Vergeet de beheerder van het natuurgebied en het waterschap nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, is er vandaag weer contact geweest met de tussenpersoon. Ik heb zelf al aangegeven dat ik best wel een babbeltje wil houden met de rechtsbijstandsverzekering in verband met het natuurgebied aan de overkant. Want dat is normaal dus veel droger en dan hadden we zelf de sloot kunnen gebruiken in plaats van dat dat al tijden vol water stond en niet afgevoerd werd vanwege het nathouden.
Ook de straat heeft er danig onder te leiden. Vandaag maar weer melding gemaakt bij de gemeente (overigens ook over de wateroverlast). Ik zit er serieus over te denken om maar een gelamineerd blaadje aan een boom te prikken met de nummers van de loonwerkers uit de buurt![]()
De afvalophaaldienst durft hier niet meer te komen en ook de postbode heeft er moeite mee. Lijkt mij dat een gemeente ook een zorgplicht heeft in dezen. We betalen genoeg belasting enzo
En God.quote:Op woensdag 3 januari 2024 01:11 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Vergeet de beheerder van het natuurgebied en het waterschap niet
quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:26 schreef Troel het volgende:
Het stroomt weer. Beek staat ook weer centimeters hoger.
Dit lijkt mij slecht nieuws, maar ik ben wat in de war door de reacties.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:26 schreef Troel het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar naar toe(en wie gaat het huis in deze staat kopen??)
Maar nee, eigenlijk is het heel simpel, als dit allemaal achter de rug is, is er ook al zoveel verspijkerd aan dit huis dat er bijna niets meer fout kan gaan zeg maar
En de omgeving maakt heel veel goed. Bovendien zou je dan al naar twee huizen moeten verhuizen enzo, want in een normaal huis gaan echt geen twee gezinnen passen.![]()
Ik sta wel ingeschreven voor een huurwoning, maar dat lost niets op op heel korte termijn, want loting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je woont daar met 2 gezinnen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar naar toe(en wie gaat het huis in deze staat kopen??)
Maar nee, eigenlijk is het heel simpel, als dit allemaal achter de rug is, is er ook al zoveel verspijkerd aan dit huis dat er bijna niets meer fout kan gaan zeg maar
En de omgeving maakt heel veel goed. Bovendien zou je dan al naar twee huizen moeten verhuizen enzo, want in een normaal huis gaan echt geen twee gezinnen passen.![]()
Ik sta wel ingeschreven voor een huurwoning, maar dat lost niets op op heel korte termijn, want loting.
Ze heeft in eerdere posts al over haar ouders gesproken. Dus je denkt veel te bijzonder volgens mijquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je woont daar met 2 gezinnen?
Een soort van commune of leefgemeenschap of zo?
Ha, nee, een groot landhuis in het buitengebied. Ik woon met mijn jongens aan de ene kant, mijn ouders aan de andere kant. Het is mijn deel wat nu shit heeftquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je woont daar met 2 gezinnen?
Een soort van commune of leefgemeenschap of zo?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:32 schreef Viv het volgende:
[..]Klopt hoor, maar niet iets wat a la minute geregeld is dus. En om ze nou met deze troep achter te laten is ook zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Is het ook hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit lijkt mij slecht nieuws, maar ik ben wat in de war door de reacties.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:21 schreef Troel het volgende:
Het water is inmiddels ook binnen gestegen tot een centimeter of 4.
Oh mennnnn, het wordt steeds ellendiger. Ik denk dat ik er helemaal doorheen zou zitten dus respect voor jou.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:21 schreef Troel het volgende:
Het water is inmiddels ook binnen gestegen tot een centimeter of 4. Hopelijk morgen het laminaatuit kamer 2 trekken kijken of er ook zoiets walgelijks onder zit.
Doen we ook hoor. Maar wat doe je er aan? Het grootste nadeel vind ik dat mijn twee weken vakantie om bij te komen er niet was. En dat is niet zo makkelijk in te halen. Dat vind ik wel echt een dingquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh mennnnn, het wordt steeds ellendiger. Ik denk dat ik er helemaal doorheen zou zitten dus respect voor jou.
Ik krijg dit gevoel al als ik dit alleen al lees. Ik zou er best wat wanhopig van worden, de hele situatiequote:Op woensdag 3 januari 2024 21:23 schreef Seven. het volgende:
Oh mennnnn, het wordt steeds ellendiger. Ik denk dat ik er helemaal doorheen zou zitten dus respect voor jou.
Nou dat ook idd ook. Niks even bijtanken maar alleen maar bergen meer stress.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Doen we ook hoor. Maar wat doe je er aan? Het grootste nadeel vind ik dat mijn twee weken vakantie om bij te komen er niet was. En dat is niet zo makkelijk in te halen. Dat vind ik wel echt een ding
Ik weet enigszins wat je meemaakt, hier hebben we ook de laatste weken een centimeter of 4 tot 8 cm water in de kelder staan. Voordeel hier is dat de artikelen die op de vloer staan sowieso al in plastic afgesloten bakken zitten of zo zijn opgeslagen dat ze 15 centimeter van de vloer staan.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:21 schreef Troel het volgende:
Het water is inmiddels ook binnen gestegen tot een centimeter of 4. Hopelijk morgen het laminaatuit kamer 2 trekken kijken of er ook zoiets walgelijks onder zit.
Hier staat ook wel een heleboel in plastic bakken, maar in de slaapkamers was dat natuurlijk niet het geval.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik weet enigszins wat je meemaakt, hier hebben we ook de laatste weken een centimeter of 4 tot 8 cm water in de kelder staan. Voordeel hier is dat de artikelen die op de vloer staan sowieso al in plastic afgesloten bakken zitten of zo zijn opgeslagen dat ze 15 centimeter van de vloer staan.
Maar het is een ellendig verhaal...
Waterbedquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier staat ook wel een heleboel in plastic bakken, maar in de slaapkamers was dat natuurlijk niet het geval.
Waterkast, waterbureau, waterlaptop en een zwembroekquote:
Hier is het louter een opslagruimte, wat een ellende bij jullie..quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier staat ook wel een heleboel in plastic bakken, maar in de slaapkamers was dat natuurlijk niet het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:20 schreef Troel het volgende:
Ik voel me vandaag een beetje down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht een crowdfunding opzetten of zo?
Er wordt om minder zoiets opgezet.
Of de media opzoeken (lokale of regionale krant of zo).Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Crowdfunding voelt slecht. Kost me veel moeite om iets aan te pakkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht een crowdfunding opzetten of zo?
Er wordt om minder zoiets opgezet.
Of de media opzoeken (lokale of regionale krant of zo).
Ik voel me vandaag een beetje down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een rotsituatie Troel
Fake it till you make it...
Ik voel me vandaag een beetje down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik voel me vandaag een beetje down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me vandaag een beetje down.Zo'n dip is niet verwonderlijk natuurlijk, en jullie hebben het gewoon goed gedaan met zo'n prachtig huis. Dus hoe mooi je ook woont, het is en blijft een kutsituatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, jullie worden ook aan jullie lot overgelaten. Ik snap best dat het steekt.
Resistance is futile.
Volgens mij kun je daar prima een beek en een natuurgebied mee leeg zuigen en elders weer loslatenquote:Op donderdag 4 januari 2024 12:35 schreef Basp1 het volgende:
De pompen die naar Frankrijk gaan zijn een beetje overgedimensioneerd voor jullie.
Elders is dan waarschijnlijk bij de buren waar dan de overstroming zal plaatsvinden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar prima een beek en een natuurgebied mee leeg zuigen en elders weer loslaten
De grap is dus dat elders ook prima elders in het dirp kan zijn waar ze nergens last. An hebben en alle vijvers gewoon normale hoogte hebben omdat ze daar wel aan watermanagement doen in plaats van water vasthouden in een natuurgebied...quote:Op donderdag 4 januari 2024 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Elders is dan waarschijnlijk bij de buren waar dan de overstroming zal plaatsvinden.
Hopen voor jou dat het nu wat droger gaat worden de komende tijd en je de lekkende muren waterdicht kan laten maken.
De vraag is tot wanneer iets een verborgen gebrek is natuurlijk. En los daarvan: in hoeverre is het echt een gebrek als er al maandenlang zoveel water staat omdat het natuurgebied nat gehouden wordt door de beheerder. Gaat niet elke muur daar op een gegeven moment aan onderdoor die niet specifiek gemaakt is om altijd in het water te staan?quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:21 schreef Starflyer het volgende:
Wat ik me afvraag is of het probleem met de muur niet een verborgen gebrek is en verhaald kan worden op de vorige eigenaar.
Of hebben jullie zelf het terras opgehoogd?
Geen idee. Misschien iets om uit te zoeken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
De vraag is tot wanneer iets een verborgen gebrek is natuurlijk.
Wat ik las over een niet gevoegde buitenmuur waar dat terras tegenaan is gelegd lijkt mij van wel.quote:En los daarvan: in hoeverre is het echt een gebrek als er al maandenlang zoveel water staat omdat het natuurgebied nat gehouden wordt door de beheerder. Gaat niet elke muur daar op een gegeven moment aan onderdoor die niet specifiek gemaakt is om altijd in het water te staan?
Dat is, hoe lullig ook, niet zomaar te beantwoorden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
De vraag is tot wanneer iets een verborgen gebrek is natuurlijk. En los daarvan: in hoeverre is het echt een gebrek als er al maandenlang zoveel water staat omdat het natuurgebied nat gehouden wordt door de beheerder. Gaat niet elke muur daar op een gegeven moment aan onderdoor die niet specifiek gemaakt is om altijd in het water te staan?
Van hun huis? Hunzelf denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:10 schreef taxibabe het volgende:
Wie is de beheerder? Gemeente of provincie/Natuurmonumenten?
Het gaat daar om de buitenmuur van de koekkoek. Dus het water kan vrij de koekkoek in lopen. Maar daar is de koekkoek ook voor natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien iets om uit te zoeken.
[..]
Wat ik las over een niet gevoegde buitenmuur waar dat terras tegenaan is gelegd lijkt mij van wel.
Het gaat daar om de buitenmuur van de koekkoek. Dus het water kan vrij de koekkoek in lopen. Maar daar is de koekkoek ook voor natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2024 14:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien iets om uit te zoeken.
[..]
Wat ik las over een niet gevoegde buitenmuur waar dat terras tegenaan is gelegd lijkt mij van wel.
Van het natuurgebied Natuurmonumenten. We hebben nu via Vechtstromen een schademeldpunt doorgekregen. Inmiddels is het huis onbereikbaar met de auto. Geen probleem volgens de gemeente, eventuele hulpverlening komt daar wel door met wat vertraging. Ja, dat lees je goed.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:10 schreef taxibabe het volgende:
Wie is de beheerder? Gemeente of provincie/Natuurmonumenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |