Drenthequote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat de waterschappen in drente zeggen dat de sloten vol zitten![]()
waar gaat het heen met dit land.
Waar komt die extra h toch vandaanquote:
Goeie, autocorrectie Googlequote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar komt die extra h toch vandaan
Zei je nou watersappen?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:00 schreef sturmpie het volgende:
vol is vol, dat zei je mama ook toen ik m'n topje bij haar binnen stak, kletsnat werd ze, de straten overgelopen, rioleringswater dat tegen 't plafond spoot, heftig die waterschappen van tegenwoordig
Het houdt in ieder geval de inbrekers tegen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat de waterschappen in drente zeggen dat de sloten vol zitten
inbrekers in Drente?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:01 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Het houdt in ieder geval de inbrekers tegen.
Standbeelden: https://dvhn.nl/archief/B(...)-Emmen-20637792.htmlquote:Op donderdag 28 december 2023 08:57 schreef TALIN het volgende:
[..]
inbrekers in Drente?
wat willen ze daar jatten dan? Turf? hunebedden? plaggenhutten?
tja dat krijg je ervan als je nog in de bronstijd zit...quote:Op donderdag 28 december 2023 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Standbeelden: https://dvhn.nl/archief/B(...)-Emmen-20637792.html
Zeg dat wel, 'vol'quote:Op woensdag 27 december 2023 12:00 schreef sturmpie het volgende:
vol is vol, dat zei je mama ook toen ik m'n topje bij haar binnen stak, kletsnat werd ze, de straten overgelopen, rioleringswater dat tegen 't plafond spoot, heftig die waterschappen van tegenwoordig
Ik vind het spannend. Het staat zelfs nog te laag vind ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:56 schreef Q.C.Passed het volgende:
Staat de boel weer eens een keertje blank, is het "weer" niet goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |