Ga jij lekker stemmen op de Bankzitters joh.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je bent gewoon oud en langzaam 😉
Dan idd wel, maar ik vind tot 30 seconden zeker niet lang. Heb nu al een paar keer een TT bedacht, die dus niet meer nodig was. Tja zonde van de moeite denk ik dan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is #teamnietkapen
Ok, tenzij het echt te lang duurt
Ik zit ook voller dan volquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker juttersbittertje na. Ik ben volgevroten.
Doe maar gewoon niet meer…quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je bent gewoon oud en langzaam 😉
Maar dat is het ook gewoon. En eerlijk, 'reclame genot'? Wat? Wat is het genot?quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan idd wel, maar ik vind tot 30 seconden zeker niet lang. Heb nu al een paar keer een TT bedacht, die dus niet meer nodig was. Tja zonde van de moeite denk ik dan.
Ik geloof dat je niet helemaal kan lezen, ik zei 4x in tijdsbestek van 4 uur, niet achter elkaar 4x, en in 3 van die was ik zelf de lapo en in 1 andere was je gewoon erg traag,quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou, nee. Gisteravond laat (of vannacht) had ik een leuke, maar toen werd ik gekaapt met als TT 'Mooi lied'. Flikker op, kaap dan niet. Komt ie even later 'Jaaa wel 4 keer achter elkaar!', man, ik ben ook ooit zo geweest en dat is strontvervelend. Wees niet zoals mij.
En dit is gelul, dit is zwakzinnig relativeren omdat je niks beters te argumenteren hebt. Als er ergere dingen zijn, laat het dan lekker.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:10 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Verder denk ik dat er wel ergere dingen zijn op de planeet.
Luister nou maar naar de muziek dit gezanik vervuilt het topic.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dit is gelul, dit is zwakzinnig relativeren omdat je niks beters te argumenteren hebt. Als er ergere dingen zijn, laat het dan lekker.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:11 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Luister nou maar naar de muziek dit gezanik vervuilt het topic.
Vertel dat aan gazaquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
PEEPS HET IS VREDE OP AARDE G* DVERD*MME!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |