Ja zijn er vroeg bij maar is alleen de livery hè, zo op het eerste gezicht wel mooier dan vorig jaar, ze hebben het blauw weggelaten.quote:
Andere teams zouden pas in februari zijn, toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja zijn er vroeg bij maar is alleen de livery hè, zo op het eerste gezicht wel mooier dan vorig jaar, ze hebben het blauw weggelaten.
Op zich best wel slim dit, nu zijn ze de eerste en krijgen veel aandacht want de echte auto van alle teams zie je toch pas in Bahrein.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Andere teams zouden pas in februari zijn, toch?
Ziet er idd goed uit![]()
Edit: krijg nu net het pushbericht van Formula1.com
zoals? Zou wel een brevet van onvermogen zijn van alle teams als er opeens iets heel anders op de auto's zit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef beantherio het volgende:
Die livery onthullingen zijn echt pure marketing. Laat ze eens met echt spectaculaire veranderingen komen.
Zeropods bijvoorbeeld die bij het testen plots weer verdwenen zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef beantherio het volgende:
Die livery onthullingen zijn echt pure marketing. Laat ze eens met echt spectaculaire veranderingen komen.
Marlboro livery voor Mclaren natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
zoals? Zou wel een brevet van onvermogen zijn van alle teams als er opeens iets heel anders op de auto's zit.
Jup.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:20 schreef NicolasJoy het volgende:
Lijken deze starttijden (NL tijd) een beetje te kloppen?
Australië 05:00 Nederlandse tijd?
Die verschilt wel weer van deze; https://nl.motorsport.com(...)-overzicht/10566623/quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:23 schreef shiz het volgende:
[..]
Jup.
Ik vind deze altijd wel praktisch: https://www.motorsport-total.com/formel-1/termin-kalender/2024
Zodra alle teams hun autos en liverys hebben voorgesteld, komt er weer een nieuwe OP.
De rest heb ik eigenlijk al voorbereid en kan eigenlijk ook geüpdatet worden.
Schijnbaar speculatieve tijden gebaseerd op vergelijkbare historische venues daar ze op https://www.formula1.com/en/racing/2024.html nog 'TBC' ofwel 'to be confirmed' zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:29 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Die verschilt wel weer van deze; https://nl.motorsport.com(...)-overzicht/10566623/
(Zie dat ik de link niet goed gekopieerd had kennelijk..)
O.a. China en Miami is de tijd anders.
Ik zou het echt prachtig vinden als RB met zeropods komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeropods bijvoorbeeld die bij het testen plots weer verdwenen zijn
De West-livery in de tijd van Hakkinen vond ik ook fantastisch!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Marlboro livery voor Mclaren natuurlijk.![]()
![]()
Of voor RBR een van die mooie creatieve livery's die ze tot een paar jaar geleden wel eens bij de shakedown hadden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:19 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe naam van AlphaTauri zou Visa CashApp Racing Bulls zijn volgens hun nieuwe Instagram handle.
[ twitter ]
Hoewel opmerkelijk bevestigt dit eigenlijk toch alleen maar wat iedereen al wel wist?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Bizar statistiekje over Vettel: hij heeft nooit van buiten de top 3 gewonnen
Dat gaat over speciale liveries, ik zou dat in een nieuw livery topic doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:40 schreef Sally het volgende:
Is het iets om de bekendmaking van de nieuwe liveries in dit aparte topic te doen?
F1 / Speciale liveriestopic #1
Wat slechtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:19 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe naam van AlphaTauri zou Visa CashApp Racing Bulls zijn volgens hun nieuwe Instagram handle.
[ twitter ]
Monaco winnen van P14 gaat zo snel meer verbeterd worden, goud wel van Panis en het geluid hè, hopelijk vanaf 2026 wat beter.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Bizar statistiekje over Vettel: hij heeft nooit van buiten de top 3 gewonnen
Visa CashApp Racing Bulls is ook meteen een mooie TT voor het volgende topic.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:19 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Commercie, commerciequote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:19 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |