Al besprokenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strong in my pants with his fingers
Ja ook goed maar ook die deed niet de verschrikkelijke pwieuw pwieuw pwieuws steeds tussendoor na het refrein.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt van Lori Liebermanns nr
Dat werd me al vrij snel duidelijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je miste weinig.
Kendrick, la-maar.
Zo slecht is deze uitvoering toch niet?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
dat dit erin staat en Roberta Flack's niet is wel een nationaal schandaal.
We zijn het zowaar een keer eens!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat werd me al vrij snel duidelijk
🥵🥵😮💨😛😏🤤🤤🤤quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strong in my pants with his fingers
nee hoor, maar Roberta Flack's is wel 10 keer beter imoquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo slecht is deze uitvoering toch niet?
Anders nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We zijn het zowaar een keer eens!
Die pwieuw pwieuws na elk refrein maken alles vreselijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo slecht is deze uitvoering toch niet?
Welk wedje hadden jullie gelegd?quote:
Meestal heb je wel een wat andere smaak dan ik.quote:
Stoort me niet heel erg eigenlijk, maar ik heb die cd van Fugees vroegah best vaak gedraaidquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die pwieuw pwieuws na elk refrein maken alles vreselijk.
Geen, maar ik gaf dezelfde alternatieve tekst afgelopen week in het R49 topic door.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk wedje hadden jullie gelegd?
Tsja smaken verschillenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meestal heb je wel een wat andere smaak dan ik.Je was fan van Normaal herinner ik me bijv. En Porcupine Tree vond je dan weer niks.
2 mensen 1 gedachtequote:Op dinsdag 26 december 2023 21:41 schreef Isorden het volgende:
En dat was pagina 2 van de PDF alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |