Ik heb geen abo, dat scheelt wel, kun je een stuk minder snel posten.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het leek me al stug.
Niet dat 1500 niet alsnog bizar is.
zolang ze niks zegt zou het mij nog best kunnen lukken.quote:
Wat een sletquote:Op woensdag 27 december 2023 00:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-hele-vriendengroep/
Ik denk dat Cooper Alice.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:11 schreef MTheBassman het volgende:
Ik geloof dat dit Alice
Is Alice Cooper?
Zo, hebben we die ook weer gehad.
GH3 genot overigens
nou ja, AIC heeft geen Halo of flies gemaakt he?!quote:
Ik pak nét het artikel erbij hahaquote:Op woensdag 27 december 2023 00:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een snelle Google search leert mij dat ze complete vriendengroepen deed, dus oordeel zelf!
Lekker toch.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een snelle Google search leert mij dat ze complete vriendengroepen deed, dus oordeel zelf!
👌🏻quote:
Onpopulaire mening maar ik hou niet zo van het Frans. Klinkt me net iets te pretentieus. En hun spelling is echt idioot. Daar zullen wel alleen maar dyslecten wonen.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Spaans ook gewoon mooi, sowieso het mooist in de muziek (qua voetbalcommentaar eerder lichtelijke irritant). Frans en andere Romaanse talen mogen er ook zijn.
Maar goed, weinig zangtalen die ik niet kan hebben, integendeel
Je moet dus lid worden van haar vriendengroep hoor ik netquote:Op woensdag 27 december 2023 00:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zolang ze niks zegt zou het mij nog best kunnen lukken.
Ik vind het Frans wel mooi klinken.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Onpopulaire mening maar ik hou niet zo van het Frans. Klinkt me net iets te pretentieus. En hun spelling is echt idioot. Daar zullen wel alleen maar dyslecten wonen.
Ja, er zijn nog genoeg andere onzinitems. Ook local non-nieuws over iemand die van een dak gered moest worden omdat er een appartement vlam had gevat.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vond een of andere kutenquete van het longfonds vreemder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |