Geef je haar wel te eten?quote:Op woensdag 27 december 2023 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
tis trouwens geen kerst meer, kerstmuts gaat weer de kast in.
Ik ga pas na oudjaar weer naar mijn oude UIquote:Op woensdag 27 december 2023 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
tis trouwens geen kerst meer, kerstmuts gaat weer de kast in.
Maar een song als Hard to Say Goodbye zit toch wel beter in elkaar dan het meeste van Krezip of Di-Rect? (Of ben k samen met @MTheBassman en @DecoAoreste de enige hier die het niet onaardig vind)quote:Op woensdag 27 december 2023 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ronde profiteert nogal van het feit dat de Nederlandse radio verplicht Nederlandse meuk moet draaien. Als bekenden van je dit willen uitbrengen probeer je ze tegen te houden.
Toffe stad en mooi land jaquote:
ETH? Erik Ten Hag passage?quote:Op woensdag 27 december 2023 00:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Rondé![]()
![]()
Bij de eerste paar luisterbeurten dacht ik dat dit nummer niet zoveel om het lijf had. Maar daarna nog veel vaker gehoord en dan ook die briljante ETH-passage, en inmiddels vind het gewoon een lekker plaatje. Zulke powerpop mocht ik ook goed smaken in de 00s.
De hofvijver komt ongeveer tot je knieënquote:Op woensdag 27 december 2023 00:38 schreef ijs_beer het volgende:
Jeroen heeft ook voor de Hofvijver gestaan met die pannen toen? Had er beter in kunnen springen.
Ik doe nog wel even een fapje voor het slapen.quote:
Oh.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:39 schreef Szura het volgende:
[..]
De hofvijver komt ongeveer tot je knieën
De lyrics van Rondé zijn eenvoudig, maar pakkend en to the point.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Rondé![]()
![]()
Bij de eerste paar luisterbeurten dacht ik dat dit nummer niet zoveel om het lijf had. Maar daarna nog veel vaker gehoord en dan ook die briljante ETH-passage, en inmiddels vind het gewoon een lekker plaatje. Zulke powerpop mocht ik ook goed smaken in de 00s.
Lyrics en instrumentatie zijn vast niet even origineel, maar soms hoeft muziek niet ingewikkeld te zijn
waar het alleen maar om de muziek draait, of whatever toen der tijd gezegd werdquote:Op woensdag 27 december 2023 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik kan nog steeds niet geloven dat we hier 'de lijst der lijsten' hebben en Jeroen van Inkel daar al, hoeveel jaar doet ie het nu? 3 jaar? ELKE AVOND die hij gedaan heeft die kutwals erin wist te douwen
Ik heb in Dublin gewoond, en tis zeker een super mooie stadquote:
Ja en dan niemand van hogerop eens met de vuist op tafel slaat en zegt dat het GVD voor eens en voor altijd afgelopen moet zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik kan nog steeds niet geloven dat we hier 'de lijst der lijsten' hebben en Jeroen van Inkel daar al, hoeveel jaar doet ie het nu? 3 jaar? ELKE AVOND die hij gedaan heeft die kutwals erin wist te douwen
Ik vind Di-rect vaak ook prima eigenlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar een song als Hard to Say Goodbye zit toch wel beter in elkaar dan het meeste van Krezip of Di-Rect? (Of ben k samen met @:MtheBassman en @:DecoAoreste de enige hier die het niet onaardig vind)
Om erna liedjes af te kappenquote:Op woensdag 27 december 2023 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nee, ik vind het ook wel een goed nummer en Bright Eyes is ook wel prima.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar een song als Hard to Say Goodbye zit toch wel beter in elkaar dan het meeste van Krezip of Di-Rect? (Of ben k samen met @:MtheBassman en @:DecoAoreste de enige hier die het niet onaardig vind)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |