best onverwachts of zou de instroom van 100.000 asielzoekers er mee te maken hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)niet-meer-meebetalen
terug maar weer naar iedereen zelf wat vuurwerk kopen
Nee, is al een tijdje bekent dus komt niet als een verrassing. Heeft niks met asielzoekers te maken maar met het rijk wat steeds meer taken aan de gemeente geeft maar daar niet de financiële mogelijkheden voor geeft. Daarom dat veel gemeentes in Nederland moeten bezuinigen binnenkort. Dan is een vuurwerkshow het eerste en het makkelijkste om op te bezuinigen en andere dingen wat laaghangend fruit is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best onverwachts of zou de instroom van 100.000 asielzoekers er mee te maken hebben?
dat is de roverheidquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus eerst een vuurwerk afsteekverbod verkopen in de trant van: we organiseren wel een centrale vuurwerkshow. En nu gaat die show niet door.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)niet-meer-meebetalen
terug maar weer naar iedereen zelf wat vuurwerk kopen
Maar die is al geweest.quote:Dit jaar gaat de vuurwerkshow nog wel door
in januari alquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:09 schreef smegmanus het volgende:
Al 10 dagen september en nog geen enkele post in dit topic? Tsssssssk.
Iemand al wat moois gekocht?
Nieuwe (2024) producten koop je dus niet?quote:
Nee ik wil eerst straatfilmpjes zien voordat ik iets koop.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nieuwe (2024) producten koop je dus niet?
Nu.nl is linkse bedoeling he. Neem het ze niet kwalijkquote:Op woensdag 18 december 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)vuurwerkcultuur.html
ah, explosies liggen aan onze vuurwerkcultuur
En Purmerend vergeten ze even te vermelden dat een van die kinderen(volwassenen) net uit de bak was met een drugsdealer verledenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nu.nl is linkse bedoeling he. Neem het ze niet kwalijk
Volgens mij was ook nog niet aangetoond wat de oorzaak was in den Haag
Misselijk weer om vuurwerk weer in een negatief daglicht te zetten.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)vuurwerkcultuur.html
ah, explosies liggen aan onze vuurwerkcultuur
Dit is in de droge rivierbedding voor het palau de musica. Daar hoef je niet naar toe te gaan natuurlijk fallas is veel meer dan dat. Ik ben 4 keer naar Fallas gegaan maar ben maar 1 keer daar geweest. Borrachos worden vooral daar afgestoken en in de droge rivierbedding. Vroeger ook heel veel na de avondshow maar geen idee of dat nog zo is. Ik ben er al 11 jaar niet meer geweest. Maar als je vuurwerk leuk vind is Fallas wel echt een festival waar je een keer heen moet. Zeker omdat de stad Valencia ook leuk is en dus ook andere dingen kan doen. San Trifone in Adelfia is echt een dorp waar behalve het vuurwerk niks te doen is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik wilde nog wel graag eens naar las fallas gaan, maar dit is wel erg leip. De shells en grote explosies oke, maar die rondvliegende dingen (barachos?) fuck dat
Je kan beter nog even een cursus Nederlands volgen, voordat je gaat lopen blaten. Er staan meerdere spelfouten in je post.quote:Op maandag 23 december 2024 00:42 schreef Jimbo het volgende:
Jaarlijkste - vuuwerk is voor paupers - post
ik geef de drank de schuldquote:Op maandag 23 december 2024 10:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je kan beter nog even een cursus Nederlands volgen, voordat je gaat lopen blaten. Er staan meerdere spelfouten in je post.
Drank is voor tokkiesquote:Op maandag 23 december 2024 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geef de drank de schuld
Maar blijf wel bij m'n punt. Vuurwerk is voor paupers
Zwaar prof vuurwerk is altijd al illegaal geweest.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:20 schreef N22 het volgende:
Als ik die krakkemikkige schietinstallatie zie verbaast het me niets dat het hier is mis gegaan. Lekker midden op straat in een woonwijk 5" schietenOp online foto's waren ook meerdere (afgeschoten) profblokken te zien, o.a. 2".
Ja doe dat, we hebben allemaal van die prachtige herinneringen aan die nutteloze doch gevaarlijke ontploffingen van dit jaar.quote:
Dus hoeveel heb jij dit jaarquote:Op maandag 23 december 2024 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geef de drank de schuld
Maar blijf wel bij m'n punt. Vuurwerk is voor paupers
Gevaarlijkquote:Op maandag 23 december 2024 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja doe dat, we hebben allemaal van die prachtige herinneringen aan die nutteloze doch gevaarlijke ontploffingen van dit jaar.
Niks gehoord over al die deuren die uit hun sponningen werden gerukt dit jaar? Of was dat niet gevaarlijk?quote:
Nee pop ik volg geen nieuwsquote:Op maandag 23 december 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niks gehoord over al die deuren die uit hun sponningen werden gerukt dit jaar? Of was dat niet gevaarlijk?
"Illegaal vuurwerk is illegaal" Nog meer open deuren om in te trappen?quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zwaar prof vuurwerk is altijd al illegaal geweest.
Verbod op rotjes, vuurpijlen, single shots en dergelijke helpt daar niets tegen.
Welk legaal consumentenvuurwerk is daarvoor gebruikt ?quote:Op maandag 23 december 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Niks gehoord over al die deuren die uit hun sponningen werden gerukt dit jaar?
Dat krijg je ervanquote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef THEFXR het volgende:
ongehoorzame burgers!!
.
Vorig jaar in Emmerich viel het alleszins mee, wij waren er op de eerste verkoopdag en pas in de middag toen de grootste drukte voorbij was. Er lag nog voldoende in de schappen van (ik meen) Aldi.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:44 schreef Noisecontrollers het volgende:
Gaat er hier iemand nog naar Duitse supermarkten?
Kleve / Emmerich / Kranenburg zijn altijd tyfusdruk met Nederlanders, weet iemand of bijvoorbeeld Wesel iets verder Duitsland in beter is of nog steeds veel te druk met Nederlanders?
Zolang je maar op dag 1 gaat anders is alles leeg.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Emmerich viel het alleszins mee, wij waren er op de eerste verkoopdag en pas in de middag toen de grootste drukte voorbij was. Er lag nog voldoende in de schappen van (ik meen) Aldi.
In de ochtend vanaf een uur of 2 voor openingstijd is het teringdruk, bij de eerste supermarkten vanaf de grens. Rijd je de eerste 3-4 voorbij en ga je niet supervroeg dan verwacht ik dat het meevalt. Je moet een beetje mazzel hebben met wat je aantreft in de schappen, het wordt meerdermalen per dag aangevuld
Nou vorig jaar in ieder geval niet, ben toen 2 keer geweest. Er was op dag 1 (28-12) een politiecontrole in de winkel waar ik mijn vuurwerk had besteld en de winkel (Fireworxxx in Emmerich) mocht gedurende die controle niks uitleveren. Daarom de dag erop (29-12) nogmaals geweest. Op beide dagen was er nog volop vuurwerk in de supermarkten te krijgen. Volgens mij komen de leveringen meerdermalen per dag en ook op meerdere dagen. Maar dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zolang je maar op dag 1 gaat anders is alles leeg.
ik heef geen Turkse vriendenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan heb je teveel turkse vrienden.
ik heef geen vuurwerk afgestoken deze jaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
teveel klappen van je vuurwerk gehad
Ze voorspellen veel regen en wind helaas. Gelukkig kunnen ze soms het weer een dag vantevoren niet eens voorspellen en dus kan dit nog 3 keer veranderen.quote:
Gewoon afstekenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:00 schreef KingRadler het volgende:
Wat doen jullie met het vuurwerk als het weer slecht is?
dat is wel te merken, ze zijn hier al flink aan het stoken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze voorspellen veel regen en wind helaas. Gelukkig kunnen ze soms het weer een dag vantevoren niet eens voorspellen en dus kan dit nog 3 keer veranderen.
Net terug van tripje nummer 1 in Nettetal, bestelling 100% geleverd en weinig wachttijd. Geen last dus van afgekeurde zooi.
Dat werkt het alleen maar in de hand. Oh rotjes mogen niet? Dan koop ik wel nitratenquote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zwaar prof vuurwerk is altijd al illegaal geweest.
Verbod op rotjes, vuurpijlen, single shots en dergelijke helpt daar niets tegen.
Oom Kareltje?quote:Op zondag 29 december 2024 10:05 schreef derLudolf het volgende:
Laatste jaren regelde vooral mn broertje vuurwerk. Vieren we bij familie en kennissen met dikke vuurwerk show. M'n broertje is dit jaar bij z'n schoonouders en m'n oom had ook al een aanbod gekregen van iemand voor wat mooi vuurwerk.
Dus die heeft het geregeld - voor kerst hadden we het al binnen
Gisteren zelf nog wel even meegeweest met mn broertje en zelf nog 2 potten gekocht in D. Daarna naar NL, om de grote dozen voor m'n broertje te halen. Helaas grotendeels onverrichter zaken terug naar huis gegaan. Handelaar had controle gehad, teveel in de winkel en in beslag genomen oid. Maandagochtend zou hij nieuwe voorraad hebben.
huhquote:
Laat ik het zó zeggen: voor oudere kinderen en kinderlijke volwassenen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
huh
maar het is toch zo gevaarlijk
niet geschikt voor kinderen
nou dat mag je vinden, dat is je mening. Ik vind zoveel andere dingen kinderlijk maar heb niet de behoefte om dat te uiten in topics waar mensen wel plezier beleven aan in mijn ogen kinderlijke dingen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee nee Tja, ik vind niet dat ik aan het trollen ben. Ik meen het werkelijk.
Frutsel, ik haat vuurwerk niet voor mezelf maar voor dieren die er panisch van worden. Vind jij dat ook belangrijk?quote:Op zondag 29 december 2024 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nou dat mag je vinden, dat is je mening. Ik vind zoveel andere dingen kinderlijk maar heb niet de behoefte om dat te uiten in topics waar mensen wel plezier beleven aan in mijn ogen kinderlijke dingen.
als je je kindelijkheid bent verloren, ben je verloren in het levenquote:Op zondag 29 december 2024 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat ik het zó zeggen: voor oudere kinderen en kinderlijke volwassenen.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 29 december 2024 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
als je je kindelijkheid bent verloren, ben je verloren in het leven
Ok, leuk voor je. Zal het even uitprinten je mening archiveren. Hartelijk dank voor het delen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee nee Tja, ik vind niet dat ik aan het trollen ben. Ik meen het werkelijk.
Ook een vuurwerkliefhebber misschien?quote:Op zondag 29 december 2024 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ok, leuk voor je. Zal het even uitprinten je mening archiveren. Hartelijk dank voor het delen.
Nooo, niet de zielige diertjengsquote:Op zondag 29 december 2024 12:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Frutsel, ik haat vuurwerk niet voor mezelf maar voor dieren die er panisch van worden. Vind jij dat ook belangrijk?
En die overleven het elk jaar weer. 1 dagje per jaar moet kunnen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Frutsel, ik haat vuurwerk niet voor mezelf maar voor dieren die er panisch van worden. Vind jij dat ook belangrijk?
Dieren die panisch worden? Huisdieren bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2024 12:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb twee katten en twee honden (waarvan 1 invalide is) en de honden vinden het niet bepaald leuk nee.quote:Op zondag 29 december 2024 12:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je punt snap.quote:Op zondag 29 december 2024 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb twee katten en twee honden (waarvan 1 invalide is) en de honden vinden het niet bepaald leuk nee.
Maar ik hoef niet alles alleen maar te doen om ze tevreden te stellen. Ze hebben 362 dagen in het jaar een heel erg goed leven.
Ik heb twee katten die allergisch zijn voor melk of vis. Maar dan nog heb ik niet de behoefte om in CUL te roepen hoe kut melk is. Snap je het punt?
Heb vaak gezien dat er op de 31e ook nog voldoende vuurwerk ligt (maar geen idee of dat in Gronau ook zo is hihi)quote:Op zondag 29 december 2024 18:18 schreef Isane het volgende:
Hoe groot is de kans dag er morgenmiddag nog vuurwerk ligt bij de lidl in Duitsland (gronau)?
Inderdaad, ik negeer het gewoon zo veel mogelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 18:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat anderen van vuurwerk vinden die tegen zijn boeit me echt geen reet. Het boeit die klimaatterroristen ook niet als ze een weg blokkeren en mensen hun planning niet meer halen
Het is alleen zo jammer dat ze met hun gedram politiek ook dingen voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat anderen van vuurwerk vinden die tegen zijn boeit me echt geen reet. Het boeit die klimaatterroristen ook niet als ze een weg blokkeren en mensen hun planning niet meer halen
Ja? wat hebben ze politiek voor elkaar gekregen dan?quote:Op zondag 29 december 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ze met hun gedram politiek ook dingen voor elkaar krijgen.
De laatste jaren zijn er toch wel wat dingen veranderd.quote:Op maandag 30 december 2024 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja? wat hebben ze politiek voor elkaar gekregen dan?
Die van mij is alleen bang voor de echt hele harde knallen, wat bijna als bominslagen klinkt.quote:Op zondag 29 december 2024 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb twee katten en twee honden (waarvan 1 invalide is) en de honden vinden het niet bepaald leuk nee.
Maar ik hoef niet alles alleen maar te doen om ze tevreden te stellen. Ze hebben 362 dagen in het jaar een heel erg goed leven.
Ik heb twee katten die allergisch zijn voor melk of vis. Maar dan nog heb ik niet de behoefte om in CUL te roepen hoe kut melk is. Snap je het punt?
Verkorte afsteektijden, geen knalvuurwerk, geen vuurpijlen, geen romeinse kaarsen, geen single shots en van dat beetje vuurwerk dat wel mocht is vervolgens 41% afgekeurd.quote:Op maandag 30 december 2024 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja? wat hebben ze politiek voor elkaar gekregen dan?
Geen knalvuurwerk, vuurpijlen en romeinse kaarsen was een voorstel vanuit de BPN (Belangenvereninging Pyrotechniek Nederland) zelfquote:Op maandag 30 december 2024 09:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verkorte afsteektijden, geen knalvuurwerk, geen vuurpijlen, geen romeinse kaarsen, geen single shots en van dat beetje vuurwerk dat wel mocht is vervolgens 41% afgekeurd.
Jij vindt eenden zielig, maar neemt je jonge tekkel wel om 00:10 mee naar buitenquote:Op maandag 30 december 2024 09:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat in het park vlakbij zoveel vuurwerk wordt afgestoken, dat is niet leuk voor de vogels en eenden daar. Steek het dan af op straat.
De overheid heeft moeten ingrijpen omdat een deel van de bevolking niet normaal met vuurwerk kon omgaan. Het heeft waarschijnlijk te maken met de opvoeding thuis.quote:Op maandag 30 december 2024 09:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
De laatste jaren zijn er toch wel wat dingen veranderd.
Afsteektijd ingekort en bepaalde soorten vuurwerk verboden
En deze regels fixen die mensen totaal niet maar hebben alleen effect op de normale mens.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De overheid heeft moeten ingrijpen omdat een deel van de bevolking niet normaal met vuurwerk kon omgaan. Het heeft waarschijnlijk te maken met de opvoeding thuis.
Er worden inderdaad nergens meer cobra's afgestoken of voor het officiële tijdvak vuurwerk afgeschoten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De overheid heeft moeten ingrijpen omdat een deel van de bevolking niet normaal met vuurwerk kon omgaan. Het heeft waarschijnlijk te maken met de opvoeding thuis.
Meenemen naar het bejaardentehuis en binnen afsteken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:00 schreef KingRadler het volgende:
Wat doen jullie met het vuurwerk als het weer slecht is?
Wat een onzin, en ik heb niet eens een tekkel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:15 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Jij vindt eenden zielig, maar neemt je jonge tekkel wel om 00:10 mee naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |