Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:30 schreef livelink het volgende:
Eminem is nog wel fijn. Hierna ga ik naar bed. Morgen helaas werken. Ik zie jullie wel weer rond 06.00 (zijn er nog diehards die de hele nacht opblijven?)
Denk dat ik uurtje of 1 ga pitten als ik het programmaboekje bekijk. Nog even Sandstorm meepikken en dan even mooi geweest. Rest van de nacht is relatief matig naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:30 schreef livelink het volgende:
Eminem is nog wel fijn. Hierna ga ik naar bed. Morgen helaas werken. Ik zie jullie wel weer rond 06.00 (zijn er nog diehards die de hele nacht opblijven?)
hey fritsyquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha ja klopt wel.. vooral die ene keer
😩😩😩😡quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:31 schreef Gretzl het volgende:
origineel van ene crimineel die ooit bekend was van een Voice programma
Trustequote:Op dinsdag 26 december 2023 23:30 schreef livelink het volgende:
Dat gaat goedkomen. Totnutoe is @BillDauterive met afstand MISTER MUZ TOP 2024quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dattie straks helemaal van ons is
Zat die niet ook in het team van MarcoB?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:31 schreef Gretzl het volgende:
origineel van ene crimineel die ooit bekend was van een Voice programma
Wist niet dat daar een puzzel van was!quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hi, m’n vriendin en ik zijn de Top2000 legpuzzel doenhoe gaat het hier?
Dan hoop ik dat het origineel iets relevanter klinkt. Taylor en Dave trek ik qua stem sowieso al een stukje beter dan d'n Freddiequote:Op dinsdag 26 december 2023 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1403, origineel van Taylor Hawkins and the Foo Fighters.
Verrassende Flits!quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha ja klopt wel.. vooral die ene keer
Ook losse handjesquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Zat die niet ook in het team van MarcoB?
Sterkte.quote:
Ja, hij is heel leuk. Allemaal verwijzingen naar nummers, artiesten en DJ’s. Had ‘m online via de Bruna geloof ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wist niet dat daar een puzzel van was!
Wij overwegen om ook meer te gaan puzzelen als nieuwe hobby in 2024.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |