Jahahaha ook, ook dat ik toen jong was en dat deze opstond in de autoquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker met dat gifje van Dago boven je post
Nú had ik wel een keer in dat café willen zijn. Lekkere ravetrack dit.quote:
Insgelijks broquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zijn nu 17 Chev![]()
Leuk dat je er ook bent
Het café snapt er zo te zien niet veel vanquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nú had ik wel een keer in dat café willen zijn. Lekkere ravetrack dit.
Dit is heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik ga er om half 1 tussenuit. Even een filmpje, en dan net als vannacht met de Top 2000 aan in slaap donderen. Niet aan te raden overigens, zeer onrustig geslapen
Schande! Snap het wel hoor. Het wordt ieder jaar ook wel echt steeds ietsje minder.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:23 schreef peaceman het volgende:
moet zeggen dat ik dit jaar nog niet heel veel gehoord heb
Die snappen er sowieso niet veel van - die gaan dan allemaal naar helemaal voorin om naar de dj's te kijken alsof het aapjes achter een ruit zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Het café snapt er zo te zien niet veel van
nou ligt meer aan privé drukte en niet helemaal fit zijn, maar haal het nog wel in.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Schande! Snap het wel hoor. Het wordt ieder jaar ook wel echt steeds ietsje minder.
gelukkig stond de top aan bij de familie. Moest wel ff kijken wat Herman Berkien in godsnam wasquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:23 schreef peaceman het volgende:
moet zeggen dat ik dit jaar nog niet heel veel gehoord heb
Fuck het is al nacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra 500
2351 Richard Harris - MacArthur Park
2014 Dr Hook & The Medicine Show - Sylvia's Mother
2006 Jewel - Foolish Games
Top 2000
1686 Amanda Marshall - Beautiful Goodbye
1494 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1444 Ralph McTell - Streets Of London
1425 Fugees - Killing Me Softly
1353 Madonna - Live To Tell
1145 Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next
1098 Alanis Morissette - You Oughta Know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Doen alleen fanatiek met de camera in de bekquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die snappen er sowieso niet veel van - die gaan dan allemaal naar helemaal voorin om naar de dj's te kijken alsof het aapjes achter een ruit zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |