PPV en dan alsnog doodgegooid worden met reclames zeker....quote:Op zondag 14 januari 2024 01:29 schreef Droopie het volgende:
Moeten die Amerikanen nu gewoonn pay per view betalen voor de Dolphins - Chiefs game.
Las zoiets al, nu zei die gast het ook, maar dat is wel asociaal hoor.
Op reddit doen ze een actie, elke keer dat je Taylor ziet dan doe je een shot, we zitten al op 2 en we moeten nog beginnenquote:
IJspegels aan de snor van Andy Reidquote:Op zondag 14 januari 2024 03:26 schreef tjoptjop het volgende:
Wel een beetje een throwback naar de jaren 60 dat de hele bank zit te paffen![]()
Natuurlijk mag je meedoen, we spelen om de eerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mag ik meedoen?![]()
Zo ja, dan wordt het dit:
CLE
MIA
PIT
GB
DET
PHI
4
4
SAN
Ik ben een rookie-player in dit spel, dus ik mag nog onlogische voorspellingen doen![]()
Vooraf geef ik ze weinig kans, denk dat ik met rust wel ga slapen door een grote Cowboys voorsprong. Stiekem hoop ik op een mega upset, hup Packers.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Nou, het zal mij benieuwen vanavond. Ik gebruik deze UI zolang Green Bay in de play-offs zit dus goede kans dat ik 'm morgen weer kan aanpassen.
Maar goed, tenzij we het echt dom weggeven vanavond zullen de meeste Packer fans heel tevreden zijn met dat we berhaupt in de play-offs zitten dit jaar.
De eerste drive gaat in elk geval niet slecht. We zullen zien. Als je van KC kan winnen dan kan op papier alles.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:45 schreef RudyL het volgende:
[..]
Vooraf geef ik ze weinig kans, denk dat ik met rust wel ga slapen door een grote Cowboys voorsprong. Stiekem hoop ik op een mega upset, hup Packers.
Hmm KC is dit seizoen nog niet de uitgesproken favoriet voor de titel in tegenstelling tot de voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
De eerste drive gaat in elk geval niet slecht. We zullen zien. Als je van KC kan winnen dan kan op papier alles.
Ik moet hoop houden h
This aged badlyquote:Op zondag 14 januari 2024 23:18 schreef bambino het volgende:
Begint weer lekker slecht. Net alsof ze nerveus zijn ofzo.
Hopelijk gaat dit snel beter.
Want? Het geldt nog steeds.quote:
Het is nog steeds te vroeg om hard te juichen maar Jordan Love speelt al weken geweldig. Het probleem was steeds de verdediging maar defensive coach Joe Barry lijkt het de laatste paar wedstrijden aardig onder controle te hebben.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:41 schreef RudyL het volgende:
Poeh, als je het nu bekijkt kom ik liever de Cowboys tegen ipv deze Packers, wow indrukwekkend.
It ain't over till it's over, hoewel het er voor ons wel bijzonder goed uitziet ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:50 schreef bambino het volgende:
Gefeliciteerd Packers
Ongelofelijk hoe je zo’n seizoen zo weg kan gooien.
Ik zie geen 28-3 Falcons-Patriots scenario gebeurenquote:Op zondag 14 januari 2024 23:50 schreef bambino het volgende:
Gefeliciteerd Packers
Ongelofelijk hoe je zo’n seizoen zo weg kan gooien.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:59 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik zie geen 28-3 Falcons-Patriots scenario gebeuren
Ah ja dat heb ik volgens mij ook wel eens ergens gelezen.quote:Op maandag 15 januari 2024 01:30 schreef Hathor het volgende:
Er zijn Cowboys fans van in de 50 die elk jaar roepen 'this is our year'.
En dat roepen ze al vanaf hun 20e.
Ik zag het net op Facebook.quote:Op maandag 15 januari 2024 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik volgens mij ook wel eens ergens gelezen.
Ik zag het net op een niet nader te noemen forum.quote:
Bills zijn de ultimate chokers met hun 4 op rij verloren SB (1990-1993)quote:Op maandag 15 januari 2024 00:32 schreef Hathor het volgende:
Dallas Cowboys, ultimate choke artists since 1992.
Ik op MySpace en Hyvesquote:Op maandag 15 januari 2024 01:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zag het net op een niet nader te noemen forum.
Bedoel je geen ICQ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |