Nee, geen suiker, helpt niet tegen het scherpe. Aanlengen met ruim Pasataquote:Op maandag 25 december 2023 15:20 schreef AnneX het volgende:
Gezwam 😂
Alle happen ingepakt. Lang leve de bakjes van de Chinees. Stapelt makkelijker. Eens kijken wat er resteert…
Zwager belde, dat de spaghetti saus té scherp was geworden met rode peper én Spaanse peper…of ik nog passata had en wilde meenemen.
Dan zou ik er ook nog 1 schepje suiker bijdoen…Wat zeggen de Cullers daarvan?
Nou, die kerst herinneren de mensen daar ook voor altijdquote:Op maandag 25 december 2023 17:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het halve dorp zit hier zonder stroom, mensen zitten in het donker en kou.
Vrienden van verderop uitgenodigd om hier te komen eten. Hoe meer hoe gezelliger
Klassiek!quote:
Ze had gisteren cranberry’s met wat water en een takje rozemarijn in de vriezer gedaan en in een vriestas meegenomen en hier kokosrasp (brrr) er omheen gedaan. En erin almendudlerquote:Op maandag 25 december 2023 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die kerst herinneren de mensen daar ook voor altijd![]()
Kerstdiner ziet er heerlijk uit, sigme.
En wat ligt er op de bodem van het drankje, Kaatje?
Jross had hier in zijn uppie een kerstdiner gemaakt en het was allemaal heerlijk
Suiker dacht ik meer tegen het zurige van passata😇quote:Op maandag 25 december 2023 16:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, geen suiker, helpt niet tegen het scherpe. Aanlengen met ruim Pasata
Pablo had dit omver gegooidquote:Op maandag 25 december 2023 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Schoonzus had een kerstig drankje gemaakt. Best makkelijk en een heel leuk effect
[ afbeelding ]
Ongeveer even gaar als m'n konijnen zo te zien.quote:Op maandag 25 december 2023 22:25 schreef sigme het volgende:
Mijn varkensschouder was gaarrrrrrrrr
[ afbeelding ]
En nu is ie aan flardjes
[ afbeelding ]
Morgen even weer warm maken en dan kan ie mee naar het kerstdiner. Paddestoelenragout is ook klaar, ook alleen nog even opwarmen. Morgen nog wel de pasteibakjes maken. Nog nooit gedaan, dus dat zal wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |