Wat een schandaal hèquote:Op woensdag 27 december 2023 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik kan nog steeds niet geloven dat we hier 'de lijst der lijsten' hebben en Jeroen van Inkel daar al, hoeveel jaar doet ie het nu? 3 jaar? ELKE AVOND die hij gedaan heeft die kutwals erin wist te douwen
10 keer teveel, maargoed.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oooh hij wordt korter!
We blijven bij 10 keer wals/walsje na 3 shifts
Welke verplichting? Alleen 100%NL is het verplicht.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ronde profiteert nogal van het feit dat de Nederlandse radio verplicht Nederlandse meuk moet draaien. Als bekenden van je dit willen uitbrengen probeer je ze tegen te houden.
Ik begin langzaamaan in de acceptatie fase te komen dat we het er maar mee moeten doen voor de komende jaren totdat ie (hopelijk) eens een keer met pensioen gaat.quote:
Juist. Love Myself - die eerder op 2e kerstdag voorbij kwam - is ook zo'n treffend voorbeeld. Herkenbare lyrics en imo precies waarom ik zoveel van muziek hou (muziek is de soundtrack bij de ups en downs in het leven, en het is dus ook zo fijn als een plaatje opbeurend kan werkenquote:Op woensdag 27 december 2023 00:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De lyrics van Rondé zijn eenvoudig, maar pakkend en to the point.
Ik heb een prachtige versie van my heart will go on opgevoerd eerder vandaagquote:Op woensdag 27 december 2023 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar ik de top 2000 veel voor gebruik is om mijn zang te oefenen.
Ik vond het vroeger niks, maar het recente werk is wel oké. Krezip heeft ook wel een paar leuke nummers.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind Di-rect vaak ook prima eigenlijk.
Ik vind het goedkoop, rammelend, onaf, een typische Nederlandse productie met andere woorden.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar een song als Hard to Say Goodbye zit toch wel beter in elkaar dan het meeste van Krezip of Di-Rect? (Of ben k samen met @:MtheBassman en @:DecoAoreste de enige hier die het niet onaardig vind)
Through the looking glass vind ik gewoon echt een goed nummer.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger niks, maar het recente werk is wel oké. Krezip heeft ook wel een paar leuke nummers.
Maar beide halen het lang niet bij Rondé wmb
Di-Rect met Marcel Veenendaal schaal ik toch wel een paar tandjes hoger in dan Rondé. Die zangeres kan het live soms ook niet brengen namelijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger niks, maar het recente werk is wel oké. Krezip heeft ook wel een paar leuke nummers.
Maar beide halen het lang niet bij Rondé wmb
Geef mij geen enge gedachtes met dat liedquote:Op woensdag 27 december 2023 00:43 schreef Gretzl het volgende:
Overbodige benefietriedel
Dan was deze toch een stuk grappiger (met zoveel hilarische regels![]()
![]()
)
Dus waar waren jullie toen je het nieuws hoorde over de Tsunami op 2e kerstdag 2004?
Eens! Da's wel hun beste. Enige notering in mijn eigen top 1000 ook.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Through the looking glass vind ik gewoon echt een goed nummer.
"Een oceaan van verdrietquote:Op woensdag 27 december 2023 00:43 schreef Gretzl het volgende:
Overbodige benefietriedel
Dan was deze toch een stuk grappiger (met zoveel hilarische regels![]()
![]()
)
Dus waar waren jullie toen de Tsunami op 2e kerstdag 2004 plaatsvond?
Confession: ik was in m'n tienerjaren en early 20s behoorlijk Krezip fan. Maar die liefde is wel hard bekoeld inmiddels.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Through the looking glass vind ik gewoon echt een goed nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |