Zolang je zelf de rommel maar opruimtquote:Op woensdag 27 december 2023 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik weet al helemaal niet hoe lang ik Inkel ga trekken verdomme
4000, ben je gek. Mijn record is 1500. Dat is alweer wat jaren geleden. Het FOK!record is wel 4500.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Jammer dat @:dagoduck niet aanwezig is om het op te helderen
De lapzwans
Excuses.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ho. Je gaat hiermee te ver.
Mijn moeder zingt gelukkig weer liedjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
🤔quote:Op woensdag 27 december 2023 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft Laura haar kut verstopt want die poesinie
Ik heb toch iets meer met het Spaans zelf, dat in Italiaans alles op klinkers eindigt is me iets te veel. Maar beiden zijn zeker mooi hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 00:08 schreef Gretzl het volgende:
Wat blijft het Italiaaaaaans toch een ongelofelijke mooie taal om liedjes in te zingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja wel een talentloos irritant mormelquote:Op woensdag 27 december 2023 00:07 schreef PzKpfw het volgende:
Is Maxime Meiland zo'n losbandig type ja?
Net als Bill vrees ik ...quote:Op woensdag 27 december 2023 00:09 schreef peaceman het volgende:
@:ok01 is in slaap gevallen denk ik
Scrabble lijkt me heel kut in het Italiaans.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb toch iets meer met het Spaans zelf, dat in Italiaans alles op klinkers eindigt is me iets te veel. Maar beiden zijn zeker mooi hoor
Ik zou het er wel op kunnenquote:Op woensdag 27 december 2023 00:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja wel een talentloos irritant mormel
Het leek me al stug.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
4000, ben je gek. Mijn record is 1500. Dat is alweer wat jaren geleden. Het FOK!record is wel 4500.
Ahh kijk, was ik daarmee in de warquote:Op woensdag 27 december 2023 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
4000, ben je gek. Mijn record is 1500. Dat is alweer wat jaren geleden. Het FOK!record is wel 4500.
tamelijk bizar ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het leek me al stug.
Niet dat 1500 niet alsnog bizar is.
https://www.mediacourant.(...)-hele-vriendengroep/quote:Op woensdag 27 december 2023 00:07 schreef PzKpfw het volgende:
Spaans ook gewoon mooi, sowieso het mooist in de muziek (qua voetbalcommentaar eerder lichtelijke irritant). Frans en andere Romaanse talen mogen er ook zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb toch iets meer met het Spaans zelf, dat in Italiaans alles op klinkers eindigt is me iets te veel. Maar beiden zijn zeker mooi hoor
Een snelle Google search leert mij dat ze complete vriendengroepen deed, dus oordeel zelf!quote:Op woensdag 27 december 2023 00:07 schreef PzKpfw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |