Richard Gerequote:Op woensdag 27 december 2023 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Huilen in het Discotheekje genot![]()
Die mag er ook wel in hoor, over 00s dance-anthems gesproken
Zo mooiquote:Op woensdag 27 december 2023 00:19 schreef ijs_beer het volgende:
Och dit heb ik lang niet meer gehoord.
wij zijn behoorlijk vaak in Frankrijk op vakantie geweest en zelfs toen merkten we al dat het beter werd met de jaren. Oudere fransen spraken het logischerwijs minder.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja hoor, die spreken het prima.
quote:Op woensdag 27 december 2023 00:19 schreef PzKpfw het volgende:
Zoals gezegd wilde ik The Human League nog even meepakken, welterusten mensen en nog veel luisterplezier
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 december 2023 00:19 schreef PzKpfw het volgende:
Zoals gezegd wilde ik The Human League nog even meepakken, welterusten mensen en nog veel luisterplezier
quote:Op woensdag 27 december 2023 00:19 schreef PzKpfw het volgende:
We zijn vorig jaar zowel in Parijs als in Rome geweest. In Parijs veelal vriendelijke mensen gesproken die redelijk Engels konden. In Rome bijna alleen maar eikels en niemand sprak fatsoenlijk Engels.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij zijn behoorlijk vaak in Frankrijk op vakantie geweest en zelfs toen merkten we al dat het beter werd met de jaren. Oudere fransen spraken het logischerwijs minder.
In Parijs zijn het klootzakken en weigeren ze het gewoon terwijl ze het wel kunnen. Zelfs de fransen vinden parijzenaren arrogant.
Ja, iddquote:
Ja, deze is anthembaarquote:Op woensdag 27 december 2023 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Huilen in het Discotheekje genot![]()
Die mag er ook wel in hoor, over 00s dance-anthems gesproken
Meeste hoofdstedelingen zijn ook wel wat arroganter in vergelijking met de rest van het land in meerdere landen heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij zijn behoorlijk vaak in Frankrijk op vakantie geweest en zelfs toen merkten we al dat het beter werd met de jaren. Oudere fransen spraken het logischerwijs minder.
In Parijs zijn het klootzakken en weigeren ze het gewoon terwijl ze het wel kunnen. Zelfs de fransen vinden parijzenaren arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |