Van een Panther mag je toch verwachten dat alle overige teams minder saai zijn dan zijn eigen Panther. Wanneer zijn die voor het laatst leuk geweest?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:40 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het echt een zoutloos franchise, maken nooit indruk op mijn, zijn zaaddodend saai, dus kan er ook niet voor kiezen(sorry 49ers fans).
Auquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:31 schreef RudyL het volgende:
[..]
Van een Panther mag je toch verwachten dat alle overige teams minder saai zijn dan zijn eigen Panther. Wanneer zijn die voor het laatst leuk geweest?
Uiteraard met een knipoog, kan het wel waarderen dat mensen in NL eens niet voor de Chiefs / Patriots zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Au![]()
Toch vind ik de Panthers qua franchise echt leuker dan de 49ers. Die hebben echt zo'n oud stoffig imago, alsof ze zijn blijven hangen in de jaren 70.
Georestricties inderdaad opgeheven.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:51 schreef slacker_nl het volgende:
Ik krijg net een mailtje van DAZN. Staat plots dit in: Use your subscription when you travel to over 200 countries. Restrictions apply*
Betekent dit dat ze de stomme georestricties hebben opgeheven? Ik vermoed dat mensen massaal DAZN hebben verlaten?
Ik weet het ook niet hoor, gewoon een gevoel dat ik er bij heb. Kan het ook niet goed uitleggen, maar ik heb vaak genoeg geprobeerd om ze te volgen en ik haak gewoon steeds af. Beetje wat ik bij Notre Dame heb bij College Football. Sommige teams kan ik gewoon weinig mee op één of andere manier.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:26 schreef RudyL het volgende:
[..]
Uiteraard met een knipoog, kan het wel waarderen dat mensen in NL eens niet voor de Chiefs / Patriots zijn.
Wat betreft stoffig imago, ik weet gewoon niet waar dat vandaan komt. Ben dan ook benieuwd waar men in dat geval voornamelijk op doelt. Ik kan me niet voorstellen op het spel, want met al die motion en gevarieerd aanvalsspel vind ik ons juist ontzettend leuk spelen. Spelers, denk dat Kittle als grootste voorbeeld juist een van de smaakmakers is van NFL. Oké die Jed York ziet er uit als een balletje eerste klas, maarja dat boeit me nou ook weer niet zoveel.
Ik sprak een support iemand en die gaf weer wat anders aan. In de TOS staat namelijk ook nog steeds dat DAZN alleen te zien is in het land waar je je hebt ingeschreven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Georestricties inderdaad opgeheven.
Positieve aan DAZN is dat ze de negatieve punten wel zo goed als allemaal hebben aangepakt dit jaar en nu weer op het niveau zitten qua aanbod zoals NFL international dat had met ook een extraatje zoals "Sunday in '60" die ik wel prettig vindt als ik eens een zondag oversla.
Als ik de link klik krijg ik enkel EU portability inderdaad, maar wel vreemd dat de mail het heeft over 200 landen waar je je abbo zou kunnnen gebruiken als je er naartoe reist. Misschien iets waar ze mee bezig zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik sprak een support iemand en die gaf weer wat anders aan. In de TOS staat namelijk ook nog steeds dat DAZN alleen te zien is in het land waar je je hebt ingeschreven.
Ik zal me eens via een VPN inschrijven voor het volgende seizoen. Via IPTV kan ik alles live kijken, maar ik mis de Sunday in 60 wel en de 40 min samenvattingen van wedstrijden of herhalingen zonder reclames.
Als Saints fan zou ik het niet zo erg vinden als ze een paar jaartjes wat minder tegenstand biedenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Au![]()
Toch vind ik de Panthers qua franchise echt leuker dan de 49ers. Die hebben echt zo'n oud stoffig imago, alsof ze zijn blijven hangen in de jaren 70.
Laatse leuke jaar voor Panthers fans was de Super Bowl run met Cam Newtonen ik zie het de komende vier jaar ook niet beter worden. Hebben zoveel tekorten. Die moeten net als de Jaguars even 5-8 jaar onderaan bungelen om weer een beetje mee te kunnen doen.
Ik reageer nu pas, aangezien ik nu net pas de laatste wildcard-game heb terug gekeken. En tussendoor wilde ik geen uitslag wetenquote:Op zondag 14 januari 2024 11:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je meedoen, we spelen om de eer
1 puntje van aandacht, wel graag goed lezen wat je moet invullen de komende rondes
Bij jouw superbowl winnaar voorspelling heb je nu SAN ingevuld, de afkorting die we gebruiken is SF.
Dus dat heb ik aangepast
Een late reactie, maar toch: American Football zal inderdaad in Europa niet echt groot worden, maar ik heb wel het idee dat American Football nu meer voet aan de grond krijgt in Duitsland. Ik volg de NFL wedstrijden de afgelopen jaren via de Duitse (open) satelliet-tv en vorig jaar heeft RTL de NFL wedstrijden wegens grote publieke belangstelling weggekocht bij een kleinere tv-zender. Daardoor komen er o.a. meer programma's rondom de wedstrijden met meer bredere media.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat ook wel oké. Op deze manier weet je tenminste zeker dat andere Europese fans ook echt van de sport houden en niet alleen maar een beetje meelopen en zomaar wat roepen.
Nog net op tijdquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:28 schreef bambino het volgende:
Ik mis er nog 3:
@:Breidniet
@:attitude
@:RobertoCarlos
Rest staat in de lijst
Duitsland lijkt inderdaad wel op de één of andere manier veel interesse te kunnen genereren ja. Ik geloof ook dat toen we nog NFL Europe hadden uiteindelijk vijf van de zes teams Duits waren?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Een late reactie, maar toch: American Football zal inderdaad in Europa niet echt groot worden, maar ik heb wel het idee dat American Football nu meer voet aan de grond krijgt in Duitsland. Ik volg de NFL wedstrijden de afgelopen jaren via de Duitse (open) satelliet-tv en vorig jaar heeft RTL de NFL wedstrijden wegens grote publieke belangstelling weggekocht bij een kleinere tv-zender. Daardoor komen er o.a. meer programma's rondom de wedstrijden met meer bredere media.
Bovendien komen er steeds meer NFL-wedstrijden in Duitsland en is de publieke belangstelling hiervoor massaal (vorig jaar voor de Brady-game: 3 miljoen aanvragen voor een ticket, waaronder ik). Ook wordt er structureel op grass-root level gewerkt aan het populairder van de sport in Duitsland, waarbij ook de Duitse (ex-) NFL-spelers zoals Amon-Ra St. Brown en Sebastian Vollmer gebruikt worden.
Maar goed, ik weet er minder van af dan de meesten hier en het zal zeker nog heel lang duren voordat NFL ook in Duitsland echt een brede sport is, maar toch: de situatie lijkt mij echt anders dan in andere Europese landen.
Anyway: ik heb het bij deze voorspeld.
En nu een delay of gamequote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:04 schreef RudyL het volgende:
Ravens defense is gewoon erg sterk.
Edit: en nu al drie false starts, dat moet er ook echt uit wil je wat
Begin me wel af te vragen hoe lang de Ravens defense deze intensiteit weet vol te houden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef slacker_nl het volgende:
Texans maken er een beetje een zooitje van. Tis een wonder dat ze er 3-3 van weten te maken.
Barcelonea Dragons, Amsterdam Admirals, Scotish Claymores, London Monarchs. De rest was Duits. 4/5 dus 5/9de was Duits. Tegen de 56% dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Duitsland lijkt inderdaad wel op de één of andere manier veel interesse te kunnen genereren ja. Ik geloof ook dat toen we nog NFL Europe hadden uiteindelijk vijf van de zes teams Duits waren?
Zolang ze false starts maken, langquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin me wel af te vragen hoe lang de Ravens defense deze intensiteit weet vol te houden.
Ja maar ik bedoel het laatste seizoen (2007).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Barcelonea Dragons, Amsterdam Admirals, Scotish Claymores, London Monarchs. De rest was Duits. 4/5 dus 5/9de was Duits. Tegen de 56% dus.
Heel jammer ja. 13-10 zouden we al helemaal niet verwacht hebben gezien het spelbeeld.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:01 schreef RudyL het volgende:
Damn Fairbairn doe je missen, zonde van die mooie drive
Ja dit gaat niet meer goedkomen voor de Texansquote:Op zondag 21 januari 2024 01:17 schreef slacker_nl het volgende:
Ik denk dat de Ravens gaan winnen vandaag. Ze zijn los.
Eens, die was in eerste instantie echt wel over de lijn heen. Gelukje voor ons. Qua PI, ze zijn beide keren toch ook gegooid als PI?quote:Op zondag 21 januari 2024 02:55 schreef Evenstar het volgende:
Slechte spot dat was in mijn ogen een 1st down. Kijk rest morgen
Zo daar hadden we mazzel ja met die penalty.quote:Op zondag 21 januari 2024 04:03 schreef RudyL het volgende:
Man man wat een domme penalty weer, daarna glijdt er weer eentje weg. Niners en regen, wat een klote combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |