Deze kon ik niet laten schieten!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Je mag 'm hebben @:WismutVeilchen83, maar je was sneller dan is besloten…
Het mooiste album dat over kleuren verhaalt is toch wel gewoon dezequote:
Ik weet dat ik een nummer van hun wel prima vind maar weet de titel zo even nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:32 schreef Gretzl het volgende:
Deze Suus&Freek klinkt wel een stuk overbodiger dan de meeste van hun hits, zeg ik als niet-hater![]()
Misschien sprake van een schemereffect, maar deze zouden we zeker niet missen als ie er weer uit valt.
Dat vind ik sowieso van heel S&F. Niet slecht maar wel saaiig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet eens zo heel vervelend, vooral saai en nietszeggend
Blauwe dag? Das pas een bangerquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een nummer van hun wel prima vind maar weet de titel zo even niet
Jammer dat ze gebeurd met een d zingenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:33 schreef Gretzl het volgende:
WANT WE DROMEN IN KLEUR
EN HET IS VOOR HET EERST DAT DAT GEBEURD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O
Suzan & Freekquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Blauwe dag? Das pas een banger
Er is op gestemdquote:
Ja het is niet het meest boeiende uurquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah ook Kendrick nog.
Het uur begon zo goed.
Ondanks 1 stemplaat moet ik het daar wel mee eens zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja het is niet het meest boeiende uur
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
King Kenny
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Slapeloosheidquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Blauwe dag? Das pas een banger
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Suzan & Freek
en de term banger...
Had makkelijk gekund, maar, zoals 2 topics geleden is besloten, ik heb het nu ook maar even in de topicpointer geplaatst…quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Deze kon ik niet laten schieten!
Ik vind die van de Foetsies niet eens heel slecht, maar het is wel echt niks vergeleken met Roberta Godinquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
En dan hierna nog de WALGELIJKE verkrachting van Roberta Flacks fantastische nummer. Het is wel even doorbijten hoor.
Maar dat nummer is van Lori Liebermanquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
En dan hierna nog de WALGELIJKE verkrachting van Roberta Flacks fantastische nummer. Het is wel even doorbijten hoor.
Hopelijk snel iets van Good Kid, M.A.A.D. City in de lijst jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer Money Trees in de lijst?
Daarom moeten Metalheads geen moshpit doen.quote:
Nou daar geef ik mooi niks om!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat nummer is van Lori Lieberman
Je bedoelt van Lori Liebermanns nrquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
Een van de Gabrielplaten waar ik ook lang weinig mee heb gehad. Na dat live gezien te hebben, is dat wel bijgedraaidquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Even omlaag gescrold, we krijgen ook dat vreselijke Biko nog straks. Veeg me op.
Gelukkig volgend uur een beter uur. Voor mij dan.
Al besprokenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt van Lori Liebermanns nr
@livelinkquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strong in my pants with his fingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |