Verrassende Flits!quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha ja klopt wel.. vooral die ene keer
Ook losse handjesquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Zat die niet ook in het team van MarcoB?
Sterkte.quote:
Ja, hij is heel leuk. Allemaal verwijzingen naar nummers, artiesten en DJ’s. Had ‘m online via de Bruna geloof ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wist niet dat daar een puzzel van was!
Wij overwegen om ook meer te gaan puzzelen als nieuwe hobby in 2024.
Hey Frits!quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, hij is heel leuk. Allemaal verwijzingen naar nummers, artiesten en DJ’s. Had ‘m online via de Bruna geloof ik
Why nut?quote:
quote:
ik had even te weinig actieve herinneringen aan dit nummer, dus beoordeelde deze Anouk net als matig/slecht. Maar het is stiekem toch een van haar allerbeste singlesquote:
Hallo welkomquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
Leuk, nog steeds oude bekenden hier
quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
Leuk, nog steeds oude bekenden hier
Heb deze best vaak gedraaid toen die uitkwam.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef Gretzl het volgende:
ik had te weinig actieve herinneringen aan dit nummer, dus beoordeelde deze Anouk net als matig/slecht. Maar het is stiekem toch een van haar allerbeste singles
Dat gaat een soort determinatietabel worden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef Szura het volgende:
Heeft er iemand nog een stamboom van Anouk of heb je daar de Dode Zeerollen voor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |