SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow dat is/zou wel extreem heftigquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
Jorrit is net live geweest op Insta, dat filmpje staat nu nog op zijn insta.
Ik heb deze gedownload voor het geval dat weggehaald wordt, maar het gaat om een 10 minuten(!) lange aankondiging van een statement waar hij morgen mee zegt te komen:
Dit zijn zijn woorden, niet die van mij:
- Hij was niet dronken zegt ie, morgen zal ie een doktersverklaring posten;
- Flesjes bier gooien was een prank, act om TV te maken;
- Eduardo heeft het seksueel proberen te benaderen, hij gaat daar maandag aangifte van doen;
- Hiervan gaat hij nog bewijs posten
- Hij geeft toe dat hij het uitgelokt heeft, maar dat Eduardo hem onredelijk ontzettend hard heeft geduwd;
- Die duw heeft hem een klap op zijn hoofd opgeleverd waardoor hij 40 minuten bewusteloos is geweest;
- Hij heeft een CT scan gehad, heeft nog steeds een verminderd zicht en evenwichtsklachten;
- Er wordt extreem gepest in de loods, het programma doet er te weinig mee;
- Eduardo heeft Michelle de loods uitgepest, hij neemt het ook op voor Casper;
- Baalt dat hij geen afscheid heeft kunnen nemen.
Zou het nog een staartje gaan krijgen?
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb deze gedownload voor het geval dat weggehaald wordt, maar het gaat om een 10 minuten(!) lange aankondiging van een statement waar hij morgen mee zegt te komen:
- Eduardo heeft het seksueel proberen te benaderen, hij gaat daar maandag aangifte van doen;
- Van die seksuele benaderingen gaat hij nog bewijs posten;
- Hij geeft toe dat hij het uitgelokt heeft, maar dat Eduardo hem onredelijk ontzettend hard heeft geduwd;
- Die duw heeft hem een klap op zijn hoofd opgeleverd waardoor hij 40 minuten bewusteloos is geweest;
- Hij heeft een CT scan gehad, heeft nog steeds een verminderd zicht en evenwichtsklachten;
Uiteraard! Zal mijn post aanpassen, was vergeten de link te plakken.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard! Zal mijn post aanpassen, was vergeten de link te plakken.
wtfquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard! Zal mijn post aanpassen, was vergeten de link te plakken.
Wat een figuur.quote:
Hij heeft zelf als een gek met zijn hoofd tegen de staan bonken nadat gedoequote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
Dat denk ik wel! Dit kan toch niet! Wat een idioterie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
Die kom je echt overal tegen.quote:
40 minuten bewusteloos zonder dat er een arts of ziekenwagen is gebeld?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
Hier elders.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
die is als onkruid ................ dat vergaat ook niet
we gaan nooit de ECHTE waarheid te weten komen , en jorrit has echt een pik op eduardo de aanleding daarvan weten we ook nietquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan me ergens niet voorstellen dat Jorrit zo dom is om statements te geven terwijl hij weet dat Talpa overal beelden van heeft. Maar ondanks dat het een grote knip en plak show is, hou ik het er voor nu gewoon op dat ie een iets te harde klap op z'n hoofd gehad heeft.
Hij heeft ook gereageerd op Jennemie op insta, beetje over en weer gedoe.quote:
In het begin toch niet?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
we gaan nooit de ECHTE waarheid te weten komen , en jorrit has echt een pik op eduardo de aanleding daarvan weten we ook niet
jennemie kan ook het bloed onder iemand zijn nagels halenquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft ook gereageerd op Jennemie op insta, beetje over en weer gedoe.
Geen screens gemaakt, te veel gedoe met namen weg poetsen enzo
Hij is zo gek als een deur, hoe kun je bewijzen leveren van sexuele benaderingen??quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zelf als een gek met zijn hoofd tegen de staan bonken nadat gedoe
Eduardo had m toch genaaid toen met dat aardrijkskundespel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet , moet dus iets gebeurd zijn tussen die 2 wat wij niet mogen weten
Die zat er dus meer voor de aandacht dan de 100.000quote:
Misschien is er meer gebeurd, maar het volgende speelt een rol:quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet , moet dus iets gebeurd zijn tussen die 2 wat wij niet mogen weten
Skerp,dat was het .quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:23 schreef Cirilico het volgende:
Lees in het nieuws dat Jorrit weg moest. Was dat in de aflevering van vandaag te zien?
[..]
Eduardo had m toch genaaid toen met dat aardrijkskundespel.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien is er meer gebeurd, maar het volgende speelt een rol:
Eduardo deed in het begin alsof hij maatjes was met Jorrit.
Jorrit had een of ander briefje gemaakt met landen en vlaggen.
Eduardo mocht die lenen. Vlak daarna daagde Eduardo met een topografiespel Jorrit uit.
Jorrit voelde zich genaaid door zijn 'maatje' en was boos.
Tijdens de playbackshow zat Eduardo in de jury, Jorrit werd boos op hem wegens vriendjespolitiek en vond dat hij met zijn belachelijke stripact zonder playback had moeten winnen (hij zij later Donna om het een beetje in te dekken, maar we weten dat hij vooral zichzelf de winnaar vond.
Paar kanttekeningen:quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik wacht even de reactie van Michelle af.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:55 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Paar kanttekeningen:
- Doktersverklaring dat je niet dronken bent? Is ie gelijk na de loods uit te gaan naar een dokter geweest? En doen die ook alcohol tests op verzoek? Dat wist ik nog niet eens.
- CT scan maken zegt me niks als ie zelf met z'n hoofd tegen de muur heeft staan bonken. Als er al schade is, dan eerder daarvan want toen Eduardo hem duwde kwam hij volgens mij niet met z'n hoofd ergens op terecht.
- Lijkt me sterk dat Eduardo de hoofdreden is van de exit van Michelle, want los van 1 korte ruzie aan het begin heb ik ze niet zien clashen, en toen Michelle haar kleren in aan het pakken was praatte ze heel normaal met Eduardo en zei hij nog dat hij het jammer vond dat ze wegging. Als Eduardo echt de hoofdreden was dan zou ze niet zo normaal met hem omgaan bij het inpakken.
Kortom: behoorlijk bullshit verhaal van Jorrit
Eduardo zegt het ook in de afl. Ik deed wat nodig was en meer niet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb Eduardo nooit agressief gezien, NOOIT.
Hij kan misschien verbaal triggeren maar fysiek zeker niet, dat kwam telkens van Jorrit.
Dat weten we wel. De Aardrijkskundeuitdaging.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ik heb weinig met hem maar op maar wat ik gezien heb kan ik mij niets voorstellen bij het feit dat hij een gele kaart zou verdienen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eduardo zegt het ook in de afl. Ik deed wat nodig was en meer niet.
Toen de regie ingreep zag je ook een hand op zijn schouder en Jorrit werd weggeduwd.
De jurering bij de act of zo, hij verwachtte op zijn minst 1e te worden, dat was de trigger.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weten we wel. De Aardrijkskundeuitdaging.
Lekker slipe.quote:
Kwam bij de 11 stedentocht vraag wel goed uit.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
Die Aardrijkskundige test vind ik wel wat discutabel .... het formaat van de kaart en dan met een dikke vinger aanwijzen waar het ligt ... Ik heb hier regelmatig ook dat ik denk dat ik mn vinger juist plaats, maar het scherm het niet ziet
die wisten ze beide niet .. ja dan denk ik doe een nieuwequote:Op zaterdag 23 december 2023 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam bij de 11 stedentocht vraag wel goed uit.
Wes dacht Dokkum,als je dan met een dikke vinger drukt kan je zo L`warden pakken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
die wisten ze beide niet .. ja dan denk ik doe een nieuwe
Het is al wel iets beter dan JVJL.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:41 schreef chufi het volgende:
geef goede tools ... die ook werken , want geloof dat er hier soms ook best wel eens wat faalt..
zeker met dat schermpje ... denk dat mijn touchscreens beter werken
fysiek geweld in beeld iddquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is al wel iets beter dan JVJL.
Ik dacht dat we het over de spellen hadden.quote:
Jij kent iedereen toch?quote:
Ja ik vind beau een lul en viezig en sneu. Vond het wel mooi hoe kim zei dat hij aan d'r reet zat geplakt lol. Jammer van die voice-over op het eind, die leek te suggereren dat ze zijn aandacht wel leuk vond toen hij haar complimenteerde over dr outfit. Vond ik echt nasty en vrouwonvriendelijk. Ze lulde maar wat mee om het niet al te ongemakkelijk te maken voor hem.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef wolffie het volgende:
Vinden jullie Beau ook een l.l, ik wel hij is oneerlijk tegenover Melanie. Liefst wil hij Kim. Ik mag hem niet.
Wat betreft gisteren Eduardo had wel een kaart moeten hebben. En Jorrit terecht dat hij moest gaan.
Wesley vind ik maar een raar figuur, hij is jaloers wil Donna voor zich alleen. Jorim leuke gast.
Je zit met elkaar in een loods ... dan gebeuren dingen, waarom weer gelijk de vrouwonvriendelijke kaart trekkenquote:Op zaterdag 23 december 2023 02:31 schreef freaky40 het volgende:
Ach de vrouwonvriendelijk-kaart wordt tegenwoordig een beetje te snel getrokken. Die Kim zit echt opvallend achter Beau aan. Dus dat wordt het nieuwe relletje/verhaallijntje, je wist dat dit zou gaan gebeuren.
Racine lukte ook.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zit met elkaar in een loods ... dan gebeuren dingen, waarom weer gelijk de vrouwonvriendelijke kaart trekken
Ja ik had ook niet verwacht dat jij deze subtiele vorm van vrouwonvriendelijkheid zou herkennen hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:31 schreef freaky40 het volgende:
Ach de vrouwonvriendelijk-kaart wordt tegenwoordig een beetje te snel getrokken. Die Kim zit echt opvallend achter Beau aan. Dus dat wordt het nieuwe relletje/verhaallijntje, je wist dat dit zou gaan gebeuren.
Idd. Bovendien zie je hem na de val van de duw weer opstaan en opnieuw op Eduardo afgaan. Lijkt me bijzonder sterk dat daar 40 min tussenuit geknipt is en de situatie in de badkamer nog hetzelfde is. Eduardo in badjas etc. En als je hard valt ga je direct knock-out, niet een aantal uur later oid. Als dat gebeurt dan heb je eerder een hersenbloeding oid, dus dan zit je nu geen Insta filmpjes op te nemen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:55 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Paar kanttekeningen:
- Doktersverklaring dat je niet dronken bent? Is ie gelijk na de loods uit te gaan naar een dokter geweest? En doen die ook alcohol tests op verzoek? Dat wist ik nog niet eens.
- CT scan maken zegt me niks als ie zelf met z'n hoofd tegen de muur heeft staan bonken. Als er al schade is, dan eerder daarvan want toen Eduardo hem duwde kwam hij volgens mij niet met z'n hoofd ergens op terecht.
- Lijkt me sterk dat Eduardo de hoofdreden is van de exit van Michelle, want los van 1 korte ruzie aan het begin heb ik ze niet zien clashen, en toen Michelle haar kleren in aan het pakken was praatte ze heel normaal met Eduardo en zei hij nog dat hij het jammer vond dat ze wegging. Als Eduardo echt de hoofdreden was dan zou ze niet zo normaal met hem omgaan bij het inpakken.
Kortom: behoorlijk bullshit verhaal van Jorrit
Zijn agressieve eerste duw is gewoon te zien in de aflevering.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb Eduardo nooit agressief gezien, NOOIT.
Hij kan misschien verbaal triggeren maar fysiek zeker niet, dat kwam telkens van Jorrit.
Met al die camera's en beperkte ruimte met zoveel medebewoners kan je dat niet verbergen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 07:37 schreef Cirilico het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Jorrit een alcoholist is, aangezien hij stiekem verstopte bier zat te drinken. Dat is één van de kenmerken van een alcoholist: verbergen dat je drinkt.
er word te veel geknipt en geplakt ze ons alleen zien wat hun willenquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met al die camera's en beperkte ruimte met zoveel medebewoners kan je dat niet verbergen.
Ineens was het een item die de hele uitzending duurde.
Hoe stiekem drinken is het als je lege flesjes in een doorzichtige vuilnismand direct naast de schuifdeuren dumpt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
er word te veel geknipt en geplakt ze ons alleen zien wat hun willen
zegde jorrit ook flesje gooien was tv maken , toch redelijk wat gestuur van de regie om tv te makenquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe stiekem drinken is het als je lege flesjes in een doorzichtige vuilnismand direct naast de schuifdeuren dumpt.
En zit er geen statiegeld op?
Het lege flesje lag er gewoon klaar voor hergebruik, nl ermee gooien.
Met z'n 33 nog aan het studeren voor arts, geloof er niets van.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:43 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat hij allemaal excuses verzint en niet gewoon verantwoordelijkheid neemt. Hopelijk gaat hij nooit arts worden.
kan wel hoor. Fouad L was ook 32quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met z'n 33 nog aan het studeren voor arts, geloof er niets van.
Eerste wat ik dacht idd. En er ook voor kiezen om te ‘double downen’ op een nóg gekker verhaal (‘ik was nuchter’) zodat je niet hoeft te doen alsof je bij 0,8 promille (wanneer gemeten?) niet aangehouden zou worden in het verkeer en een boete + educatieve maatregel opgelegd zou krijgenquote:Op zaterdag 23 december 2023 07:37 schreef Cirilico het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Jorrit een alcoholist is, aangezien hij stiekem verstopte bier zat te drinken. Dat is één van de kenmerken van een alcoholist: verbergen dat je drinkt.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het lege flesje lag er gewoon klaar voor hergebruik, nl ermee gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Duren wel lang.. die bewijzen van Jorrit
Het staat nu op fb. Weet alleen niet heo te delen zonder mijn eigen identiteit bloot te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Duren wel lang.. die bewijzen van Jorrit
sraat er 1 op zijn insta nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook op zijn instaquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het staat nu op fb. Weet alleen niet heo te delen zonder mijn eigen identiteit bloot te geven
Hoe lang denk je dat geneeskunde duurt? Na 6 jaar ben je alleen nog maar basisarts. Chirurgie, dan ben je zo 12 jaar verder.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met z'n 33 nog aan het studeren voor arts, geloof er niets van.
Het zou zelfs nog triester zijn als hij dat gedrag in nuchtere toestand had laten zien. Alcohol is nooit een excuus maar dan valt het beter te begrijpen waarom mensen zich zo idioot gedragen. Ik denk niet dat hij zichzelf een heel groot plezier doet om op deze manier zijn gelijk te halen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
Maar wat wil ie nou eigenlijk zeggen met dat 'bewijs', dat ie niet zat was? 0.8 Promille zegt wat over de hoeveelheid alcohol dat op het moment van meten in het bloed zat, niks over de daadwerkelijke staat van dronkenschap. Dat hangt van meer dingen af, zoals gewicht, geslacht, volle/lege maag, etc.
[ afbeelding ]
#heulmaalnietzat
Maakt niet uit, hij heeft voldoende bewezen dat het geen studiebol is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat geneeskunde duurt? Na 6 jaar ben je alleen nog maar basisarts. Chirurgie, dan ben je zo 12 jaar verder.
Ik geloof niet dat je daar zo over kunt oordelen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij heeft voldoende bewezen dat het geen studiebol is.
Wut?quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
En Jorrit is sexueel onjegend betast of zo en heeft aangifte gedaan ...
iets dat hij in zijn slaap door eduardo seksueel zou benaderd zijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:17 schreef chufi het volgende:
Check Shownieuws.. ik zappte net langs en kreeg het keihard voor mn kiezen
ja ja die gast spoort niet, maar goed zonder streams en beelden is het niet aan ons om te oordelenquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
iets dat hij in zijn slaap door eduardo seksueel zou benaderd zijn
effe geluisterd ernaar , hoorde niks bezonders, wel dat jelle had getekend om jaar in de bondgenoten te blijvenquote:Op zondag 24 december 2023 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
Listen to this episode from Jelle's Spotcast on Spotify. Welkom bij "Jelle's Spotcast". Deze podcast gaat over Jelle, die u kunt kennen van de realityserie De Bondgenoten van SBS6. Hij gaat in gesprek met deelnemers van het programma, en gaan het samen hebben over de ervaring die ze in het huis gehad hebben. Was het wel altijd zo leuk als jullie denken? Jelle Dijkstra is afgestudeerd filmacteur, theatermaker en filmmaker.Â
wat er juist gebeurd is gaan w nooit weten , en tuurlijk praat talpa alles recht in hun voordeelquote:Op zondag 24 december 2023 09:26 schreef Chanel5 het volgende:
Gisteravond in shownieuws over Jorrit
Hij zou gezegd hebben dat Eduardo hem in zijn slaap seksueel zou hebben lastiggevallen en dat zou nog een keer gebeurd zijn.
Knap hoor dat hij weet wat er in zijn slaap is gebeurd.
Het programma zegt dat met zoveel camera's dat wel gezien zou hebben en dit niet het geval is.
Geen idee eigenlijk. Talpa heeft iig de beelden om aan te leveren als ze daar voor een onderzoek naar zouden vragen.quote:Op zondag 24 december 2023 10:33 schreef Cirilico het volgende:
Wordt Eduardo ook netjes op de hoogte gesteld van deze aantijgingen, waar of niet?
Ik kan niet geloven dat er geen medische hulp zou zijn ingeroepen als iemand 40 minuten bewusteloos op de grond lag, ook dat beweerde hij.quote:Op zondag 24 december 2023 09:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat er juist gebeurd is gaan w nooit weten , en tuurlijk praat talpa alles recht in hun voordeel
Nee, en we zagen notabene iemand van de productie binnenkomen dus ze stonden paraat.quote:Op zondag 24 december 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat er geen medische hulp zou zijn ingeroepen als iemand 40 minuten bewusteloos op de grond lag, ook dat beweerde hij.
Na een lichte duw viel hij wat ongelukkig omdat hij geen controle had door de alcohol, maar stond meteen weer op en ging door met provoceren, totdat er inderdaad een persoon van de productie binnenkwam en hem waarschijnlijk meteen naar achteren bracht, waarna hij niet meer mocht terugkeren.quote:Op zondag 24 december 2023 12:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee, en we zagen notabene iemand van de productie binnenkomen dus ze stonden paraat.
Daarna hebben we hem nog met zijn hoofd zien bonken. Nu kan het programma dat zo aan elkaar geknipt en geplakt hebben maar mocht hij dat bonken hebben gedaan om Edu de schuld te geven van zijn 'hersenschudding' dan moet hij na de vechtpartij nog in de loods zijn geweest want voor de vechtpartij zou weinig zin hebben gehad als hij niemand had om de schuld te geven. Ik weet er weinig van maar is het normaal om amfetamine in je bloed te hebben?quote:Op zondag 24 december 2023 12:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Na een lichte duw viel hij wat ongelukkig omdat hij geen controle had door de alcohol, maar stond meteen weer op en ging door met provoceren, totdat er inderdaad een persoon van de productie binnenkwam en hem waarschijnlijk meteen naar achteren bracht, waarna hij niet meer mocht terugkeren.
Tja wat moet je er van geloven? Moeilijk over te oordelen want ze kunnen het uitzenden zoals ze willen. Hoe dan ook Jorrit heeft zijn handen niet thuis gehouden en heeft fysiek geweld gebruikt. Kan me niet voorstellen dat hij van die duw 40 minuten out is geweest.. denk eerder dat het is van zijn hoofd tegen de muur bonken in het washok. Wat een droeftoeter is het eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
Omdat hij die kneus van zich afduwt?? Ik vind dat hij nog heel rustig blijft met wat Jorrit doet.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:16 schreef freaky40 het volgende:
Wordt duidelijk met 2 maten gemeten, Eduardo treft hier wel degelijk blaam, hij gaat net zo goed de fout in als Jorriet, zo simpel is dat. Hij verdiend gewoon een gele kaart, klaar. Fysiek geweld is fysiek geweld, wie er ook begon!
Er werd niet gezegd dat hij sliep, het was op de slaapkamerquote:Op zondag 24 december 2023 09:26 schreef Chanel5 het volgende:
Gisteravond in shownieuws over Jorrit
Hij zou gezegd hebben dat Eduardo hem in zijn slaap seksueel zou hebben lastiggevallen en dat zou nog een keer gebeurd zijn.
Knap hoor dat hij weet wat er in zijn slaap is gebeurd.
Het programma zegt dat met zoveel camera's dat wel gezien zou hebben en dit niet het geval is.
jorrit post nu weer filmpje van woordenwisseling met eduardo na topografie spel op zijn insta story, hij zet erbij slang eduardoquote:Op zondag 24 december 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat hij sliep, het was op de slaapkamer
Heeft er gewoon niets mee te maken, punt. Hij is net zo goed fout bezig.quote:Op zondag 24 december 2023 13:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat hij die kneus van zich afduwt?? Ik vind dat hij nog heel rustig blijft met wat Jorrit doet.
Ja, ik zag daar ook geen verkeerde bedoelingen in van Eduardo. Hij had niet gezegd dat hij Jorrit niet zou kiezen voor een uitdaging. Jorrit moet eens onder ogen zien dat hij ongeacht zijn tegenstander in geen enkel spel presteerde en zichzelf iets te hoog had ingeschat. Ik zie ook nooit iets in dat natrappen. Pak je verlies en zet je schouders onder een nieuwe uitdaging in je leven.quote:Op zondag 24 december 2023 14:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
jorrit post nu weer filmpje van woordenwisseling met eduardo na topografie spel op zijn insta story, hij zet erbij slang eduardo
ik heb zien staan, tijdens zijn slaapquote:Op zondag 24 december 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat hij sliep, het was op de slaapkamer
Pfff meneer denkt ook een BN'er te kunnen worden omdat ie een maand op tv is geweest. Volgende maand begint Big Brother weer en van de vorige lichting heb ik sinds de avonturen op tv precies niks meer vernomen.. zegt genoeg. Alleen Wendy uit EJVL laatst nog bij LLDL maar die vissen uit dezelfde kaartenbak.quote:Op zondag 24 december 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
effe geluisterd ernaar , hoorde niks bezonders, wel dat jelle had getekend om jaar in de bondgenoten te blijven
O dat kan. Dat heb ik dan niet gelezen. 🤣quote:Op zondag 24 december 2023 18:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik heb zien staan, tijdens zijn slaap
Hij lag overdag ook regelmatig op bed, dus alles kanquote:Op zondag 24 december 2023 18:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik heb zien staan, tijdens zijn slaap
daar lijkt het wel op idd ...quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:17 schreef freaky40 het volgende:
Beetje flauwe aflevering, veel relatie gelul en een sjoelbakopdracht. En Regna heeft haar vriend mogen videobellen. Lijkt me wel een doetje, zij heeft de broek aan en is dominant denk ik zo.
En hij gaat vreemd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:17 schreef freaky40 het volgende:
Beetje flauwe aflevering, veel relatie gelul en een sjoelbakopdracht. En Regna heeft haar vriend mogen videobellen. Lijkt me wel een doetje, zij heeft de broek aan en is dominant denk ik zo.
Viel me nog mee dat ze niet in het Engels gingen videobellen.....quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:17 schreef freaky40 het volgende:
Het is heel slecht, dit meisje is echt een verwend kind, dat kun je aan alles merken. Heeft altijd haar zin gehad. Ik vrees dan ook dat zei samen met Jorim de finale gaat spelen als ze nog hoogste staan in de ranking.quote:Op dinsdag 26 december 2023 03:31 schreef Gia het volgende:
[..]
En hij gaat vreemd.
Donna met dat zingen! Denkt ontdekt te gaan worden? Zo goed is het niet!
komt nog knock outfase aan vooraf , ieder team kan nog voor de winst gaanquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is heel slecht, dit meisje is echt een verwend kind, dat kun je aan alles merken. Heeft altijd haar zin gehad. Ik vrees dan ook dat zei samen met Jorim de finale gaat spelen als ze nog hoogste staan in de ranking.
Dat zou weer een keuze tussen de 2 slechtste zijn van wie je het geld gunt, geen van beide eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:03 schreef Moira het volgende:
Ik ben wel voor een finale tussen Donna en Jorim hoor
Ik gun het iedereen uit dat groepje wel, ook Wesquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou weer een keuze tussen de 2 slechtste zijn van wie je het geld gunt, geen van beide eigenlijk.
Lijkt me wel grappig ja, om te zien. Hoe moeten 2 van zulke types nu een pokerface op kunnen zetten?quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:03 schreef Moira het volgende:
Ik ben wel voor een finale tussen Donna en Jorim hoor
Hopelijk alle rokers in een bondje. Zal de eerste vraag zijn die aan de nieuwen wordt gesteld: Rook je?quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:20 schreef cinsan het volgende:
denk dat er bij de volgende fase totaal andere groepjes gaan komen
Ik ben sowieso wel benieuwd wat er in een volgende finale gebeurt, of diegene net zoals Jen gewoon zegt wattie ziet, of er juist over gaat liegen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja, om te zien. Hoe moeten 2 van zulke types nu een pokerface op kunnen zetten?
Wordt een beetje een aflevering van 'dumb and dumber'. Zijn beide zo naief, dat ze waarschijnlijk denken dat ze hetzelfde moeten doen als Jennemie, 'want dat ging goed'.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel benieuwd wat er in een volgende finale gebeurt, of diegene net zoals Jen gewoon zegt wattie ziet, of er juist over gaat liegen.
Eigenlijk moet Emily in de finale komen, die kan prima een pokerface opzetten met al die botox in haar wangen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja, om te zien. Hoe moeten 2 van zulke types nu een pokerface op kunnen zetten?
mss word het ander finalespel , hoop ik tochquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:41 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Emily in de finale komen, die kan prima een pokerface opzetten met al die botox in haar wangen.
En met de herhaling later op de avond ook nog 118.000.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:30 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 10,0 Kijkcijfer: 464.000
De groei houdt stand en een Top 25 notering wederom.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En met de herhaling later op de avond ook nog 118.000.
Met deze cijfers kunnen we de livestreams in de toekomst wel vergeten.
Dat weet je niet, het maakt dus niet uit of er wel of geen streams zijn dat blijkt, maar het helpt wel het community gevoel compleet te maken wat het nu niet is zonder streams. Het is gewoon lekker dat je gewoon live kunt mee kijken, en dan misschien met SL's als er opdrachten zijn, maar hč, dat doet BB ook, en die hebben wel streams.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En met de herhaling later op de avond ook nog 118.000.
Met deze cijfers kunnen we de livestreams in de toekomst wel vergeten.
Bij de vorige waren er nog maar 3 over in die groep, maar er moest toch 1 naar huis gestuurd worden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:57 schreef pingu66 het volgende:
Er zouden toch ook mensen worden uitgestemd? Of gebeurd dat niet omdat er mensen vrijwillig eruit gaan?
vind daan nog erger wil niet met mel in bondje zitten ....wat denkt die gast die hij isquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
Beau wil zijn vakantieliefde behouden, maar niet in hetzelfde hotelkamer met haar verblijven.
Heh? Zou jij met alle 15 medebewoners in een bondje willen? Of zou je ook zo je voorkeuren hebben met wie je wel of niet een maand op 1 slaapkamer opgescheept wil zitten?quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind daan nog erger wil niet met mel in bondje zitten ....wat denkt die gast die hij is
Hij is vervelend, betweter en arrogant,quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind daan nog erger wil niet met mel in bondje zitten ....wat denkt die gast die hij is
vond hem wat beter geworden tov in het begin , maar nu is echt een alfamannetje geworden , komt hij bij de haaien gaat gelijk botsen met olivierquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is vervelend, betweter en arrogant,
dat bedoel ik niet , daan heeft iets tegen melanie omdat ze zowat aan beau kleeft , heeft hijzelf tegen eduardo gezegd, en daan gaat wat eisen stellenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Heh? Zou jij met alle 15 medebewoners in een bondje willen? Of zou je ook zo je voorkeuren hebben met wie je wel of niet een maand op 1 slaapkamer opgescheept wil zitten?
Maar je mag toch zelf bepalen bij wie je in het groepje wil en bij wie niet? Ik snap het probleem niet zoquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet , daan heeft iets tegen melanie omdat ze zowat aan beau kleeft , heeft hijzelf tegen eduardo gezegd, en daan gaat wat eisen stellen
daan wil graag bij beau en olivier maar niet met mel erbij, meneer daan moet geen eisen gaan stellen vind ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar je mag toch zelf bepalen bij wie je in het groepje wil en bij wie niet? Ik snap het probleem niet zo
die koksmuts die boven zijn bed heeft casper van huis meegenomen , beau en olivier hebben andere gekochtquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Eh, in aflevering 46 als Emely naar bed gaat om te janken zie je de koksmuts 'kappie' van Casper boven zijn bed.
Vervolgens in afleverging 47 gaan Olivier en Beau 'kappie' op de koksmuts schrijven om het vervolgens aan hem te geven en zie je dat Casper het daarna op de plek legt van aflevering 46. Welke tijdmachine technologie hebben ze daar?
En dan verwijt ze anderen, haar kinderen?, dat ze fillers nemen. 'Ze zien er daardoor hetzelfde uit'quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:41 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Emily in de finale komen, die kan prima een pokerface opzetten met al die botox in haar wangen.
Dan gaat hij niet bij Ollie en Bollie, als Mel daarbij blijft.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
daan wil graag bij beau en olivier maar niet met mel erbij, meneer daan moet geen eisen gaan stellen vind ik
quote:Op woensdag 27 december 2023 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.instagram.com(...)mntGTfYT-TuO5i4eVQnA
Eindbaas, maar hij doet een beetje Jeff na.quote:Op woensdag 27 december 2023 02:44 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/reel/892922019206862
ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 27 december 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tot wanneer duurt deze cyclus?
Zal wel weer langer dan een maand duren. Nu met de feestdagen als redenquote:
Het is allemaal heel onduidelijk, we gaan het zien en te duur??? niet ineens spelregels gaan veranderen..quote:Op woensdag 27 december 2023 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zal wel weer langer dan een maand duren. Nu met de feestdagen als reden
Vermoed dat elke 4 weken een ton eruit te duur is
Ja iddquote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
moeizaam maar Daan is beter en heeft dit ....
Die duurt altijd zo lang he, als ik bed tv kijk val ik tijdens de reclame altijd in slaapquote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er komt weer geen einde aan de reclame
Hahaha ik vergat gewoon wat ik aan het kijken was.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die duurt altijd zo lang he, als ik bed tv kijk val ik tijdens de reclame altijd in slaap
ja hahaha heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik vergat gewoon wat ik aan het kijken was.
Ja daarom neem ik ook vaak de dingen op dan kan je de reclame doorspoelenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja hahaha heb ik ook wel eens
7/8 minuten duurt het wel eens
Vreemd dat ze bij quizzen kijkers een beetje uitsluiten door over te schakelen naar bewoners die niets meer doen dan meekijken.quote:
Hoop dat dat plastieke geval naar huis gaat. Vind Casper wel voor leuke tv zorgen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Casper zei het goed over Emely, ze zou het wel even gaan doen dat rekenen en profiteert van Daan zijn falen die het op het laatste nippertje toch nog red. Vreselijk mens. Die Gieren zijn nog steeds het faalbondje. Maar goed, ik zou me niet te rijk rekenen om als laatste te eindigen om Casper naar huis te sturen, misschien doen ze het wel goed in de knock outs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |