abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212033583
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 01:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zag het net op Facebook.
Ik zag het net op een niet nader te noemen forum.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  maandag 15 januari 2024 @ 01:41:52 #142
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_212033584
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 01:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zag het net op Facebook.
Ja ik hier _O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_212033598
Haha deze had ik niet verwacht, al had ik beter moeten weten... play-off Cowboys :')
pi_212033599
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 00:32 schreef Hathor het volgende:
Dallas Cowboys, ultimate choke artists since 1992.
Bills zijn de ultimate chokers met hun 4 op rij verloren SB (1990-1993) 8)7
En niet te vergeten hun NFL record van 17 seizoenen zonder playoffs (2000-2016) _O-
  maandag 15 januari 2024 @ 01:57:16 #145
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_212033602
Packers-fans helemaal in paniek de laatste paar minuten en iedereen weer boos op Joe Barry _O- Maar eind goed al goed :7 Ik hou m'n UI zeker nog een weekje.
pi_212033605
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2024 01:41 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Ik zag het net op een niet nader te noemen forum.
Ik op MySpace en Hyves
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212033620
Ik op ICU
pi_212033662
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 02:12 schreef Attitude het volgende:
Ik op ICU
Bedoel je geen ICQ?
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  maandag 15 januari 2024 @ 03:10:06 #149
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_212033680
Lions zijn hyped, Rams D heeft z'n draai nog niet gevonden. En ik loop een beetje te ijsberen voor de TV
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 15 januari 2024 @ 05:05:09 #150
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_212033773
Fuck the Lions. Ranzige hits, late hits, refs die het niet willen callen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_212033784
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 01:53 schreef Breidniet het volgende:

[..]
En niet te vergeten hun NFL record van 17 seizoenen zonder playoffs (2000-2016) _O-
Wel lekkere cheerleaders
U MAD?
pi_212035112
Benieuwd wat Jerry gaat doen, flink wat erg goede coaches die nu vrij zijn en de Cowboys blijven natuurlijk gewoon een goed team.
pi_212035357
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat Jerry gaat doen, flink wat erg goede coaches die nu vrij zijn en de Cowboys blijven natuurlijk gewoon een goed team.
Ik zie ze wel voor Belichick gaan en denk dat hij met zo'n team ook wel wil instappen, kans op korte termijn succes is te behalen. Worden de Cowboys nog minder leuk ;)
pi_212036567
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 01:53 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Maar daar zijn er dus de verwachtingen doorgaans niet hoog, dat is in Dallas wel anders. Met 7 billion zijn ze sowieso de duurste NFL franchise dus eigenlijk liggen de verwachtingen daar altijd hoog. De hoeveelste keer is het nu eigenlijk dat ze er meteen in de eerste ronde uitvliegen? En dan vaak ook nog eens als torenhoge favoriet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212036608
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 05:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wel lekkere cheerleaders
Over lekkere cheerleaders gesproken....https://www.facebook.com/(...)et=a.524718032992947
  Trouwste user 2022 maandag 15 januari 2024 @ 12:24:08 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_212036677
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maar daar zijn er dus de verwachtingen doorgaans niet hoog, dat is in Dallas wel anders. Met 7 billion zijn ze sowieso de duurste NFL franchise dus eigenlijk liggen de verwachtingen daar altijd hoog. De hoeveelste keer is het nu eigenlijk dat ze er meteen in de eerste ronde uitvliegen? En dan vaak ook nog eens als torenhoge favoriet.
Ik ben een leek, maar zijn ze niet ook één van de meest succesrijke ? Moet aan Buffalo denken. Die verloren drie Superbowls op rij. Werden daardoor beschouwd als de grootste losers.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212036820
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Over lekkere cheerleaders gesproken....https://www.facebook.com/(...)et=a.524718032992947
Sow hallo. Zou 6 seconden raken.
U MAD?
pi_212036978
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:24 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ben een leek, maar zijn ze niet ook één van de meest succesrijke ? Moet aan Buffalo denken. Die verloren drie Superbowls op rij. Werden daardoor beschouwd als de grootste losers.

Dallas heeft 5 superbowls gewonnen, alleen Patriots (met 6, allen deze eeuw) en Steelers (ook 6) staan daar boven.
Dallas is daarnaast ook veruit de grootste franchise. Hebben wereldwijd de meeste fans, en zijn veruit het rijkste team in de wereld (van alle sporten). (Cowboys, Yankees, Golden State Warriors, Patriots).
9 miljard Dallas, de volgende 3 hebben 7 miljard.

Het mooie aan de NFL is dat eigenlijk elk team groot kan worden. Niet zoals in voetbal, Cambuur zal niet zomaar ineens volgend jaar mee kunnen draaien in de top 3. Alleen als een Sjeik het team koopt etc, zou dat mogelijk zijn.

Patriots hebben hun dynasty net gehad, die zullen voorlopig niet mee doen om de superbowl.
Cowboys hadden dat in de jaren 90 met 3 superbowls in 4 jaar (waarvan 2 tegen de Bills, die dat jaar daarvoor ook verloren).

En het probleem van de Cowboys is dat het elk jaar het zelfde liedje is. Ze komen in de playoffs, op papier een van de beste teams, en dan vergooien ze het.
Ze hebben nog 2 keer een playoff wedstrijd gewonnen in de laatste jaren, maar vaak is het de 1e ronde eruit.

Op papier zou Dallas gisteren vrij gemakkelijk moeten winnen. Maar als je aan beide kanten van de bal zo slecht speelt, kan je nooit meer terugkomen.

Daarbij was GB gisteren vrij foutloos, wat natuurlijk knap is. Maar die zie ik echt niet naar de SB gaan dit jaar.

En waar Dallas de meeste fans hebben, hebben ze ook de meeste fans die de Cowboys haten (zoals het eigenlijk altijd is).

Ik was gisteren enorm teleurgesteld, maar niet omdat ze verliezen, maar om hoe slecht ze speelden.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_212036995
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Volgens mij is het nu zo rond de 30 jaar geleden dat ze voor het laatst in de superbowl zijn geweest, als club met de grootste huishouding zou je je dan toch eens achter de oren moeten krabben.
pi_212037025
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:49 schreef bambino het volgende:

[..]
Dallas heeft 5 superbowls gewonnen, alleen Patriots (met 6, allen deze eeuw) en Steelers (ook 6) staan daar boven.
Dallas is daarnaast ook veruit de grootste franchise. Hebben wereldwijd de meeste fans, en zijn veruit het rijkste team in de wereld (van alle sporten). (Cowboys, Yankees, Golden State Warriors, Patriots).
9 miljard Dallas, de volgende 3 hebben 7 miljard.

Het mooie aan de NFL is dat eigenlijk elk team groot kan worden. Niet zoals in voetbal, Cambuur zal niet zomaar ineens volgend jaar mee kunnen draaien in de top 3. Alleen als een Sjeik het team koopt etc, zou dat mogelijk zijn.

Patriots hebben hun dynasty net gehad, die zullen voorlopig niet mee doen om de superbowl.
Cowboys hadden dat in de jaren 90 met 3 superbowls in 4 jaar (waarvan 2 tegen de Bills, die dat jaar daarvoor ook verloren).

En het probleem van de Cowboys is dat het elk jaar het zelfde liedje is. Ze komen in de playoffs, op papier een van de beste teams, en dan vergooien ze het.
Ze hebben nog 2 keer een playoff wedstrijd gewonnen in de laatste jaren, maar vaak is het de 1e ronde eruit.

Op papier zou Dallas gisteren vrij gemakkelijk moeten winnen. Maar als je aan beide kanten van de bal zo slecht speelt, kan je nooit meer terugkomen.

Daarbij was GB gisteren vrij foutloos, wat natuurlijk knap is. Maar die zie ik echt niet naar de SB gaan dit jaar.

En waar Dallas de meeste fans hebben, hebben ze ook de meeste fans die de Cowboys haten (zoals het eigenlijk altijd is).

Ik was gisteren enorm teleurgesteld, maar niet omdat ze verliezen, maar om hoe slecht ze speelden.
De Cowboys zijn in football wat de Yankees zijn in baseball, zo'n beetje iedereen zit zich te verkneukelen als ze weer eens op hun bek gaan.
pi_212037186
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die AI modellen ook...
  maandag 15 januari 2024 @ 13:10:17 #162
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_212037204
Mooi van Detroit, eerste play-off overwinning in 32 jaar mag wel even gevierd worden daar. Zou leuk zijn als we met GB tegen onze divisional rivals mogen over twee weken :7 (Maar niet zo heel waarschijnlijk, dat weet ik).
pi_212037352
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 13:09 schreef RudyL het volgende:

[..]
Die AI modellen ook...
Ja dat vroeg ik me al af....is dit een echte meid of een virtuele creatie.... Ik zie regelmatig adds van haar op social media voorbij komen, ze heet Anna Kay, maar ik had er al vraagtekens bij.
pi_212038363
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
De Cowboys zijn in football wat de Yankees zijn in baseball, zo'n beetje iedereen zit zich te verkneukelen als ze weer eens op hun bek gaan.
Maar dat is in elke sport zo, zie Ajax dit seizoen
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_212038532
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jerry wil alleen coaches die "ja en amen" zeggen en dat gaan Harbaugh, Belichick en Vrabel echt niet doen.
pi_212038571
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Volgens mij is het nu zo rond de 30 jaar geleden dat ze voor het laatst in de superbowl zijn geweest, als club met de grootste huishouding zou je je dan toch eens achter de oren moeten krabben.
Dat een franchise de meeste inkomsten heeft gaat ze niet helpen aangezien de NFL een salarycap heeft ;)
Overigens worden de meeste inkomsten in een grote pot gestopt en verdeeld over de 32 franchise, dacht dat alleen het verkoop van merchandise en eten/drinken in het stadion is vrijgesteld.
pi_212038608
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:25 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Dat een franchise de meeste inkomsten heeft gaat ze niet helpen aangezien de NFL een salarycap heeft ;)
Overigens worden de meeste inkomsten in een grote pot gestopt en verdeeld over de 32 franchise, dacht dat alleen het verkoop van merchandise en eten/drinken in het stadion is vrijgesteld.
Nou ok, maar ze worden in ieder geval bestempeld als de rijkste club aller sporten. Al heb ik er een beetje moeite mee te geloven dat ze mondiaal gezien meer aanspreken dan pak em beet een Manchester Utd of een Juventus, want die hebben fanclubs in letterlijk elk continent.
pi_212039226
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:25 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Die hele waardering is ook maar een beetje natte vinger werk. Forbes hangt ook een waardering aan bij Real Madrid en Barcelona maar dat zijn verenigingen met leden.

Voordeel van de Cowboys (en de hele NFL) dat het inkomen wel min of meer gegarandeerd is, de uitgaven kant hebben een max ivm de salarycap, daar waar Barca mee op hun bek is gegaan.

Maar het is vooral een prestige ding, een sportteam hebben is daar het equivalent van adel zeg maar. Klein clubje elite waar je een forse prijs voor moet betalen om daar bij te mogen horen.

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:29 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou ok, maar ze worden in ieder geval bestempeld als de rijkste club aller sporten. Al heb ik er een beetje moeite mee te geloven dat ze mondiaal gezien meer aanspreken dan pak em beet een Manchester Utd of een Juventus, want die hebben fanclubs in letterlijk elk continent.
Financieel geloof ik dat wel, de hele NFL is zo opgezet, beperkte uitgaven (salarycap) en de laatste jaren de ene dikke tv-deal na de andere. Maar qua bereik zal een Real Madrid of Manchester United er ver boven staan idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')