En jij dan? Bepakt en bezakt?quote:Op zondag 24 december 2023 13:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Goed bezig jij
Voorbereiding is key
Mevrouw Servaes-Bey.quote:
quote:Op zondag 24 december 2023 14:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ontmaagding
Hoe gaat dat in z'n werk
Aangezien is nog moet werken vandaag misschien nier helemaal goed voorbereid, maar bier uiteraard welquote:
Een ongezond grote hit, met Bloem samenquote:Op zondag 24 december 2023 10:08 schreef Tussle266 het volgende:
Shania had trouwens een hitje dit jaar.
Beide dagen zijn wel interessante luisterdagen. 27e zijn meer opvallende nieuwkomers, 28e meer weggezakte klassiekers, tenminste dat was voorgaande jaren zo. Heb nog niet het exacte schema van dit jaar bestudeerd.quote:Op zondag 24 december 2023 14:25 schreef alopio het volgende:
Pro vraag, 27 of 28 december vrij nemen? Ik neig naar 27, is een betere luisterdag
Wat voor werk doe je op zondag?quote:Op zondag 24 december 2023 14:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Aangezien is nog moet werken vandaag misschien nier helemaal goed voorbereid, maar bier uiteraard wel
Echt iets voor oudjaarsdag, Bloem!quote:Op zondag 24 december 2023 14:25 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Een ongezond grote hit, met Bloem samen
Dat zal. Mijn moeder bakt altijd de oliebollen thuis, ik zal het haar even vragen.quote:Op zondag 24 december 2023 15:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Echt iets voor oudjaarsdag, Bloem!
--> (in olieboltechnisch opzicht natuurlijk)
Eigen zaak, bierwinkelquote:Op zondag 24 december 2023 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je op zondag?
quote:Op zondag 24 december 2023 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
Het begint toch wel weer te kriebelen bij mij, vooral omdat ik voor de eerste keer de lijst er niet bij hou. Heb er zin in!![]()
Hier kan ik echt uren naar kijkenquote:
"Eigen zaak openmaken, klaar"quote:
Ik vind dat ze allebei nogal geilen op zichzelfquote:Op zondag 24 december 2023 16:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Gijs kan ik wel hebben nu. Beter dan Inkel
Lekker zeesterren met elkaarquote:Op zondag 24 december 2023 16:21 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allebei nogal geilen op zichzelf
Alopio, vriend!quote:
Zou ie zijn MJ jasje aanhebben?quote:Op zondag 24 december 2023 17:25 schreef Tussle266 het volgende:
Duurt wel lang zo. Waar is Bartje als je hem nodig hebt.
Ach dan zitten we bij VVAL.quote:Op zondag 24 december 2023 16:51 schreef PippenScottie het volgende:
Periodieke reminder dat er 14 januari weer een meet is:
MUZ / De Top 2000 Topic Meet Deel 2 - Remastered
Graag topic volgen en/of dag vrij houden en/of laten weten of je komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |