Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moest opstaan om te plassen en ga direct door naar bed, anders komt het er nooit van.
Ik hou van alle Top 2000 posters, maar de nachtbrakers zijn mijn favorieten![]()
Tot morgen!
Fijne nacht Pippen! Fijne nachtquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moest opstaan om te plassen en ga direct door naar bed, anders komt het er nooit van.
Ik hou van alle Top 2000 posters, maar de nachtbrakers zijn mijn favorieten![]()
Tot morgen!
Ben even mijn wekker aan het instellen.quote:
Domme katten zijn vaak wel de betere kattenquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben samen ongeveer een halve hersencel en dus het gemiddelde IQ van een diepvries doperwtje. Op een goede dag.
Hier val je toch van in slaap, vind het een mooi nummer maar zit echt te vechten om oogjes open te houden.quote:
Dat krijg je van deze plaat.quote:
Zijn ze ook, alleen de ene hersencel krijgt elke deur en kast openquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Domme katten zijn vaak wel de betere katten
In mijn ervaring dan
Nee, gewoon doen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel eens bang dat ik iemand op die zoom afkraak en dat het dan een FOKer blijkt te zijn, hebben jullie ook zulke angsten?
Neuh, meestal maakt diegene het toch wel bekendquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel eens bang dat ik iemand op die zoom afkraak en dat het dan een FOKer blijkt te zijn, hebben jullie ook zulke angsten?
Ik heb soms de angst dat ik een nummer volledig afkraakt en dat een andere Fokker juist bij dat nummer een hele emotionele herinnering eraan heeftquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarop?quote:
Ja, da's bad timing. Maar toch minder erg dan zo'n persoonlijke aanvalquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb soms de angst dat ik een nummer volledig afkraakt en dat een andere Fokker juist bij dat nummer een hele emotionele herinnering eraan heeft
Oh dat is een van mijn specialiteitenquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ayayay..quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dat is een van mijn specialiteitenben ook zo iemand die screenshots doorstuurt naar dezelfde persoon incluis commentaar.
Of blaast in een volle asbak, of ouwehoert over iemand die dan achter je blijkt te staan....
Ja dat is waar. Bovendien is de sfeer altijd zo gemoedelijk dat niemand dat echt persoonlijk op zich neemtquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, da's bad timing. Maar toch minder erg dan zo'n persoonlijke aanval
Ja, het uur van de meligheid is aangebroken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |