Hmm KC is dit seizoen nog niet de uitgesproken favoriet voor de titel in tegenstelling tot de voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
De eerste drive gaat in elk geval niet slecht. We zullen zien. Als je van KC kan winnen dan kan op papier alles.
Ik moet hoop houden hè
This aged badlyquote:Op zondag 14 januari 2024 23:18 schreef bambino het volgende:
Begint weer lekker slecht. Net alsof ze nerveus zijn ofzo.
Hopelijk gaat dit snel beter.
Want? Het geldt nog steeds.quote:
Het is nog steeds te vroeg om hard te juichen maar Jordan Love speelt al weken geweldig. Het probleem was steeds de verdediging maar defensive coach Joe Barry lijkt het de laatste paar wedstrijden aardig onder controle te hebben.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:41 schreef RudyL het volgende:
Poeh, als je het nu bekijkt kom ik liever de Cowboys tegen ipv deze Packers, wow indrukwekkend.
It ain't over till it's over, hoewel het er voor ons wel bijzonder goed uitziet ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:50 schreef bambino het volgende:
Gefeliciteerd Packers
Ongelofelijk hoe je zo’n seizoen zo weg kan gooien.
Ik zie geen 28-3 Falcons-Patriots scenario gebeurenquote:Op zondag 14 januari 2024 23:50 schreef bambino het volgende:
Gefeliciteerd Packers
Ongelofelijk hoe je zo’n seizoen zo weg kan gooien.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:59 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik zie geen 28-3 Falcons-Patriots scenario gebeuren
Ah ja dat heb ik volgens mij ook wel eens ergens gelezen.quote:Op maandag 15 januari 2024 01:30 schreef Hathor het volgende:
Er zijn Cowboys fans van in de 50 die elk jaar roepen 'this is our year'.
En dat roepen ze al vanaf hun 20e.
Ik zag het net op Facebook.quote:Op maandag 15 januari 2024 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik volgens mij ook wel eens ergens gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |