quote:3FM Serious Request komt dit jaar in actie voor Stichting ALS Nederland. In de week voor Kerst van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten ze zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen door 24 uur per dag live radio te maken en platen te draaien tegen donaties.
Tijdens het Glazen Huis treden er meer dan dertig artiesten op. Zoals Tom Odell, S10, Chef'Special, Kraantje Pappie, De Staat en Only The Poets.
SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DraaischemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag een plaat aan
https://vraageenplaataan.npo3fm.nl/
Doneer nu
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok/doneren
Kom in Actie
https://www.npo3fm.nl/kominactie
Of doe mee met de actie van FOK!kers!
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
By @GeraldvZantenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
DOE DAT DAN OOKquote:
same here, denk 8 mill+quote:Op zondag 24 december 2023 19:33 schreef PjotterFRL het volgende:
Meerdere plaatjes aangevraagd deze week. Het is wel goed![]()
Benieuwd naar het eindbedrag.
ik las dat je zoveel zou hebben aangevraagdquote:Op zondag 24 december 2023 19:38 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Je denkt dat ze de 8 miljoen niet gaan aantikken? Mischien ben ik ook wat te optimistisch..
Emoties komen los.quote:
is dat een DJ? Of heeft die als en gaat ze dood? en wie is die kale met die baard?quote:
Ik zou het verbazingwekkend vinden. Het is tegenwoordig een radiozender met 1,5-2% marktaandeel. Dat is enorm veel geld.quote:Op zondag 24 december 2023 19:38 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Je denkt dat ze de 8 miljoen niet gaan aantikken? Mischien ben ik ook wat te optimistisch..
Heb zelf wel plaatje aangevraagd, en wat gedoneerd. maar niet bijster veel ofzoquote:Op zondag 24 december 2023 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las dat je zoveel zou hebben aangevraagd
Die twee kale gasten zijn Barend en Wijnand. Die hadden tot gisteren nog haar overigensquote:Op zondag 24 december 2023 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
is dat een DJ? Of heeft die als en gaat ze dood? en wie is die kale met die baard?
Theo Maassen.quote:Op zondag 24 december 2023 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
is dat een DJ? Of heeft die als en gaat ze dood? en wie is die kale met die baard?
en ze gaat vanzelf een keer dood maar heeft (vooralsnog) geen ALSquote:Op zondag 24 december 2023 19:41 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Die twee kale gasten zijn Barend en Wijnand. Die hadden tot gisteren nog haar overigens
En Sophie is inderdaad een DJ.
Gelukkig. Houden zo.quote:Op zondag 24 december 2023 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ze gaat vanzelf een keer dood maar heeft (vooralsnog) geen ALS
quote:Op zondag 24 december 2023 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2023 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tjongejonge.quote:Op zondag 24 december 2023 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die zit bij de AAquote:Op zondag 24 december 2023 19:45 schreef PjotterFRL het volgende:
Is het gek om Douwe Bob als muzikale gast te verwachten?
Ja.quote:Op zondag 24 december 2023 19:45 schreef PjotterFRL het volgende:
Is het gek om Douwe Bob als muzikale gast te verwachten?
Inkoppertje.quote:Op zondag 24 december 2023 19:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
zometeen Schuitmaker als verrassingsact
Ik ben voorquote:Op zondag 24 december 2023 19:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
knie maar goed ik deal er maar meequote:
Die actie is ook niet geslaagd. Die zou voor 5k komen optreden, maar de actie is weg. http://3fm.nl/marcoquote:Op zondag 24 december 2023 19:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
weggehaald omdat het niet gelukt is maar hij toch komt en de organisatie anders nat gaat als de site nog online staatquote:Op zondag 24 december 2023 19:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die actie is ook niet geslaagd. Die zou voor 5k komen optreden, maar de actie is weg. http://3fm.nl/marco
beetje sneu als hij wel nog komtquote:Op zondag 24 december 2023 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
weggehaald omdat het niet gelukt is maar hij toch komt en de organisatie anders nat gaat als de site nog online staat
ik vermoed dat het allang geregeld wasquote:Op zondag 24 december 2023 19:48 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
beetje sneu als hij wel nog komt![]()
maar alsnogquote:Op zondag 24 december 2023 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat het allang geregeld was
quote:
quote:Je moet jezelf niet serieus nemen, maar alles wat je doet moet je serieus nemen.
1000% dat rene froger komtquote:Op zondag 24 december 2023 19:50 schreef Nizno het volgende:
of Reneetje is er weer omdat Natas nog wat wilde doen op t plein en hij toch moest rijden
31 geloof ik dat ze gisteren zeiquote:Op zondag 24 december 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? stagiaire? 20/21 ofzo?
31 is ze toch alquote:Op zondag 24 december 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
ze zoekt nog een manquote:Op zondag 24 december 2023 19:51 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
31 is ze toch al
maar weinig geslaapt
en vergeet niet hongerig en alle emotionele verhalen die toch onder je wallen blijven zitten. Heel logisch dat dr blaas nu onder dr oogleden zitquote:Op zondag 24 december 2023 19:51 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
31 is ze toch al
maar weinig geslaapt
quote:Op zondag 24 december 2023 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vergeet niet hongerig en alle emotionele verhalen die toch onder je wallen blijven zitten. Heel logisch dat dr blaas nu onder dr oogleden zit
TR gezet.quote:
nah ze heeft wel bewezen dat ze smaak heeft dus hij komt niet in aanmerkingquote:
ja mijn oogjes zijn ook alweer een aantal keren ontwatert vandaagquote:Op zondag 24 december 2023 19:53 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ja het ene trieste na het andere trieste verhaal
quote:Op zondag 24 december 2023 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mijn oogjes zijn ook alweer een aantal keren ontwatert vandaag
Voor een One Night Standquote:Op zondag 24 december 2023 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah ze heeft wel bewezen dat ze smaak heeft dus hij komt niet in aanmerking
Dit klinkt een beetje denigrerend.quote:Op zondag 24 december 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
en dan ga ik staks ook nog voor de AYNIL kerstspecial!!quote:
ftfyquote:Op zondag 24 december 2023 19:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje denigrerend.
rare zinquote:
ow ja het woordje een moest ook een streepie doorquote:
Dat is wansmaak van een programmaquote:Op zondag 24 december 2023 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ga ik staks ook nog voor de AYNIL kerstspecial!!
Alleen voor de echte romanticiquote:Op zondag 24 december 2023 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is wansmaak van een programma
Wansmaak is ook smaak.quote:Op zondag 24 december 2023 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is wansmaak van een programma
Samen Paulquote:Op zondag 24 december 2023 19:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
SinterklaasRobertTenBrink >KerstRobertTenBrink
Vooral Samen Fritsquote:
quote:Op zondag 24 december 2023 19:59 schreef Hangbeest het volgende:
Het einde van het glazen huis is in zicht, ik ga het missen,,
Je gaat mee naar de Top 2000 toch?quote:Op zondag 24 december 2023 19:59 schreef Hangbeest het volgende:
Het einde van het glazen huis is in zicht, ik ga het missen..
denk wel dat ik in dat topic weer te vinden ben. Maar was leuk allemaal, heb zn best genoten. Tot in het topic van top2000!quote:Op zondag 24 december 2023 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat mee naar de Top 2000 toch?
Ietwat onhandig ja.quote:Op zondag 24 december 2023 20:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, journaal op open kanaal..nou ja, ga toch bijna voor de Top 2000 quiz
er waren er tweequote:Op zondag 24 december 2023 20:07 schreef StephanL het volgende:
Ach een wil je met mij trouwen momentje
7.6 miljoenquote:Op zondag 24 december 2023 20:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gokje eindbedrag:
¤ 6.421.784.
Ik vind het ook verbazingwekkend hoog hoor.quote:Op zondag 24 december 2023 20:10 schreef StephanL het volgende:
Op de einddag is het bedrag meestal hoger dan je verwacht.
Wel apart dat het vorig jaar zo weinig was. Er waren ook andere slechte jaren bij zag ik.
Bijnaquote:
Extra bordje mexicano's voor jou deze kerst.quote:
Wie was die linker met die stropdas eigenlijk? Die ken ik helemaal niet.quote:Op zondag 24 december 2023 20:16 schreef Paul het volgende:
Die 2 vrouwen kunnen echt niet presenteren
Annefleur Schipperquote:Op zondag 24 december 2023 20:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wie was die linker met die stropdas eigenlijk? Die ken ik helemaal niet.
Ja ik vond het al een Annefleur eigenlijk ja.quote:
Het was dit keer hartje centrum van een universiteitsstad.quote:Op zondag 24 december 2023 23:24 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb het dit jaar niet echt gevolgd. Hoe kan het dat er dit jaar drie keer zo veel is opgehaald als vorig jaar? Da's tamelijk bizar. Welke redenen zitten daarachter?
Nijmegenquote:Op zondag 24 december 2023 23:24 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb het dit jaar niet echt gevolgd. Hoe kan het dat er dit jaar drie keer zo veel is opgehaald als vorig jaar? Da's tamelijk bizar. Welke redenen zitten daarachter?
Zou de locatie zo veel uitmaken, denk je? Ik denk dat verreweg het meeste geld niet daar terplekke gedoneerd wordt.quote:Op zondag 24 december 2023 23:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Het was dit keer hartje centrum van een universiteitsstad.Iedere avond het marktplein afgeladen vol met feestende mensen.
En het doel zal ook geholpen hebben dit keer. Zowel ALS-patienten als hun omgeving kwamen volop in actie. Vorig jaar met Het Vergeten Kind was dat een stuk lastiger, want men loopt er over het algemeen niet mee te koop als een gezin dat soort hulp nodig heeft.
Klopt, die brievenbus is het punt niet. Maar het maakt voor de beeldvorming wél veel uit. Een tochtig bedrijventerrein met 3 verdwaalde mensen voor het raam wekt de indruk dat Serious Request niet meer leeft in het land. En dan haken veel mensen af, ook bedrijven die sponsoren voor wat positieve PR.quote:Op zondag 24 december 2023 23:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zou de locatie zo veel uitmaken, denk je? Ik denk dat verreweg het meeste geld niet daar terplekke gedoneerd wordt.
Medewerkers van de lokale HEMA hadden circa 10.000 euro opgehaald las ik in dit topic.quote:Op maandag 25 december 2023 01:02 schreef TheVulture het volgende:
Waren de HEMA en NEC nu nog over de brug gekomen eigenlijk
Dat niet alleen, de regels van de overheid werden op de eerste dag aangescherpt.quote:Op zondag 24 december 2023 23:46 schreef livelink het volgende:
Vorig jaar in Amersfoort testen de dj's positief op corona en mochten er geen gasten in het huis komen. Dat was wel echt een aanslag op de sfeer. Daarnaast was het toen niet zo'n sfeervol plein.
Dat was niet vorig jaar. Dat was tijdens het eerste jaar in Amersfoort.quote:Op maandag 25 december 2023 02:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de regels van de overheid werden op de eerste dag aangescherpt.
Ohja jeetje, was allang weer vergeten dat het twee keer was in Amersfoortquote:Op maandag 25 december 2023 11:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat was niet vorig jaar. Dat was tijdens het eerste jaar in Amersfoort.
Die komen door de feestdagen helaas een dag later (morgenmiddag 14u ipv vanmiddag)... maar ben ook zeer benieuwd idd.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:46 schreef KingRadler het volgende:
ben benieuwd naar de luister cijfers
De laatste jocks met enige alternatieve inslag worden naar de uitgang geduwd. 3fm is nu gewoon een slappe middle of the road popzender die af en toe een indie classic draait geworden. Doe dat lekker bij de commercielen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:40 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Jorien naar Q, lekker in het weekend (al is dat te snappen met een klein kind)
Kunnen Tom en Joe meteen een programma krijgen van 2 of 3 uur.
Waar is mw Renkema? Die is weg!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:40 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Het zou natuurlijk best kunnen dat het programma blijft bestaan, maar dan met Sophie als presentator. Die heeft Jorien vorig jaar natuurlijk al enkele maanden vervangen. Lijkt mij de simpelste manier om dit op te lossen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:05 schreef Magica het volgende:
[..]
Waar is mw Renkema? Die is weg!
Wel jammer ik vond het een leuk programma
Dat laatste zal niet zomaar gaan, want die uren zijn momenteel van een andere omroep. AVROTROS zal normaliter eerst de kans krijgen om het vertrek intern op te lossen voordat andere omroepen op die uren mogen inschrijven.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:40 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Zeker mee eens Sophie vind ik ook leuk soms hoor ik het verschil niet eensquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk best kunnen dat het programma blijft bestaan, maar dan met Sophie als presentator. Die heeft Jorien vorig jaar natuurlijk al enkele maanden vervangen. Lijkt mij de simpelste manier om dit op te lossen.
[..]
Dat laatste zal niet zomaar gaan, want die uren zijn momenteel van een andere omroep. AVROTROS zal normaliter eerst de kans krijgen om het vertrek intern op te lossen voordat andere omroepen op die uren mogen inschrijven.
Oja, dat speelt natuurlijk ook nog mee. Maar dat ene uurtje is natuurlijk wel heel karig.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk best kunnen dat het programma blijft bestaan, maar dan met Sophie als presentator. Die heeft Jorien vorig jaar natuurlijk al enkele maanden vervangen. Lijkt mij de simpelste manier om dit op te lossen.
[..]
Dat laatste zal niet zomaar gaan, want die uren zijn momenteel van een andere omroep. AVROTROS zal normaliter eerst de kans krijgen om het vertrek intern op te lossen voordat andere omroepen op die uren mogen inschrijven.
Ik denk dat ze Sophie en Mart wel samen willen houden als duo, dus wellicht schuiven ze die samen naar dat tijdslot.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:50 schreef Magica het volgende:
[..]
Zeker mee eens Sophie vind ik ook leuk soms hoor ik het verschil niet eens![]()
Ze hadden nog een envelopje met geld over nu Dennis Ruyer ineens toch niet kwam, natuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:22 schreef Sirolf het volgende:
Okee... opeens is Timur nu op JOE te horen. Die sabbatical van 'm heeft ook niet lang geduurd dus.
ben benieuwd of het echt alleen even tijdelijk is of dat het over een paar toch ineens 'heel goed bevalt van beide kanten'quote:Op maandag 15 januari 2024 10:22 schreef Sirolf het volgende:
Okee... opeens is Timur nu op JOE te horen. Die sabbatical van 'm heeft ook niet lang geduurd dus.
Was in oktober al sprake van (zie link)quote:Op maandag 15 januari 2024 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben benieuwd of het echt alleen even tijdelijk is of dat het over een paar toch ineens 'heel goed bevalt van beide kanten'
Welkomquote:Op zondag 5 mei 2024 23:46 schreef WebHawk het volgende:
Wat rustig hier. Maar wel groetjes uit de studio van 3FM!
Zien we dan wel, duurt nog meer dan een jaar.quote:
2-3 nummers met een randje dit uurtje (misschien 2 schorpioenen nog), dat is 3fm tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef Tussle266 het volgende:
Alle 1003 Concert at sea. Ik ga maar weer zagen.
Het voordeel van deze nummers hier is dat je ze niet in de komende dagen hoort. Het zou wel heel Hollandsch zijn om ze zo'n prima keuzelijst te geven en het dan nog in de 89e minuut te verpesten. Ik verwacht niet veel maar dat eerste uur kan toch onmogelijk representatief zijn voor de rest?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-3 nummers met een randje dit uurtje (misschien 2 schorpioenen nog), dat is 3fm tegenwoordig
Ik hoop juist de eerste dag wat indie en alternative te horen die je normaal niet hoort (dus niet de Muse/Arctic Monkeys/Editors/Nothing But Thieves van deze wereld zegmaar)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het voordeel van deze nummers hier is dat je ze niet in de komende dagen hoort. Het zou wel heel Hollandsch zijn om ze zo'n prima keuzelijst te geven en het dan nog in de 89e minuut te verpesten. Ik verwacht niet veel maar dat eerste uur kan toch onmogelijk representatief zijn voor de rest?
Ja maar, dit lijstje gaan we de komende 4 maanden nog 20 keer horen. Of in ieder geval mensen die zich eindeloos aan dezelfde steen blijven stoten, zoals Mex en ik. Je blijft toch iedere keer weer hopen dat het dit keer wel goedkomt.quote:
Als je de nummers achter elkaar gooit, dan zie jij toch ook wel dat 85% van de nummers prima op QMusic weggezet kunnen worden? Ik vind dat jammer, de nummers die 3fm onderscheiden zijn met de nieuwe koers helaas nauwelijks hoorbaar.quote:
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. De Q-Music top 1000 klinkt heel anders dan de Kink 1500 en daar is echt wel een reden voor. Nouja, twee. Keuzelijst en zenderprofiel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:39 schreef minthy het volgende:
Het is een lijstje dat door de luisteraars is aangeleverd, dus tja. Daar kan de zender ook niet bepaald alles aan doen
Toch blijft het raar dat de lijstjes van 3FM zo snel naar het zuiden zijn gegaan. Wat heeft dat ze nu eigenlijk echt opgeleverd?quote:
Komt door de nieuwe zendermanager die meer pop wil. Meeste jocks met een beetje een alternatieve smaak zijn ook wel weg, alleen Vera zit er nog.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat de lijstjes van 3FM zo snel naar het zuiden zijn gegaan. Wat heeft dat ze nu eigenlijk echt opgeleverd?
quote:Top 10 van 3FM Festival Top 1003
1. Europapa – Joost Klein
2. Noodgeval – Goldband
3. Ik wil dansen – Froukje
4. Amsterdam – Nothing But Thieves
5. Papillon – Editors
6. Radioactive – Imagine Dragons
7. Another Love – Tom Odell
8. Witch Doctor – De Staat
9. Sugardaddy – Roxy Dekker
10. Sterrenstof – De Jeugd van Tegenwoordig
Gezien de succes acts op festivals zou dat best kloppen tochquote:
1. Europapaquote:
Die van die ex met dat strandverbod vroeg op de middag sprong er ook wel uit. Maar die is misschien veel gedraaid in mijn afwezigheid?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phoebe enige échte verrassing van de lijst tot nu toe
Die hoorde ik wel veel op Campus, kan dat die hoog in de rotatie zit/zat. Volgens mij ook nog wel gehoord in mijn laatste stuiptrekkingen voordat Jorien weg gingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die van die ex met dat strandverbod vroeg op de middag sprong er ook wel uit. Maar die is misschien veel gedraaid in mijn afwezigheid?
Dit dekt de lading wel aardig ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:49 schreef Tussle266 het volgende:
Het is nog steeds niet direct de lijst waar ik het festivalgevoel van krijg, maar het eerste uur was gelukkig niet representatief.
Dat durven ze sinds dat zeroes-debacle niet meer. Ze publiceren sindsdien achteraf.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de gehele lijst nog ergens te vinden?
Wat was er toen aan de hand?quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat durven ze sinds dat zeroes-debacle niet meer. Ze publiceren sindsdien achteraf.
Top 998 van de Zeroes plus vijf die we voor de lol nog een keer draaien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was er toen aan de hand?
Het zou me ook niet verbazen als er nog twee of drie voorbijkomen in de komende dagen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verbaast me dat mensen dit nog hebben onthouden en er vervolgens ook nog op stemmen voor zo'n lijst. Ik zou andere Sensation White-nummers verwachten.
Eens, maar ja dan moet je dus 24 uur bij kopen. Dan zit je dus aan 7-24 of 6-23 en dan een uurtje later eindigen op de vrijdag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:09 schreef Tussle266 het volgende:
Van mij hadden ze die weekenddienst wel mogen inruilen voor beginnen om 8.00. Of 6.00.
Een weekje 7-24 was best prima geweest. Volgens mij hebben we dat in het verleden ook gehad. Aan de andere kant maakt het ook niet zoveel uit, want het is ook weer niet heel hoogstaand. Vanmorgen opstarten na vakantie zou gewoon beter zijn gegaan als ze gelijk waren begonnen met nummertjes afroepen. Beetje een tegenvaller dat ze dat niet voor me over hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar ja dan moet je dus 24 uur bij kopen. Dan zit je dus aan 7-24 of 6-23 en dan een uurtje later eindigen op de vrijdag.
waterboarding, waterboardingquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb gisteravond de keuzelijst nog even onderzocht. Als we in een andere simulatie hadden geleefd had er echt een hele goede lijst uit kunnen komen. In weer een andere simulatie had deze lijst ook voor een kwart uit carnavalskrakers kunnen bestaan. Aangezien ik uit een deel van het land kom waar carnaval op dezelfde sympathie als waterboarding kan rekenen, ben ik toch wel blij dat dat in ieder geval niet gebeurd is.
Niet mee eensquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:48 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje Frans Bauer, toch nog een carnavalskraker.
Edit: oh nee, het is een andere. Nou ja, alle Rammsteins lijken op elkaar.
Anne Clark is wel herkenbaar toch?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:48 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje Frans Bauer, toch nog een carnavalskraker.
Edit: oh nee, het is een andere. Nou ja, alle Rammsteins lijken op elkaar.
Mwah, vind ik wel meevallen. Er staat meer elektronica in over het algemeenquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:36 schreef Tussle266 het volgende:
Best verrassend dat Watercolour in de lijst nieuwe stijl heeft weten te overleven.
Ja maar wel voornamelijk uit de categorie Harris/Frequencies/Guetta toch? Daar vind ik Pendulum niet direct op aansluiten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel meevallen. Er staat meer elektronica in over het algemeen
Bronski bedoel je? Die doet het overal goed. Die haalt zelfs dancelijstjes tegenwoordig. Geen idee waar dat in zit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tiktokked?
Gaat dit ook laatste nacht worden binnenkort?
Komende editie 450, in 2025 270. Let maar opquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bronski bedoel je? Die doet het overal goed. Die haalt zelfs dancelijstjes tegenwoordig. Geen idee waar dat in zit.
Is toch lekker. Dit is überhaupt ook de enige zender waar Fred aan bod komtquote:
Ik vind het soms irritant en soms wel leuk. Burial-light.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is toch lekker. Dit is überhaupt ook de enige zender waar Fred aan bod komt
Het hangt een beetje af welk plaatje ze opzetten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is toch lekker. Dit is überhaupt ook de enige zender waar Fred aan bod komt
Burial staat wat mij betreft een paar trapjes hoger ja. Maar er zijn ook mensen die dat als knip en plak dance bestempelenquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het soms irritant en soms wel leuk. Burial-light.
Ik vind Burial ook nogal hit-or-miss. Dan vind ik Boards fijnerquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Burial staat wat mij betreft een paar trapjes hoger ja. Maar er zijn ook mensen die dat als knip en plak dance bestempelen
Dit is de 3fm reeks, maar de TT is nooit aangepast allen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:45 schreef Paul het volgende:
Waarom praten lullie in deze topic? Het is geen Kerst
One Mic genotquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze jongen had Nas toch wel even als special guest kunnen oproepen tijdens Lowlands.
meen je dees?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de 3fm reeks, maar de TT is nooit aangepast allen.
Love Don’t Let Me Goquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:49 schreef Tussle266 het volgende:
Zullen we bepalen of David ook iets goeds aan de wereld heeft achtergelaten?
Edit: ik weet het al Memories, Just a Little More Love, The World is Mine, Drive stop de tijd.
Edit edit: Titanium natuurlijk. Toch nog uitgeschakeld in blessuretijd door een B-spits van Aston Villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |