quote:Top 10 van 3FM Festival Top 1003
1. Europapa – Joost Klein
2. Noodgeval – Goldband
3. Ik wil dansen – Froukje
4. Amsterdam – Nothing But Thieves
5. Papillon – Editors
6. Radioactive – Imagine Dragons
7. Another Love – Tom Odell
8. Witch Doctor – De Staat
9. Sugardaddy – Roxy Dekker
10. Sterrenstof – De Jeugd van Tegenwoordig
Gezien de succes acts op festivals zou dat best kloppen tochquote:
1. Europapaquote:
Die van die ex met dat strandverbod vroeg op de middag sprong er ook wel uit. Maar die is misschien veel gedraaid in mijn afwezigheid?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phoebe enige échte verrassing van de lijst tot nu toe
Die hoorde ik wel veel op Campus, kan dat die hoog in de rotatie zit/zat. Volgens mij ook nog wel gehoord in mijn laatste stuiptrekkingen voordat Jorien weg gingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die van die ex met dat strandverbod vroeg op de middag sprong er ook wel uit. Maar die is misschien veel gedraaid in mijn afwezigheid?
Dit dekt de lading wel aardig ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:49 schreef Tussle266 het volgende:
Het is nog steeds niet direct de lijst waar ik het festivalgevoel van krijg, maar het eerste uur was gelukkig niet representatief.
Dat durven ze sinds dat zeroes-debacle niet meer. Ze publiceren sindsdien achteraf.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de gehele lijst nog ergens te vinden?
Wat was er toen aan de hand?quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat durven ze sinds dat zeroes-debacle niet meer. Ze publiceren sindsdien achteraf.
Top 998 van de Zeroes plus vijf die we voor de lol nog een keer draaien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was er toen aan de hand?
Het zou me ook niet verbazen als er nog twee of drie voorbijkomen in de komende dagen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verbaast me dat mensen dit nog hebben onthouden en er vervolgens ook nog op stemmen voor zo'n lijst. Ik zou andere Sensation White-nummers verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |