Voor een stijgende lijn, zie Williams maar ook AMR, is investering nodig.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:39 schreef Tijn het volgende:
Ach ja, het was natuurlijk wel een markant figuur, maar of het nou echt een goede teambaas was...? Er zat niet bepaald een stijgende lijn in dat team onder zijn leiding.
Zeker niet als Haas weigert te investeren in zijn team.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
DiResta is weg, Steiner is weg en de problemen met de auto lijken mij niet opgelost dus ik zie dat ook niet gebeuren.
Weet je, dit klinkt allemaal heel bekend...quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zeker niet als Haas weigert te investeren in zijn team.
Tja, Haas heeft nu een lucratieve toko die winst maakt ondanks een gebrek aan investeringen en je kan nog zo hard "Do more with less" roepen maar in de F1 werkt dat niet. Maar blijkbaar heeft Haas wel degelijk ambities met het team, hij is alleen niet bereid de benodigde fondsen voor die ambitie op tafel te leggen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zeker niet als Haas weigert te investeren in zijn team.
Dit gaat hun nog steeds pijn doen. Misschien zelfs nog in 2025.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Haas heeft nu een lucratieve toko die winst maakt ondanks een gebrek aan investeringen en je kan nog zo hard "Do more with less" roepen maar in de F1 werkt dat niet. Maar blijkbaar heeft Haas wel degelijk ambities met het team, hij is alleen niet bereid de benodigde fondsen voor die ambitie op tafel te leggen.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:32 schreef Sodemieters het volgende:
Dus Steiner wordt eruit geknikkerd en op precies dezelfde dag maakt Ernst Kuipers bekend dat ie vertrekt als minister. Vanwege een functie in het buitenland, waar-ie nog niks over kan zeggen.
Eén en één is twee, dus ik durf de conclusie wel aan: Kuipers wordt teambaas in de F1.
Ik betwijfel dat ambitie verhaal een beetje, dat vermeende aandeel verhaal lijkt me dan eerder de reden dat Steiner eruit gegooid is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Haas heeft nu een lucratieve toko die winst maakt ondanks een gebrek aan investeringen en je kan nog zo hard "Do more with less" roepen maar in de F1 werkt dat niet. Maar blijkbaar heeft Haas wel degelijk ambities met het team, hij is alleen niet bereid de benodigde fondsen voor die ambitie op tafel te leggen.
Toch niet als teambaas, want daar hebben ze Seidl al voor...quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:13 schreef SiGNe het volgende:
Zal me niet verbazen als we Guenther bij Audi terug gaan zien.
Seidl is de CEO. Ze zoeken nog een team principal/representative. Die rol wordt nu tijdelijk door Alessandro Alunni Bravi (de managing director) ingevuld.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch niet als teambaas, want daar hebben ze Seidl al voor...
Dus een beetje zoals Renault (Alpine)? Die hebben ook de ambitie maar durven de echte investeringen die nodig zijn niet aan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Haas heeft nu een lucratieve toko die winst maakt ondanks een gebrek aan investeringen en je kan nog zo hard "Do more with less" roepen maar in de F1 werkt dat niet. Maar blijkbaar heeft Haas wel degelijk ambities met het team, hij is alleen niet bereid de benodigde fondsen voor die ambitie op tafel te leggen.
Wel sneu voor Hulk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Haas weer op naar de laatste plaats.
Die bouwen nog wel hun eigen motoren en voor 1 team is dat ook niet zo heel rendabel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dus een beetje zoals Renault (Alpine)? Die hebben ook de ambitie maar durven de echte investeringen die nodig zijn niet aan.
Tja, Ik blijf zeggen dat Hulk een betere keuze zou zijn geweest dan Perez. Hulk had zich denk ik wat makkelijker in de 2e rijders rol geschikt en is lang niet zo wisselvallig als Perez.quote:
Willen ze hem op 8 februari presenteren, maar houd iemand ze tegen of is dit gewoon een lelijk anglicisme? (Nee, ik heb het stuk niet gelezen)quote:
De echte auto zien we op z'n vroegst 23 februari, alles wat ze eerder laten zien zal er wel wat op lijken.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Willen ze hem op 8 februari presenteren, maar houd iemand ze tegen of is dit gewoon een lelijk anglicisme? (Nee, ik heb het stuk niet gelezen)
Geldt natuurlijk voor alle teams. Tot de wintertest is er niks te zeggen, maar ja, de F1-media moeten wat natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
De echte auto zien we op z'n vroegst 23 februari, alles wat ze eerder laten zien zal er wel wat op lijken.
Plus commercieel qua exposure wel handig, zeker voor de kleinere teams.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geldt natuurlijk voor alle teams. Tot de wintertest is er niks te zeggen, maar ja, de F1-media moeten wat natuurlijk
Die motor is juist hun achilleshiel. Met afstand de slechtste motor van het veld. En niet alleen nu, dat is al tijden zo qua betrouwbaarheid. Als dat ding wat beter was hadden meer teams hem willen hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die bouwen nog wel hun eigen motoren en voor 1 team is dat ook niet zo heel rendabel waarschijnlijk.
Uiteraard maar het kost Renault wel (veel) geld al is het buiten het budgetcap.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die motor is juist hun achilleshiel. Met afstand de slechtste motor van het veld. En niet alleen nu, dat is al tijden zo qua betrouwbaarheid. Als dat ding wat beter was hadden meer teams hem willen hebben.
Ja, dit zal eerder de RB19 in de "nieuwe" kleuren zijn dan de echte RB 20 en geef ze eens ongelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
De echte auto zien we op z'n vroegst 23 februari, alles wat ze eerder laten zien zal er wel wat op lijken.
Ik betwijfel ten zeerste dat Andretti de financieele ruimte heeft om een F1 team te kopen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:55 schreef Starflyer het volgende:
Andretti heeft vaker geprobeerd om Haas te kopen. Tot nog toe heeft Gene steeds geweigerd om te verkopen.
Ik weet het niet, maar een paar jaar geleden hadden ze in totaal ongeveer $ 600 miljoen over voor Sauber.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat Andretti de financieele ruimte heeft om een F1 team te kopen, eigenlijk.
Met de steun van GM natuurlijk wel, maar of Haas verkopen wil is de vraag, zag een AMuS video met Schmidt waarin hij stelde dat Steiner wilde dat Haas zou investeren maar dat wil Haas niet en verkopen zou hij ook niet willen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat Andretti de financieele ruimte heeft om een F1 team te kopen, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |