Wie was die linker met die stropdas eigenlijk? Die ken ik helemaal niet.quote:Op zondag 24 december 2023 20:16 schreef Paul het volgende:
Die 2 vrouwen kunnen echt niet presenteren
Annefleur Schipperquote:Op zondag 24 december 2023 20:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wie was die linker met die stropdas eigenlijk? Die ken ik helemaal niet.
Ja ik vond het al een Annefleur eigenlijk ja.quote:
Het was dit keer hartje centrum van een universiteitsstad.quote:Op zondag 24 december 2023 23:24 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb het dit jaar niet echt gevolgd. Hoe kan het dat er dit jaar drie keer zo veel is opgehaald als vorig jaar? Da's tamelijk bizar. Welke redenen zitten daarachter?
Nijmegenquote:Op zondag 24 december 2023 23:24 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb het dit jaar niet echt gevolgd. Hoe kan het dat er dit jaar drie keer zo veel is opgehaald als vorig jaar? Da's tamelijk bizar. Welke redenen zitten daarachter?
Zou de locatie zo veel uitmaken, denk je? Ik denk dat verreweg het meeste geld niet daar terplekke gedoneerd wordt.quote:Op zondag 24 december 2023 23:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Het was dit keer hartje centrum van een universiteitsstad.Iedere avond het marktplein afgeladen vol met feestende mensen.
En het doel zal ook geholpen hebben dit keer. Zowel ALS-patienten als hun omgeving kwamen volop in actie. Vorig jaar met Het Vergeten Kind was dat een stuk lastiger, want men loopt er over het algemeen niet mee te koop als een gezin dat soort hulp nodig heeft.
Klopt, die brievenbus is het punt niet. Maar het maakt voor de beeldvorming wél veel uit. Een tochtig bedrijventerrein met 3 verdwaalde mensen voor het raam wekt de indruk dat Serious Request niet meer leeft in het land. En dan haken veel mensen af, ook bedrijven die sponsoren voor wat positieve PR.quote:Op zondag 24 december 2023 23:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zou de locatie zo veel uitmaken, denk je? Ik denk dat verreweg het meeste geld niet daar terplekke gedoneerd wordt.
Medewerkers van de lokale HEMA hadden circa 10.000 euro opgehaald las ik in dit topic.quote:Op maandag 25 december 2023 01:02 schreef TheVulture het volgende:
Waren de HEMA en NEC nu nog over de brug gekomen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |