Gijs vond ik ooit wel erg irritant, maar dat is minder geworden. Ik vind Ruud nu soms irritant.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb er niks tegen, ook niet tegen Gijs overigens
Vooral irritant dat daar zoveel versies van in de lijst staanquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:51 schreef PzKpfw het volgende:
In ieder geval stukken beter dan dat slaapverwekkende Halleluja
Ruud geeft geen fuck meer. Prima en leuk in zijn show, minder tijdens de top2000quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gijs vond ik ooit wel erg irritant, maar dat is minder geworden. Ik vind Ruud nu soms irritant.
Even aan onlogisch vragenquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De tering, dat is 3 posts per minuut.
Dat is gewoon topsport. Wat doe je dan met eten en slapen?
En allemaal overbodigquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooral irritant dat daar zoveel versies van in de lijst staan
Net als Feeling Good.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
4000 op 1 dag?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Dago heeft weleens 4000 gehaald dacht ik, Frits ook wel meer
Mijn max was 1000 maar dat haal ik nu (gelukkig) niet meer
Ruud is afschuwelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gijs vond ik ooit wel erg irritant, maar dat is minder geworden. Ik vind Ruud nu soms irritant.
Ruud moeten ze gewoon op vakantie sturen deze dagen, die heeft er zo geen zin in, en al jaren nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het duurtquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
Komt ook geen einde aan dit walsje. Jeetje.
Nieuwe regel: alleen originelen in de lijst. Zijn we ook direct van dat Disturbed af.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja laat dan een ander het doen, die het wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ruud moeten ze gewoon op vakantie sturen deze dagen, die heeft er zo geen zin in, en al jaren niet
Doei Morad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |