Het is DE kerstfilm bij uitstekquote:Op zondag 24 december 2023 22:48 schreef AnneX het volgende:
@:borisz wat een ontzettend naar plaatje!
Woensdag in de bios op 70 mm gezienquote:
Welke film is dat dan? En in welke bioscoop? Kino in Rotterdam?quote:
Kino iddquote:Op zondag 24 december 2023 22:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke film is dat dan? En in welke bioscoop? Kino in Rotterdam?
Wil Oppenheimer nog es zien in 70mm.
Wat is Aynil?quote:Op zondag 24 december 2023 23:01 schreef Blues het volgende:
Tissues nodig bij Aynil, stom programma dat altijd te dichtbij komt
All You Need Is Love.quote:
Owquote:
quote:Op zondag 24 december 2023 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En hoe spreken we het uit?
Ik dacht dat het een Turkse of Antilliaanse naam was van een talkshowhost ofzoquote:Op zondag 24 december 2023 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En hoe spreken we het uit?
Is dat beetje in het centrum? Weet nog niet waar ik Oppenheimer wil zien - nou ja ergens waar 70mm wordt geprojecteerd, dus Kino of Eye. Het scherm in Eye schijnt niet zo groot te zijn?quote:
He Hasan, broodje!quote:Op zondag 24 december 2023 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Turkse of Antilliaanse naam was van een talkshowhost ofzo
Eye zou ik niet weten, staat vast op de site. Ik ben er meermaals wel geweest maar nooit op geletquote:Op zondag 24 december 2023 23:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat beetje in het centrum? Weet nog niet waar ik Oppenheimer wil zien - nou ja ergens waar 70mm wordt geprojecteerd, dus Kino of Eye. Het scherm in Eye schijnt niet zo groot te zijn?
Rotterdam is echt lang geleden dat ik daar ben.
Oh top. Misschien maar eens werk van maken binnenkortquote:Op zondag 24 december 2023 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Eye zou ik niet weten, staat vast op de site. Ik ben er meermaals wel geweest maar nooit op gelet![]()
En yes, ligt in het centrum van Rotterdam, leuke eettentjes en kroegjes omheen.
Depot van Boijmans zit er vlakbij, is ook echt prachtig in de avond met de lichtjes en weerspiegelingquote:Op zondag 24 december 2023 23:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh top. Misschien maar eens werk van maken binnenkort
Wordt gezegd door de good guy, tegen de ultra boef (Alan Rickman). En kerst en levens worden vervolgens geredquote:Op zondag 24 december 2023 23:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee. ☹ Noob dus.
Gewoon een naar plaatje.
Cunkquote:
Oh ja, dat is ook lastigquote:Op maandag 25 december 2023 02:47 schreef AnneX het volgende:
Slaap heb ik wel…alleen val ik er niet in…
Misschien eens benoemen wat ik gister en vandaag in de keuken deed.
En hoe het morgen meegaat. Stapelen van taarten is lastig…
Naarquote:Op zondag 24 december 2023 22:48 schreef AnneX het volgende:
@:borisz wat een ontzettend naar plaatje!
Verder klaar met janken en sniffen met Robert.
Wat een verhalen hebben de mensen.
Jullie zijn gearriveerdquote:Op maandag 25 december 2023 06:57 schreef gcjoel het volgende:
Kerstochtend aangekomen in Nieuw Zeeland. Nu heel culinair en vroeg pasta met saus en doperwten eten![]()
Alle winkels zijn dus echt dicht op wat Dairy's na. Daar hebben ze echt alleen wat houdbare noodzakelijkheden aan boodschappen.
Morgen maar goed maken
Of de wind draait. Ook wel eens twee keer tegenwind gehad op een rondjequote:Op maandag 25 december 2023 02:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik had die wind overigens in mijn rug toen ik naar het station fietste
Straks dus tegenwind
Volgens mij heb ik die uitzending gezien. Gevalletje "get a room" toch?quote:Op zondag 24 december 2023 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een studiegenoot heeft het programma eens gebruikt om de reis van zijn Braziliaanse vriendin hier naartoe te regelen. In de studio gaven ze elkaar de allereerste zoen. Dat zag er zo bijzonder uit dat het het hele jaar in De TV Draait Door te zien was
Ja, regelmatigquote:Op maandag 25 december 2023 07:22 schreef derLudolf het volgende:
Of de wind draait. Ook wel eens twee keer tegenwind gehad op een rondje
Bij de commerciëlen is het idd één grote (gescripte) show.quote:Op maandag 25 december 2023 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, regelmatigMaar viel reuze mee
Ik heb echt nog nooit All you need is love gezienMaar ja, alles op tv is gescript en nep. Neef deed ooit mee met de Honeymoon Quiz en die zei ook dat echt niets spontaan was. En het constant overdoen van scenes. Met exact verteld wat je moet zeggen.
Allemaal ook een vrolijk kerstfeest gewenst. Of zalig. Of merry. Of goede feestdagen. Of waar je voorkeur maar ligt. Op het werk lijkt dat die laatste te zijn.
Yup. Het was ook overduidelijk zijn eerste zoen, het zag er echt niet uit. Ze zijn nog steeds samen dus ik denk dat hij het wel geleerd heeft.quote:Op maandag 25 december 2023 07:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die uitzending gezien. Gevalletje "get a room" toch?![]()
Maar had ie haar dan nooit eerder ontmoet?quote:Op maandag 25 december 2023 09:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yup. Het was ook overduidelijk zijn eerste zoen, het zag er echt niet uit. Ze zijn nog steeds samen dus ik denk dat hij het wel geleerd heeft.
Jawel. Ze ontmoetten elkaar op een seminar in de VS. Op de laatste dag sprong op het vliegveld de vonk echt over. Allebei erg verlegen dus er kwam niets meer van. Zoiets was het.quote:Op maandag 25 december 2023 09:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar had ie haar dan nooit eerder ontmoet?
Vlinderkattenquote:Op maandag 25 december 2023 10:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijne feestdagen allemaal! Alle kerstdiners van gister klonken goed!
Sneukat bleef het prima doen, bedacht andere kat om >24u niet te gaan plassendus ik weer in de stress (want niet kúnnen plassen is medisch noodgeval). Gelukkig had hij niet de daarbij horende gedragingen van vaak gaan maar niks doen of maar paar druppels (hij ging helemaal niet), dacht spoedpost daar hetzelfde over, en zijn mijn buren fantastisch door eerst te checken of er inderdaad echt niks in de bakken zat van hem en daarna ze nog wat natvoer te geven. En toen hij een half uurtje nadat die buur weg was, na bijna 26u in totaal, wel ging plassen maar toen wel eerst ene bak in, zitten, toch niet, andere bak, zitten, toch niet, weer ene bak en toen wel, hebben de andere buren nog voor me gekeken of hij ook echt geplast had of wel geprobeerd maar dat er niks uit gekomen was. Mijn buren
. Gelukkig had hij wel echt geplast en prima hoeveelheid, kon ik toch nog met een gerust hart gaan slapen. Vannacht heeft ie nog een keer geplast gelukkig. Vast hun manier om te zeggen dat ik teveel weg ben
Kattenquote:Op maandag 25 december 2023 10:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijne feestdagen allemaal! Alle kerstdiners van gister klonken goed!
Sneukat bleef het prima doen, bedacht andere kat om >24u niet te gaan plassendus ik weer in de stress (want niet kúnnen plassen is medisch noodgeval). Gelukkig had hij niet de daarbij horende gedragingen van vaak gaan maar niks doen of maar paar druppels (hij ging helemaal niet), dacht spoedpost daar hetzelfde over, en zijn mijn buren fantastisch door eerst te checken of er inderdaad echt niks in de bakken zat van hem en daarna ze nog wat natvoer te geven. En toen hij een half uurtje nadat die buur weg was, na bijna 26u in totaal, wel ging plassen maar toen wel eerst ene bak in, zitten, toch niet, andere bak, zitten, toch niet, weer ene bak en toen wel, hebben de andere buren nog voor me gekeken of hij ook echt geplast had of wel geprobeerd maar dat er niks uit gekomen was. Mijn buren
. Gelukkig had hij wel echt geplast en prima hoeveelheid, kon ik toch nog met een gerust hart gaan slapen. Vannacht heeft ie nog een keer geplast gelukkig. Vast hun manier om te zeggen dat ik teveel weg ben
Ja hopelijk is het alleen een ontsteking inderdaad. Plot twist: Arie de alleseter heeft ineens door dat de ‘smakelijke’ AB-pilletjes geen lekker hapje zijn. Gisteravond met 2 personen toch de pillen erin gekregen. Vanochtend was ik alleen dus na een mislukte poging heb ik het in tonijn gedaan en toen ging het probleemloos.quote:@:yinu hoe gaat het met jouwe nu? Fijn dat het alleen ontsteking was een niet erger, maar alsnog zorgen natuurlijk.. hopelijk is hij er met de ab snel vanaf!
Och, Dommel. Wat sneu.quote:Op maandag 25 december 2023 11:40 schreef Blues het volgende:
Wat een leuke naam voor een kat, Arie
Dat medicatie toedienen bij katten was idd altijd een gedoe zeg. Wij hadden een hele schuwe ooit, voordat je Dommel te pakken had was je een halve ochtend verder... dan proberen te rollen in een handdoek wegens wild gedrag (bang hoor, alleen maar angst, had als kitten denk ik e.e.a. meegemaakt) en dan met spuitje of pilletje achter op tong in bekkie te leggen.
Deze kat was allergisch voor vlooien of zo, ik weet het niet meer precies, waardoor hij heel vaak meds moest krijgen.
Helaas is ie weggelopen toen iemand, die 's nachts in het donker thuis kwam niet gezien heeft dat ie eruit piepte tussen haar benen door.
* Blues wijst naar zichzelf
We hebben de hele wijk doorgelopen in de dagen die volgden, kinT ontroostbaar, Dommel nooit meer gezien.
Grappig, ik heb zelf nooit iets van een vonk geweten of gemerkt voor ik de ander had gespeeld gezoend. Hoe weet je van een vonk als je niet weet of je een zoenmatch bent?quote:Op maandag 25 december 2023 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jawel. Ze ontmoetten elkaar op een seminar in de VS. Op de laatste dag sprong op het vliegveld de vonk echt over. Allebei erg verlegen dus er kwam niets meer van. Zoiets was het.
Geen idee. Het was zijn allereerste zoen ooit dus hij wist sowieso niet dat dat zo werkte.quote:Op maandag 25 december 2023 12:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Grappig, ik heb zelf nooit iets van een vonk geweten of gemerkt voor ik de ander had gespeeld gezoend. Hoe weet je van een vonk als je niet weet of je een zoenmatch bent?
Tuinplannenquote:Op maandag 25 december 2023 13:19 schreef Tuindier het volgende:
Tuinplannen aan het maken voor de (schaduwrijke) voortuin. Qua poezen kan ik niet meepraten behalve dat ik wil dat ze wegblijven.
Nee, geen suiker, helpt niet tegen het scherpe. Aanlengen met ruim Pasataquote:Op maandag 25 december 2023 15:20 schreef AnneX het volgende:
Gezwam 😂
Alle happen ingepakt. Lang leve de bakjes van de Chinees. Stapelt makkelijker. Eens kijken wat er resteert…
Zwager belde, dat de spaghetti saus té scherp was geworden met rode peper én Spaanse peper…of ik nog passata had en wilde meenemen.
Dan zou ik er ook nog 1 schepje suiker bijdoen…Wat zeggen de Cullers daarvan?
Nou, die kerst herinneren de mensen daar ook voor altijdquote:Op maandag 25 december 2023 17:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het halve dorp zit hier zonder stroom, mensen zitten in het donker en kou.
Vrienden van verderop uitgenodigd om hier te komen eten. Hoe meer hoe gezelliger
Klassiek!quote:
Ze had gisteren cranberry’s met wat water en een takje rozemarijn in de vriezer gedaan en in een vriestas meegenomen en hier kokosrasp (brrr) er omheen gedaan. En erin almendudlerquote:Op maandag 25 december 2023 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die kerst herinneren de mensen daar ook voor altijd![]()
Kerstdiner ziet er heerlijk uit, sigme.
En wat ligt er op de bodem van het drankje, Kaatje?
Jross had hier in zijn uppie een kerstdiner gemaakt en het was allemaal heerlijk
Suiker dacht ik meer tegen het zurige van passata😇quote:Op maandag 25 december 2023 16:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, geen suiker, helpt niet tegen het scherpe. Aanlengen met ruim Pasata
Pablo had dit omver gegooidquote:Op maandag 25 december 2023 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Schoonzus had een kerstig drankje gemaakt. Best makkelijk en een heel leuk effect
[ afbeelding ]
Ongeveer even gaar als m'n konijnen zo te zien.quote:Op maandag 25 december 2023 22:25 schreef sigme het volgende:
Mijn varkensschouder was gaarrrrrrrrr
[ afbeelding ]
En nu is ie aan flardjes
[ afbeelding ]
Morgen even weer warm maken en dan kan ie mee naar het kerstdiner. Paddestoelenragout is ook klaar, ook alleen nog even opwarmen. Morgen nog wel de pasteibakjes maken. Nog nooit gedaan, dus dat zal wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |