En nu een delay of gamequote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:04 schreef RudyL het volgende:
Ravens defense is gewoon erg sterk.
Edit: en nu al drie false starts, dat moet er ook echt uit wil je wat
Begin me wel af te vragen hoe lang de Ravens defense deze intensiteit weet vol te houden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef slacker_nl het volgende:
Texans maken er een beetje een zooitje van. Tis een wonder dat ze er 3-3 van weten te maken.
Barcelonea Dragons, Amsterdam Admirals, Scotish Claymores, London Monarchs. De rest was Duits. 4/5 dus 5/9de was Duits. Tegen de 56% dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Duitsland lijkt inderdaad wel op de één of andere manier veel interesse te kunnen genereren ja. Ik geloof ook dat toen we nog NFL Europe hadden uiteindelijk vijf van de zes teams Duits waren?
Zolang ze false starts maken, langquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin me wel af te vragen hoe lang de Ravens defense deze intensiteit weet vol te houden.
Ja maar ik bedoel het laatste seizoen (2007).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Barcelonea Dragons, Amsterdam Admirals, Scotish Claymores, London Monarchs. De rest was Duits. 4/5 dus 5/9de was Duits. Tegen de 56% dus.
Heel jammer ja. 13-10 zouden we al helemaal niet verwacht hebben gezien het spelbeeld.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:01 schreef RudyL het volgende:
Damn Fairbairn doe je missen, zonde van die mooie drive
Ja dit gaat niet meer goedkomen voor de Texansquote:Op zondag 21 januari 2024 01:17 schreef slacker_nl het volgende:
Ik denk dat de Ravens gaan winnen vandaag. Ze zijn los.
Eens, die was in eerste instantie echt wel over de lijn heen. Gelukje voor ons. Qua PI, ze zijn beide keren toch ook gegooid als PI?quote:Op zondag 21 januari 2024 02:55 schreef Evenstar het volgende:
Slechte spot dat was in mijn ogen een 1st down. Kijk rest morgen
Zo daar hadden we mazzel ja met die penalty.quote:Op zondag 21 januari 2024 04:03 schreef RudyL het volgende:
Man man wat een domme penalty weer, daarna glijdt er weer eentje weg. Niners en regen, wat een klote combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |