SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Dat sws ondanks dat wel een lekker nummerquote:
Heeequote:
Proost!quote:Op maandag 25 december 2023 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik weer na een uurtje rusten. Weihenstephaner Alkoholfrei ingeschonken. Cheers!
Ik zie op Alain na allemaal prima nummers.quote:Op maandag 25 december 2023 16:55 schreef Kopiko het volgende:
Ook het komende uur geldt: flink doorbijten.
Gelukkig zijn daar Prodigy, Ultravox en een behoorlijke MJ.
En Noobie's brothers natuurlijk.
1786 In The Army Now Status Quo
1785 Out Of Space The Prodigy
1784 Devil Don't Care DI-RECT
1783 The Racing Rats Editors
1782 What A Fool Believes Doobie Brothers
1781 Oh, Pretty Woman Roy Orbison
1780 Dancing With Tears In My Eyes Ultravox
1779 (I've Had) The Time Of My Life Bill Medley & Jennifer Warnes
1778 Stranger In Moscow Michael Jackson
1777 'T Roeie Klied Rowwen Hèze
1776 Father & Friend Alain Clark
1775 Blue Suede Shoes Elvis Presley
1774 Red Mij Niet Maarten van Roozendaal
Doorbijten? Zitten genoeg leuke nummers tussenquote:Op maandag 25 december 2023 16:55 schreef Kopiko het volgende:
Ook het komende uur geldt: flink doorbijten.
Gelukkig zijn daar Prodigy, Ultravox en een behoorlijke MJ.
En Noobie's brothers natuurlijk.
1786 In The Army Now Status Quo
1785 Out Of Space The Prodigy
1784 Devil Don't Care DI-RECT
1783 The Racing Rats Editors
1782 What A Fool Believes Doobie Brothers
1781 Oh, Pretty Woman Roy Orbison
1780 Dancing With Tears In My Eyes Ultravox
1779 (I've Had) The Time Of My Life Bill Medley & Jennifer Warnes
1778 Stranger In Moscow Michael Jackson
1777 'T Roeie Klied Rowwen Hèze
1776 Father & Friend Alain Clark
1775 Blue Suede Shoes Elvis Presley
Die ik serieus beter vind.quote:
Dat weet ik ook niet, maar er staan ook ergere nummers inquote:
Wat is er mis mee? Ken veel ergere nummersquote:
Gewoon een prima nummer,niks mis meequote:
Vooral 50plussers, denk ik.quote:
Saai en vervelend, monotoon.quote:Op maandag 25 december 2023 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ken veel ergere nummers![]()
En dan hebben we ook Joost Klein, Bankzitters en Suzan & Freek nog!quote:Op maandag 25 december 2023 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Venus, Radar Love, You' re in the Army Now, Rock Me Amadeus. We hebben nogal wat talent rondlopen in Nederland
Ok. Oneens. Smaken verschillen gelukkig.quote:
Stemnummer Racing Rats-genot.quote:Op maandag 25 december 2023 17:06 schreef djenneke het volgende:
1786 In The Army Now Status Quo![]()
1785 Out Of Space The Prodigy![]()
1784 Devil Don't Care DI-RECT![]()
1783 The Racing Rats Editors![]()
1782 What A Fool Believes Doobie Brothers![]()
1781 Oh, Pretty Woman Roy Orbison![]()
1780 Dancing With Tears In My Eyes Ultravox![]()
1779 (I've Had) The Time Of My Life Bill Medley & Jennifer Warnes![]()
1778 Stranger In Moscow Michael Jackson![]()
1777 'T Roeie Klied Rowwen Hèze![]()
1776 Father & Friend Alain Clark![]()
1775 Blue Suede Shoes Elvis Presley![]()
Geen 90's tiener geweest?quote:Op maandag 25 december 2023 17:11 schreef Zorro het volgende:
Dit is vreselijk.
Ik haat die Prodigy met alles wat ik heb.
Jij?quote:
Twee keer live gezien, maar dat is alweer een tijdje geleden.quote:
Klopt. En ik kan je garanderen, als dat wel zo was was mijn mening niet anders geweest.quote:
Haha, jawel hoorquote:Op maandag 25 december 2023 17:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. En ik kan je garanderen, als dat wel zo was was mijn mening niet anders geweest.
Echt niet.quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 17:15 schreef Evenstar het volgende:
Staat ook echt teveel meuk van <vul-hier-uw-willekeurige-matige-nederlandse-artiest-in> in. Algoritme wannabe pop-rock zooi.
Heb je niet dat sommige muziek zo verweven is met bepaalde momenten, dat je het toch moet waarderen, ookal hoor je het totaal niets te vinden, omdat het eigenlijk niet bij je smaak hoort?quote:Op maandag 25 december 2023 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt niet.
Dit soort "muziek" vind ik zo vreselijk. Ik moet sowieso weinig hebben van dat electrogefriemel.
Haha, niet perse hoor. Ik was tiener in (een deel van) de jaren '90. Nooit fan van hen geweestquote:
Ik ben toch echt van rock en metal, maar Prodigy kan ik erg waarderenquote:Op maandag 25 december 2023 17:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb je niet dat sommige muziek zo verweven is met bepaalde momenten, dat je het toch moet waarderen, ookal hoor je het totaal niets te vinden, omdat het eigenlijk niet bij je smaak hoort?
Jawel, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 25 december 2023 17:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb je niet dat sommige muziek zo verweven is met bepaalde momenten, dat je het toch moet waarderen, ookal hoor je het totaal niets te vinden, omdat het eigenlijk niet bij je smaak hoort?
Nu heb je wel al je recht van spreken verloren hoorquote:Op maandag 25 december 2023 17:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn grenzen
Ik gewoon op Careless Whisper gestemd bv. Vooral vanwege dat. Terwijl dat op zichzelf een stuk minder zou zijn.
quote:Op maandag 25 december 2023 17:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nu heb je wel al je recht van spreken verloren hoor![]()
Ultravox heeft 3 albums vol betere muziek gemaakt dan wat er in de top 2000 staat, maar dit uur komt wel hun beste in de lijst, jaquote:Op maandag 25 december 2023 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ultravox had ik ook wel op kunnen stemmen trouwens.
Ik leg mijn mobiel weer weg anders wordt mijn familie boos
quote:Op maandag 25 december 2023 17:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn grenzen
Ik gewoon op Careless Whisper gestemd bv. Vooral vanwege dat. Terwijl dat op zichzelf een stuk minder zou zijn.
Ruud al klaar dan?quote:Op maandag 25 december 2023 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
De ratten racen wel richting de uitgang
Arnie! Linda aan het fornuis gezet?quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
MerrrrcyPretty Woman-genot
Nee, met Anti-Roos shampoo onder de douche.quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arnie! Linda aan het fornuis gezet?
lekker man, gewoon bijkruipenquote:Op maandag 25 december 2023 17:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, met Anti-Roos shampoo onder de douche.
zit niet te jenne mahnquote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arnie! Linda aan het fornuis gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |