quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Haha, zorro maakt al tien jaar hetzelfde neger grapje. Doorgaan. Misschien wordt het ooit leuk
Dat was weer ouderwets vi jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet aan dat VI filmpje over Tessa appeltjes denken
Ik zie nu (denk ik) wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Haha, zorro maakt al tien jaar hetzelfde neger grapje. Doorgaan. Misschien wordt het ooit leuk
Beide?quote:
Genee vs. Derksen gouden koppel videosquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wilfriet: houden mensen van deze muziek?
Johán: nee, want Nederland is een smakeloos land. Als iedereen naar de toppers gaat en Frans Bauer een geweldige artiest vindt dan houden ze niet van blues. Maar ík houd van Cuby and the Blizzards.
Bedoelt die niet gewoon doen alsof die het niet hoort?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gaaf is het goede antwoord.quote:
nice, waar in zuid-afrika?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben ooit toevallig bij het graf van Biko geweest. Afstuderen in Zuid-Afrika kan ik iedereen van harte aanbevelen
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:44 schreef Gretzl het volgende:
Tijdens deze editie kom ik wel definitief tot de conclusie dat Emmely de allerbeste is van het hele stel dj'sSowieso zijn alle drie de dames topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geweldige stem, fijne sfeer, goede dansmoves en nooit te veel of te weinig woorden (lijkt het)Bij haar gaat het allemaal zo natuurlijk
![]()
En uiteraard heeft ze ook een toffe smaak, met o.a. Eefje en Kacey Musgraves als grote gedeelde favorieten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rini dankjewel.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:44 schreef Gretzl het volgende:
Tijdens deze editie kom ik wel definitief tot de conclusie dat Emmely de allerbeste is van het hele stel dj'sIk ben ook erg fan van Wouter, maar Emmely is idd echt een toppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geweldige stem, fijne sfeer, goede dansmoves en nooit te veel of te weinig woorden (lijkt het)Bij haar gaat het allemaal zo natuurlijk
![]()
En uiteraard heeft ze ook een toffe smaak, met o.a. Eefje en Kacey Musgraves als grote gedeelde favorieten![]()
![]()
[ afbeelding ]
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Niks mis met toppers. Blues saaiquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wilfriet: houden mensen van deze muziek?
Johán: nee, want Nederland is een smakeloos land. Als iedereen naar de toppers gaat en Frans Bauer een geweldige artiest vindt dan houden ze niet van blues. Maar ík houd van Cuby and the Blizzards.
Onder andere King Williams Town dus.quote:
Desiree ook? Die mis ik altijd vanwege t tijdstipquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle drie de dames top
Alle vier topquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Genee vs. Derksen gouden koppel videos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |