Wat vind jij van grauzonequote:Op woensdag 27 december 2023 11:00 schreef ijs_beer het volgende:
Prima uurtje om weer in te schakelen.
Waar die bug vandaan kwamquote:Op woensdag 27 december 2023 10:58 schreef Tussle266 het volgende:
Zouden er veel mensen klaarzitten voor Shackles?
Kan t iedereen aanradenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu je toch ziek thuis zit dacht je: Dan laat ik dat meteen ook maar doen?
Er wordt niet in gezongen?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:00 schreef peaceman het volgende:
Het openingsnummer van het volgende uur was op PP wel erg goed. Drie keer raden waarom die wel goed was...
Minder minder minder minder water!quote:
niet door vrouwen neequote:
De versie van Nina is wel de enige echtequote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb al wel genoeg Feeling Good gehoord deze week. Kunnen we Sinnerman niet draaien?
Ik zet hem op het aanvraaglijstje voor 2024.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb al wel genoeg Feeling Good gehoord deze week. Kunnen we Sinnerman niet draaien?
Wat een land leven we in zegquote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minder minder minder minder water!
Die mag wel op oudejaarsdag.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
doe die dan maar ipv disturbedquote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |