Ik de hele CDquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:24 schreef peaceman het volgende:
Hier kocht ik destijds de CD single van
Oooh, dat is minder. Drukte rond kerst en eindejaar is altijd kak (heb het straks de 27e en 29e ook), hoop dat je wat aan je eigen vrije momenten denkt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ligt meer aan privé drukte en niet helemaal fit zijn, maar haal het nog wel in.
Kun je ook met dubbele tong typen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie er er nu weer afgevallen bij Idols
ik kocht in die tijd nog veel cd singles.quote:
Same here. Iets met kerst enzo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:23 schreef peaceman het volgende:
moet zeggen dat ik dit jaar nog niet heel veel gehoord heb
Bij mijn moeder begonnen we met Sky Radio en heb ik rond 17:00 uur top2000 aangezet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
gelukkig stond de top aan bij de familie. Moest wel ff kijken wat Herman Berkien in godsnam was
Blijft een populair uitvaart nummer denk ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
Dat dit nog altijd in de top 2000 staat en zelfs gestegen is. Raar. Niet erg, maar wel raar.
luistertips zijn leuk, maar niet tijdens de T2000quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh, dat is minder. Drukte rond kerst en eindejaar is altijd kak (heb het straks de 27e en 29e ook), hoop dat je wat aan je eigen vrije momenten denkt.
Luistertip: [Billy Joel - This is the time]
Aandachtsgeil kutvolk. Heb ik het ergste hekel aan. Die tiepjes die echt daarheen gaan om even met NIKS DOEN een bekend huppelmutsje willen zijn of worden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Doen alleen fanatiek met de camera in de bek
Ik was dagelijks in de Free Record Shop te vindenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kocht in die tijd nog veel cd singles.
Ik mis de Free Record Shop nog steeds welquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was dagelijks in de Free Record Shop te vinden
Hee, aan jou om 'm keurig te bewaren tot januariquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
luistertips zijn leuk, maar niet tijdens de T2000
Ik bij de plato in Zwollequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
Volgens mij ken ik dit niet.
Wel mooi
app t maarquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hee, aan jou om 'm keurig te bewaren tot januari
En dan zeker net zoals ik vooral veel beluisteren op de koptelefoons en weinig kopenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er dan wat Tiësto bij moet mogen van mij Lethal Industries en Flight 643 er wel in. Maar dat is persoonlijk, iets met nostalgie, ik vind ze niet beter dan Silence ofzo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben blij dat dit er in staat en niet dat verschrikkelijk The Business
Hopen allemaal dat stelletje te worden op dumpert waarbij die man afgewezen werd toen die die vrouw probeerde te zoenen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aandachtsgeil kutvolk. Heb ik het ergste hekel aan. Die tiepjes die echt daarheen gaan om even met NIKS DOEN een bekend huppelmutsje willen zijn of worden.
De magie van de top 2000quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:27 schreef Berkery het volgende:
Wij waren vanmiddag iets te laat bij mijn zus omdat we Queens of the stone age wilden horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |