Dat kun je gewoon niet zeggen.quote:
Denk je nou echt dat zijn familie en goede vrienden het niet al wisten?????????quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:57 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon niet zeggen.
Dit lekte met kerst naar buiten hier op het forum, de man is rond de 70 en wilde misschien zijn kleinkinderen er pas na de feestdagen over vertellen. Die zijn misschien nog jong, en zouden het er moeilijk mee kunnen hebben.
Wellicht wilde hij eerst fijne feestdagen met zijn familie, ookal kan hij misschien nog jaren mee.
Allemaal speculatie.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:57 schreef Za het volgende:
[
Dat kun je gewoon niet zeggen.
Dit lekte met kerst naar buiten hier op het forum, de man is rond de 70 en wilde misschien zijn kleinkinderen er pas na de feestdagen over vertellen. Die zijn misschien nog jong, en zouden het er moeilijk mee kunnen dat hebben.
Wellicht wilde hij eerst fijne feestdagen met zijn familie, ookal kan hij misschien nog jaren mee.
Ga lekker ergens kotsen dan in plaats van met je viezige schijnheilige vingertje wijzen naar een TS die gewoon met ons deelt wat er met hem gedeeld is, zonder dat hem gevraagd is dat niet te doen nota bene.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:53 schreef Za het volgende:
[..]
Deze post is onethisch.
Hij gebruikt het niet als verdienmodel, want hij besteed er zo weinig mogelijk aandacht aan.
Dat hij zijn gevoelens hierover een beetje van zich af wenst te schrijven, is niet gelijk aan deze ziekte als verdienmodel gebruiken.
Ik word echt misselijk van de posts hier.
Misschien niet allen, er kunnen redelijk jonge kleinkinderen zijn die niet op de hoogte waren, en misschien wilde hij eerst fijne feestdagen ergens met de hele familie doorbrengen, voor deze "scoop" (..) naar buiten kwam.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:02 schreef potjecreme het volgende:
Denk je nou echt dat zijn familie en goede vrienden het niet al wisten?????????
Wanneer je verteld is dat iemand ernstig ziek is, is het niet je taak dat hier gaan te delen, wanneer dat klaarblijkelijk tegen de wens van de persoon in kwestie is.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:05 schreef timmmmm het volgende:
Ga lekker ergens kotsen dan in plaats van met je viezige schijnheilige vingertje wijzen naar een TS die gewoon met ons deelt wat er met hem gedeeld is, zonder dat hem gevraagd is dat niet te doen nota bene.
Zuig maar een ander verhaal uit je duim om hier verontwaardigd te komen doen. Je verzinsel is absurd.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:08 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien niet allen, er kunnen redelijk jonge kleinkinderen zijn die niet op de hoogte waren, en misschien wilde hij eerst fijne feestdagen ergens met de hele familie doorbrengen, voor deze "scoop" (..) naar buiten kwam.
Dat weet jij allemaal niet. Hou eens op net speculeren.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:12 schreef Za het volgende:
...
wanneer dat klaarblijkelijk tegen de wens van de persoon in kwestie is.
De achterflap stond online. Koch heeft niet persoonlijk aan te vertelt dat hij ziek is.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:12 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer je verteld is dat iemand ernstig ziek is, is het niet je taak dat hier gaan te delen, wanneer dat klaarblijkelijk tegen de wens van de persoon in kwestie is.
Het lef om mij voor iets uit te maken, terwijl je het onbetamelijke gedrag van TS goedkeurt.
Zijn familie bestaat vast uit meer dan 2 personen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:02 schreef golfer het volgende:
Allemaal speculatie.
Uit het interview blijkt dat hij het na de diagnose in 2020 meteen aan iedereen in zijn gezin heeft verteld.
Wat klaarblijkelijk niet de bedoeling was met Kerst, want overal verwijdert.quote:
Waar is dat dan zo klaarblijkelijk uit gebleken? TS heeft het namelijk gewoon op de cover van een boek gelezen, dan vind ik het heel raar om zo ver te gaan dat je TS moreel failliet verklaart omdat hij er niet direct vanuit gaat dat het dan klaarblijkelijk tegen de wens van de persoon is.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:12 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer je verteld is dat iemand ernstig ziek is, is het niet je taak dat hier gaan te delen, wanneer dat klaarblijkelijk tegen de wens van de persoon in kwestie is.
Het lef om mij voor iets uit te maken, terwijl je het onbetamelijke gedrag van TS goedkeurt.
Ja ja, het is dus geen probleem als jij erbij verzint dat dit is omdat de kleinkinderen het nog niet weten, maar als TS ervan uitgaat dat het om publicitaire redenen pas later naar de pers gaat, schilder je hem hier af als een gewetenloze hork.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:20 schreef Za het volgende:
[..]
Zijn familie bestaat vast uit meer dan 2 personen.
Lees de OP, TS wist dat het overal direct verwijdert was, en komt er desondanks als scoop mee aanzetten.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:26 schreef timmmmm het volgende:
Waar is dat dan zo klaarblijkelijk uit gebleken? TS heeft het namelijk gewoon op de cover van een boek gelezen, dan vind ik het heel raar om zo ver te gaan dat je TS moreel failliet verklaart omdat hij er niet direct vanuit gaat dat het dan klaarblijkelijk tegen de wens van de persoon is.
Want de logische conclusie als je iets op de cover van een boek leest is dat iemand klaarblijkelijk wél wil dat het bekend wordt. Als je iemand daar dan zo grof op de persoon op aanvalt, kom ik met alle liefde voor die persoon op. Want TS valt niemand aan en beledigt niemand, dat doe jij.
Erger dan jij bestaat bijna niet, daar blijf ik bijquote:Dus inderdaad, ik blijf erbij, hou aub dat viezige schijnheilige wijzende vingertje voor je.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Als er iets onethisch is, is het kanker als verdienmodel om boekjes te verkopen.
ho ho volgens Za dacht hij 4 jaar geleden, ik ga het de kleinkinderen in 2024 na de feestdagen vertellen, ik wil eerst nog 4 jaar fijne feestdagen met mijn familie, dat klinkt helemaal niet onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:38 schreef sp3c het volgende:
De man is al vier jaar ziek, de mensen die het moeten weten die weten het echt wel en die hoeven het sowieso niet van de achterkand van zijn boek te lezen
Waarschijnlijker is dat ergens een pr mannetje het niet zo kerstig vond allemaal
En leeft misschien nog 10 jaren, dus geen nieuws.quote:
Er kunnen kinderen in de familie zijn die uit de wind gehouden zijn.quote:de mensen die het moeten weten die weten het echt wel en die hoeven het sowieso niet van de achterkand van zijn boek te lezen
Nee zo werkt het niet, het bestand gaat tijdig rechtstreeks naar bv Bol en Bruna voor de pre orders ivm de on demand print. Zij hebben mogelijk het verzoek gewoon gekregen om geen inhoudelijke info te verstrekken tot een paar dagen voor het verschijnen van het boek (wat ze ook niet gedaan hebben), maar hebben de achterflap daarbij over het hoofd gezien.quote:Waarschijnlijker is dat ergens een pr mannetje het niet zo kerstig vond allemaal
Voor de zoveelste keer: hou eens op met speculeren over zaken waar je niet van op de hoogte bent.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:53 schreef Za het volgende:
Nee zo werkt het niet, het bestand gaat tijdig rechtstreeks naar bv Bol en Bruna voor de pre orders ivm de on demand print. Zij hebben mogelijk het verzoek gewoon gekregen om geen inhoudelijke info te verstrekken tot een paar dagen voor het verschijnen van het boek (wat ze ook niet gedaan hebben), maar hebben de achterflap daarbij over het hoofd gezien.
Het begint je echt door te lopen nu.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ho ho volgens Za dacht hij 4 jaar geleden, ik ga het de kleinkinderen in 2024 na de feestdagen vertellen, ik wil eerst nog 4 jaar fijne feestdagen met mijn familie, dat klinkt helemaal niet onwaarschijnlijk
Wat een onmens ben je dat je het uberhaupt bedenkt
quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Als er iets onethisch is, is het kanker als verdienmodel om boekjes te verkopen.
Ik speculeer niet, zo werkt de aanlevering.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:56 schreef golfer het volgende:
Voor de zoveelste keer: hou eens op met speculeren over zaken waar je niet van op de hoogte bent.
Je hoeft hier niemand te overtuigen dat ik een onmens ben hoor, dat weten ze hier wel. Wellicht is het wel nieuws hoe belabberd jij je hier presenteertquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het begint je echt door te lopen nu.
Qua onmens:
[..]
Jij zit ook in het uitgeversvak?quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:57 schreef Za het volgende:
Ik speculeer niet, zo werkt de aanlevering.
Kom maar op met de PM's. Ik hen jarenlang in die wereld gewerkt dus ben wel benieuwd naar jouw expertise hierover.quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:25 schreef Za het volgende:
Ik wil daar best iets over zeggen maar niet in deze thread.
Check je dm.quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:32 schreef golfer het volgende:
Kom maar op met de PM's. Ik hen jarenlang in die wereld gewerkt dus ben wel benieuwd naar jouw expertise hierover.
dat verzoek is er niet omdat er kleine kinderen beschermd moet worden ..quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:53 schreef Za het volgende:
[..]
En leeft misschien nog 10 jaren, dus geen nieuws.
[..]
Er kunnen kinderen in de familie zijn die uit de wind gehouden zijn.
[..]
Nee zo werkt het niet, het bestand gaat tijdig rechtstreeks naar bv Bol en Bruna voor de pre orders ivm de on demand print. Zij hebben mogelijk het verzoek gewoon gekregen om geen inhoudelijke info te verstrekken tot een paar dagen voor het verschijnen van het boek (wat ze ook niet gedaan hebben), maar hebben de achterflap daarbij over het hoofd gezien.
Een PR-mannetje doet zijn werk vooraf.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 03:31 schreef sp3c het volgende:
dat verzoek is er niet omdat er kleine kinderen beschermd moet worden ..
Waarschijnlijker is dat ergens een pr mannetje het niet zo kerstig vond allemaal
Voor het boek geschreven is ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:16 schreef Za het volgende:
[..]
Een PR-mannetje doet zijn werk vooraf.
(Lees het laatste deel van mijn post welke je gequote hebt svp)
Dat kan dat het niet jouw humor is, maar hoe hij al die typetjes neerzette, vond ik echt briljant.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:15 schreef sp3c het volgende:
Gedrag van ts is niets mis mee hoor
Verder wel een interessante vent met een kutziekte en Jiskefet vond ik helemaal niet leuk
Nee niet aan mij besteed nee, ik snap dat het goed in elkaar zit en dat mensen er om kunnen lachen enzo maar gewoon niet mijn dingquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat kan dt het niet jouw humor is, maar hoe hij al die typetjes neerzette, vond ik echt briljant.
Wanneer het bestand (tekst en omslag) klaar is, soms al iets eerder.quote:
Dat zegt toch ook niemandquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:47 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, nadat het manuscript is ingeleverd, ongeveer wanneer het bestand (tekst en omslag) klaar is, soms al iets eerder.
Maar niet pas nadat eea is rondgestuurd.
Ik geef antwoord op je vraag.quote:
Exact deze zin lees ik nu voor de 3e of 4e keer.quote:Waarschijnlijker is dat ergens een pr mannetje het niet zo kerstig vond allemaal
Niemand heeft het over achterafquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:02 schreef Za het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op je vraag.
[..]
Exact deze zin lees ik nu voor de 3e of 4e keer.
Een PR mannetje komt niet achteraf in actie.
Ik laat het hierbij.
Wel waar, anders had Shownieuws er niet een hele story aan gewijd, net als tal van andere platforms. Maar liefst 17 berichten wijd je er hier zelf aan om duidelijk te maken wat voor nieuwswaarde het vooral niet heeft, wat voor een onmens ik wel niet ben, dat ik zomaar durf te delen wat ik zie en niet stilletjes aan me voorbij laat gaan... En om tussen neus en lippen door aan te geven dat je in die branche werkzaam bent (maar laten we dat vooral in DM'etjes doen, want poe het zou maar uitlekken).quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:50 schreef Za het volgende:
[..]
Het heeft geen nieuwswaarde ook overigens.
Bah.
Ik krijg dan meer het gevoel dat hier niet alleen een moreel kompas spreekt, maar ook een verbitterd vakpersoon die het even fout ziet lopen in zijn (nabije?) omgeving. Ja? Is je gifbekertje leeg nu?quote:
Met je 'je had dit niet moeten doen (...) bah'. Bepaal jij dat?quote:Ik hoopte dat het 'gewoon' kanker was, behandelbaar. Terminaal is afschuwelijk. Maar ik blijf erbij dat ik geen moment spijt heb gehad iets van de bevindingen uit OP voortijdig te publiceren. Zeker niet nu blijkt dat het gewoon 100% correct en kloppend blijkt te zijn. En al helemaal niet nu, zoals ik óók al aangaf, de rioolmedia ermee aan de haal gaan op hun eigen sensationele wijze.
Wat een onbetamelijk gedrag(!), dat ze het lef hebben om dit boek al eerder uit te brengen. Dat ze zomaar op de vraag durven in te gaan omdat een krant al eerder dan afgesproken(!) een interview publiceert ook. Goh.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:31 schreef potjecreme het volgende:
Boek is eerder uitgekomen omdat de vraag groot is.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)terdag-al-de-winkels
quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:12 schreef Za het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |