Hey Frits!quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, hij is heel leuk. Allemaal verwijzingen naar nummers, artiesten en DJ’s. Had ‘m online via de Bruna geloof ik
Why nut?quote:
quote:
ik had even te weinig actieve herinneringen aan dit nummer, dus beoordeelde deze Anouk net als matig/slecht. Maar het is stiekem toch een van haar allerbeste singlesquote:
Hallo welkomquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
Leuk, nog steeds oude bekenden hier
quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
Heb deze best vaak gedraaid toen die uitkwam.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef Gretzl het volgende:
ik had te weinig actieve herinneringen aan dit nummer, dus beoordeelde deze Anouk net als matig/slecht. Maar het is stiekem toch een van haar allerbeste singles
Dat gaat een soort determinatietabel worden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef Szura het volgende:
Heeft er iemand nog een stamboom van Anouk of heb je daar de Dode Zeerollen voor nodig?
@alopioquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef peaceman het volgende:
@:scorpion_17 hier even een karmeliet gepakt
dat je ons nog herkent... je postte altijd zoveel dat ik me vaak afvroeg of je ook wel wat lasquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
(Was) toch een van de beste zangeressen van Nederland.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ik had even te weinig actieve herinneringen aan dit nummer, dus beoordeelde deze Anouk net als matig/slecht. Maar het is stiekem toch een van haar allerbeste singles
Rondé, dus dan kan je beter gaan slapenquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Komt er na 12 uur wat moois? Ik overweeg verstandig te zijn en re gaan slapen
Maar zou je haar doen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat meisje net bij Eminem was wel goed. Inclusief micdrop aan t eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |