Deze kon ik niet laten schieten!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Je mag 'm hebben @:WismutVeilchen83, maar je was sneller dan is besloten…
Het mooiste album dat over kleuren verhaalt is toch wel gewoon dezequote:
Ik weet dat ik een nummer van hun wel prima vind maar weet de titel zo even nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:32 schreef Gretzl het volgende:
Deze Suus&Freek klinkt wel een stuk overbodiger dan de meeste van hun hits, zeg ik als niet-hater![]()
Misschien sprake van een schemereffect, maar deze zouden we zeker niet missen als ie er weer uit valt.
Dat vind ik sowieso van heel S&F. Niet slecht maar wel saaiig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet eens zo heel vervelend, vooral saai en nietszeggend
Blauwe dag? Das pas een bangerquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een nummer van hun wel prima vind maar weet de titel zo even niet
Jammer dat ze gebeurd met een d zingenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:33 schreef Gretzl het volgende:
WANT WE DROMEN IN KLEUR
EN HET IS VOOR HET EERST DAT DAT GEBEURD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O
Suzan & Freekquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Blauwe dag? Das pas een banger
Er is op gestemdquote:
Ja het is niet het meest boeiende uurquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah ook Kendrick nog.
Het uur begon zo goed.
Ondanks 1 stemplaat moet ik het daar wel mee eens zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja het is niet het meest boeiende uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |