Het is al zo lang ik me kan heugen om 7:00. Of 6:00 als het net aan de verkeerde kant van zomertijd zat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:18 schreef Sally het volgende:
[..]
AUS was om 5.00 uur toch? Onze tijd?
quote:Hot-housed by his father, Jos, Red Bull's Flying Dutchman is accelerating towards becoming the greatest (and richest) Formula One driver in history. Can anyone catch him?
quote:At a public meeting last week between city, the prefecture and the Kansai Economic Federation, the boss of the Osaka Tourism Bureau Hiroshi Mizohata said that it would be possible to go ahead with a bid for a race because F1 “has changed into a business model that can be operated on a private-sector basis” and said that he would like to push with a project to investigate a race. The governor of the prefecture Hirofumi Yoshimura later said that he would welcome the opportunity to take on the challenge of Formula 1 race, if
the business model was privately-funded.
Cool, ben benieuwdquote:Op maandag 22 januari 2024 21:49 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar wordt morgen het circuit waar Madrid een F1 Grand Prix wil organiseren gepresenteerd!
[ twitter ]
Las trouwens ook dat Osaka interesse zou hebben om een Grand Prix te organiseren.
[..]
Wat voor tenderquote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:00 schreef hole1988 het volgende:
Chris Woerts zegt dat volgende week de nieuwe tender wordt uitgegeven. Partijen zijn uitgenodigd om naar Londen te komen.
NL Rechten 2025-2027quote:
Diezelfde Chris Woerts zegt dat Viaplay de rechten gaat behouden voor de komende jaar. Het gehele bedrijf is evenveel waard wat ze per jaar betalen aan die rechten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 00:00 schreef hole1988 het volgende:
Chris Woerts zegt dat volgende week de nieuwe tender wordt uitgegeven. Partijen zijn uitgenodigd om naar Londen te komen.
Yum.quote:
Ziet er wel tof uit!quote:
5,4 km als ik het net goed las.quote:
Zit er echt totaal niet op te wachten, nog een stratenrace.. Hopelijk houden ze wel een beetje rekening met het weer in Madrid..quote:
ViaPlayGodenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diezelfde Chris Woerts zegt dat Viaplay de rechten gaat behouden voor de komende jaar. Het gehele bedrijf is evenveel waard wat ze per jaar betalen aan die rechten.
Ik vind dat er gewoon teveel stratencircuits zijn en teveel traditionele banen die niet gebruikt worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:00 schreef beantherio het volgende:
Niet dat ik Barcelona nou zo'n spannend circuit vond maar weer een (half) stratencircuit is dan niet perse een verbetering.
Er is blijkbaar trouwens een kleine kans dat beide circuits op de kalender blijven. In 2026 zullen ze dat in ieder geval doen.
Eens!quote:
99% van de fans zijn het met je eens. Niemand (heywoodu uitgezonderd) zit hierop te wachten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon teveel stratencircuits zijn en teveel traditionele banen die niet gebruikt worden.
Barcelona is/was wel een "ijk" circuit om te kijken hoe de auto's ervoor staan, dat was er wel interessant aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:00 schreef beantherio het volgende:
Niet dat ik Barcelona nou zo'n spannend circuit vond maar weer een (half) stratencircuit is dan niet perse een verbetering.
Er is blijkbaar trouwens een kleine kans dat beide circuits op de kalender blijven. In 2026 zullen ze dat in ieder geval doen.
En het was best een leuke baan om te bezoeken (voordat het vanaf 2022 veel te druk werd). Maargoed, dat geldt voor Madrid ook. Ik sluit ook niet uit dat ik het een keer ga bezoeken, aangezien de alternatieven in Europa niet (meer) voor het oprapen liggen..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barcelona is/was wel een "ijk" circuit om te kijken hoe de auto's ervoor staan, dat was er wel interessant aan.
(semi) stratencircuits maken inmiddels een derde uit van de kalender. Voor 2024 tel ik momenteel 16 permanente circuits en 8 (semi) stratencircuits. Dan reken ik Spa en Melbourne trouwens ook mee bij de laatste categorie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon teveel stratencircuits zijn en teveel traditionele banen die niet gebruikt worden.
Spa is sinds 2000 een volledig circuit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
(semi) stratencircuits maken inmiddels een derde uit van de kalender. Voor 2024 tel ik momenteel 16 permanente circuits en 8 (semi) stratencircuits. Dan reken ik Spa en Melbourne trouwens ook mee bij de laatste categorie.
Spa is inmiddels echt geen stratencircuit meer. Melbourne inderdaad wel. Eigenlijk vind ik alleen Singapore wel echt een aanwinst. En de race in Las Vegas was in elk geval leuk om naar te kijken. Maar verder..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
(semi) stratencircuits maken inmiddels een derde uit van de kalender. Voor 2024 tel ik momenteel 16 permanente circuits en 8 (semi) stratencircuits. Dan reken ik Spa en Melbourne trouwens ook mee bij de laatste categorie.
Melbourne is een circuit waar buiten de races om auto's over mogen rijden (maar daar geen enkele reden voor hebben aangezien het in een park ligt). Dat is toch wat anders dan een echt stratencircuit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Spa is inmiddels echt geen stratencircuit meer. Melbourne inderdaad wel. Eigenlijk vind ik alleen Singapore wel echt een aanwinst. En de race in Las Vegas was in elk geval leuk om naar te kijken. Maar verder..
Edit: ooh ja, HET ultieme stratencircuit was natuurlijk Adelaide
Ik zit nog steeds in mijn hoofd met dat we er vroeger altijd voor een deel over reden op weg naar vakantie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Spa is sinds 2000 een volledig circuit.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:19 schreef beantherio het volgende:
Ik zit nog steeds in mijn hoofd met dat we er vroeger altijd voor een deel over reden op weg naar vakantie.
Ga mee klagen met NatKatje danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zucht weer n (deels) stratencircuit
Hooguit 33% is een stratencircuit en dat percentage is discutabel vanwege Albert Park. Er zijn vijf échte stratencircuits (Miami, Singapore, Monaco, Las Vegas en Azerbeidzjan), dus om en nabij 25% (op een kalender van 24 races). Daar komt nu een zesde bij.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zucht weer n (deels) stratencircuit
Dat is echt veel te veel omdat je gewoon weet dat inhalen heel lastig is. Je wil toch niet 6 circuits waarbij de startopstelling en Lech de uitslag bepalen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:38 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hooguit 33% is een stratencircuit en dat percentage is discutabel vanwege Albert Park. Er zijn vijf échte stratencircuits (Miami, Singapore, Monaco, Las Vegas en Azerbeidzjan), dus om en nabij 25% (op een kalender van 24 races). Daar komt nu een zesde bij.
Aanstellers hier, zeg.
Jesus wat kut.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:41 schreef Tarado het volgende:
Madrid to join Formula 1 calendar from 2026 in new long-term deal
[ afbeelding ]
https://www.formula1.com/(...)74MczwzDhHVxdQz.html
Ach misschien is het te vergelijken met Valencia.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jesus wat kut.
Weer zo'n hoeren stratenbaan. Barca is helemaal prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |