Al besprokenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strong in my pants with his fingers
Ja ook goed maar ook die deed niet de verschrikkelijke pwieuw pwieuw pwieuws steeds tussendoor na het refrein.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt van Lori Liebermanns nr
Dat werd me al vrij snel duidelijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je miste weinig.
Kendrick, la-maar.
Zo slecht is deze uitvoering toch niet?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
dat dit erin staat en Roberta Flack's niet is wel een nationaal schandaal.
We zijn het zowaar een keer eens!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat werd me al vrij snel duidelijk
🥵🥵😮💨😛😏🤤🤤🤤quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strong in my pants with his fingers
nee hoor, maar Roberta Flack's is wel 10 keer beter imoquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo slecht is deze uitvoering toch niet?
Anders nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We zijn het zowaar een keer eens!
Die pwieuw pwieuws na elk refrein maken alles vreselijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo slecht is deze uitvoering toch niet?
Welk wedje hadden jullie gelegd?quote:
Meestal heb je wel een wat andere smaak dan ik.quote:
Stoort me niet heel erg eigenlijk, maar ik heb die cd van Fugees vroegah best vaak gedraaidquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die pwieuw pwieuws na elk refrein maken alles vreselijk.
Geen, maar ik gaf dezelfde alternatieve tekst afgelopen week in het R49 topic door.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk wedje hadden jullie gelegd?
Tsja smaken verschillenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meestal heb je wel een wat andere smaak dan ik.Je was fan van Normaal herinner ik me bijv. En Porcupine Tree vond je dan weer niks.
2 mensen 1 gedachtequote:Op dinsdag 26 december 2023 21:41 schreef Isorden het volgende:
En dat was pagina 2 van de PDF alweer
Dat vind ik dus echt niet om aan te horen. En die drumbeat maakt het er ook niet beter op maar dat is nog te negeren.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stoort me niet heel erg eigenlijk, maar ik heb die cd van Fugees vroegah best vaak gedraaid
Met de muziek van de komende 2 uur zou ik dat geen straf vindenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Kerstdiner twee zit erop. Moordspel van de lama’s doen met je kinderen en neefjes/nichtjes is heel leuk.
Nu nog twee-ish uur naar huis rijden
Niet vervelend met de Top2000quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Nu nog twee-ish uur naar huis rijden
Ik had overigens er wel vrede mee gehad als er een ander nummer van Fugees in de lijst stond.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet om aan te horen. En die drumbeat maakt het er ook niet beter op maar dat is nog te negeren.
Hij was hun manager, dus de link is er wel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hieraan hangt dezelfde spruitjeslucht als aan de meningen van johan derksen
quote:
Haha, zorro maakt al tien jaar hetzelfde neger grapje. Doorgaan. Misschien wordt het ooit leukquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet om aan te horen. En die drumbeat maakt het er ook niet beter op maar dat is nog te negeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geweldige stem, fijne sfeer, goede dansmoves en nooit te veel of te weinig woorden (lijkt het)Bij haar gaat het allemaal zo natuurlijk
![]()
En uiteraard heeft ze ook een toffe smaak, met o.a. Eefje en Kacey Musgraves als grote gedeelde favorieten![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |