quote:
Op dinsdag 26 december 2023 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:[..]
Ja 2015 was inderdaad het laatste NK, toen werd ik dus 3e

. Jammer dat het daarna stopte, had graag eens geprobeerd de titel te veroveren. In die tijd was ik wel echt ziek verslaafd, was ook top-100 op het leaderboard online. Maar ik kan altijd slecht omgaan met druk (ook als ik dat mezelf opleg), dus op een gegeven moment ging ik steeds slechter spelen en toen was de lol er een beetje vanaf. Laatste jaren heb ik de nieuwste uitbreidingen ook niet meer zo gevolgd. Speel het nu nog incidenteel

Alvast maar gewoon 9-10 november in de agenda* zetten, Spellenspektakel 2014 in de Jaarbeurs. Allicht is het mogelijk om een kleinschalige nieuwe editie van een NK te organiseren (al heb ik daar zelf niet de juiste connecties voor bij spellenclubs). Ben zoveel jaren later wel echt benieuwd hoeveel Nederlanders ook aardig fanatiek zijn in deze toch wel briljante deck building game (ik ken niets vergelijkbaars

)
Wel vet dat je ook top-100 online haalde. Dat is mij nog niet gelukt, el ergens in de top-400 toen ik het vrijwel dagelijks speelde.
En ja, die druk is wel een ding met zo'n geavanceerd spel als Dominion. Ik kijk wel eens naar video's van de top 10-20 spelers van de wereld, echt bijzonder hoe ver zij vooruit kunnen denken en alles kunnen analyseren. Je moet er maar net zin in hebben om zoveel te spelen / trainen om ngo echt een paar % beter te worden.
Mochten we er later in 2024 nog eens aan denken staat ik altijd open voor een potje online (mits tijd

)
[ Bericht 0% gewijzigd door Gretzl op 26-12-2023 21:58:28 ]