Ja, Hollandia is daar gewoon kut in, en dan komt ie met lulsmoesjes.quote:
Eensquote:
Sinds vanmiddag als ik me niet vergis - Denk dat ze zo wat extra reclamegelden proberen te scoren ermee. Snap ze wel. Op de online videostream blijven de feitjes gewoon in beeld komen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:59 schreef TLC het volgende:
Sinds wanneer zitten er reclameblokken in de Top2000 op NPO1 extra ?
Tegenwoordig irrelevant gezien vandaag de dag gestreamed wordt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
11e zelfs
https://nl.wikipedia.org/(...)te_albums_wereldwijd
Lekker uurtje!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:59 schreef Isorden het volgende:
1447 Ordinary Love U2![]()
1446 An American Trilogy Elvis Presley![]()
1445 Mull Of Kintyre Paul McCartney & Wings![]()
1444 Streets Of London Ralph McTell![]()
1443 At Seventeen Janis Ian![]()
1442 I'd Rather Go Blind Etta James![]()
1441 Alie Normaal![]()
1440 Annabel Hans de Booij![]()
1439 I Can't Sleep Without You Golden Earring![]()
1438 Talk Coldplay(Deze koudspeel is best te pruimen)
1437 The Way You Make Me Feel Michael Jackson![]()
1436 Home Again Michael Kiwanuka![]()
1435 The Man Who Sold The World David Bowie![]()
![]()
![]()
1434 San Quentin (Live) Johnny Cash![]()
Maar dat was de vraag nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tegenwoordig irrelevant gezien vandaag de dag gestreamed wordt.
Achtung Babyquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:05 schreef Zorro het volgende:
Na de Joshua Tree heeft U2 wat mij betreft alleeen nog wat losse leuke nummertjes gemaakt maar in grote lijnen was het toen wel klaar.
Was een toevoegingquote:
Achtung Baby vond ik ook prima.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:05 schreef Zorro het volgende:
Na de Joshua Tree heeft U2 wat mij betreft alleeen nog wat losse leuke nummertjes gemaakt maar in grote lijnen was het toen wel klaar.
Gaat mij vooral erom of het überhaupt zinvol is om over een TT na te denken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, Hollandia is daar gewoon kut in, en dan komt ie met lulsmoesjes.
Sowieso n user die ik hier afgelopen jaren niet heb gezien?quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
wederom komt mijn volgende stemplaat van 2 tot 3. Maar weer opblijven daarvoor I guessquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:01 schreef Isorden het volgende:
Mijn volgende stemplaat zit helaas midden in de nacht... en ik moet nog werken morgen dus die ga ik niet meepakken
Je bent gewoon oud en langzaam 😉quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is #teamnietkapenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat mij vooral erom of het überhaupt zinvol is om over een TT na te denken.
kan zeker minder wat Jij Ook betreft.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit wel een leuk nummer.
Schiet me niet af alsjeblieft.
Nou, nee. Gisteravond laat (of vannacht) had ik een leuke, maar toen werd ik gekaapt met als TT 'Mooi lied'. Flikker op, kaap dan niet. Komt ie even later 'Jaaa wel 4 keer achter elkaar!', man, ik ben ook ooit zo geweest en dat is strontvervelend. Wees niet zoals mij.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat mij vooral erom of het überhaupt zinvol is om over een TT na te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |