Brood is meligquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, het uur van de meligheid is aangebroken.
Pas maar op. Ik zit in de lobby.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel eens bang dat ik iemand op die zoom afkraak en dat het dan een FOKer blijkt te zijn, hebben jullie ook zulke angsten?
Preciesquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Bovendien is de sfeer altijd zo gemoedelijk dat niemand dat echt persoonlijk op zich neemt
Maar heel eerlijk boeit het me niet, had vast een goede reden. Ben niet zo snel boos of pissig te krijgen.quote:
Meatloaf?quote:
Op zich geen irrationele angst. Maar de scherpe meningsverschillen over bepaalde nummers zijn soms wel onvermijdelijk, dus wat doe je eraan? Belangrijkste is gewoon dat we accepteren dat iedereens smaak anders is en dat we die ook respecteren. En dat het gezellig blijftquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb soms de angst dat ik een nummer volledig afkraakt en dat een andere Fokker juist bij dat nummer een hele emotionele herinnering eraan heeft
Nog geen 3:00 en dan al goedemorgen?quote:
Kan nooit erger zijn dan die loser gisteren met zijn koptelefoonquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik zit in de lobby.
Jij zou ook geen jetlag hebben als je deze kant uitkwam hèquote:
En Brood.quote:
Naja, als je de ballen hebt om in de zoomuitzending te willen geraken (en uiteindelijk op de grote schermen) moet je ook kunnen accepteren dat mensen dan een mening over je verschijning gaan hebben. Hetzelfde als met meedoen aan een tv-programma.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel eens bang dat ik iemand op die zoom afkraak en dat het dan een FOKer blijkt te zijn, hebben jullie ook zulke angsten?
Goedemorgen Fredquote:
Ik moet er morgen om 9.30 uur uit, want brunch met familiequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij zou ook geen jetlag hebben als je deze kant uitkwam hè
Ditquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op zich geen irrationele angst. Maar de scherpe meningsverschillen over bepaalde nummers zijn soms wel onvermijdelijk, dus wat doe je eraan? Belangrijkste is gewoon dat we accepteren dat iedereens smaak anders is en dat we die ook respecteren. En dat het gezellig blijft![]()
![]()
at laatste is het altijd sinds ik hier post, gelukkig wordt hier vrijwel niet op de man/vrouw gespeeld en vinden we elkaar allemaal lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |