quote:3FM Serious Request komt dit jaar in actie voor Stichting ALS Nederland. In de week voor Kerst van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten ze zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen door 24 uur per dag live radio te maken en platen te draaien tegen donaties.
Tijdens het Glazen Huis treden er meer dan dertig artiesten op. Zoals Tom Odell, S10, Chef'Special, Kraantje Pappie, De Staat en Only The Poets.
SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DraaischemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag een plaat aan
https://vraageenplaataan.npo3fm.nl/
Doneer nu
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok/doneren
Kom in Actie
https://www.npo3fm.nl/kominactie
Of doe mee met de actie van FOK!kers!
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
By @GeraldvZantenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
At your servicequote:
Duitse luisteraarquote:
Deze komt heel dicht in de buurt van de top jaquote:Op donderdag 21 december 2023 22:59 schreef PjotterFRL het volgende:
Nijmegen staat wel in mijn top favoriete SR-steden.
En nu dansje op soa van studenten, gouden TV.quote:
Blijft leukquote:
Dwars door het bosquote:Op donderdag 21 december 2023 23:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Complete verhuisdozen uit het raam!
Morgen pas! Nu nog in de stad, alles is nu ingepakt. Kopje thee en dan zzzz en morgen over!quote:
GVD, weer van die podcast-vrienden van Wijnand die verder niemand kent.quote:
Oh gelukkig, toch nog iemand blij ermee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jaaaaaa, mijn grote vrienden van De Eerste De Beste zijn in het huis!!! #TROTS
In het voetbalwereldje zijn dit bekende mensen hoor. Ferry de Bont is de bekendste van 't stel, maar die is dus blijkbaar ziek.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh gelukkig, toch nog iemand blij ermee.
Joop Buyt, Lars van Velsum en Mart ten Have. Bekende mensen in het voetbaltwitterwereldje. Ferry de Bont hoort er ook bij, maar die is blijkbaar ziek.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:22 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Joop Buyt, Lars van Velsum en Mart ten Have. Bekende mensen in het voetbaltwitterwereldje. Ferry de Bont hoort er ook bij, maar die is blijkbaar ziek.
Ik kijk alleen via tv.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:29 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dan ben je geen voetbaltwitteraar. Ik ken ze wel, en zij mij ook, haha.
Iedereen in de voetbalwereld kent jouquote:Op vrijdag 22 december 2023 00:29 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dan ben je geen voetbaltwitteraar. Ik ken ze wel, en zij mij ook, haha.
In ieder geval iedereen in de voetbalwereld van Excelsior en vv Capelle. Denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen in de voetbalwereld kent jou
quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]Volgens mij is dit niet echt de bedoeling hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Peejtur op 22-12-2023 09:52:24 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Waarom zien we jou niet in het warme bad wat DRT heet?quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jaaaaaa, mijn grote vrienden van De Eerste De Beste zijn in het huis!!! #TROTS
Altijd goed.quote:Op vrijdag 22 december 2023 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet echt de bedoeling hier.
Is een KPD topic.quote:
Hij doet het wel leuk toch?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2023 07:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze het alledrie heel leuk doen!
Zo oma Rietje weer
Ben wel een beetje Barend-moequote:Op vrijdag 22 december 2023 07:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze het alledrie heel leuk doen!
Zo oma Rietje weer
Ik vind haar niet echt leuk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel een beetje Barend-moe
DJ Sophie.quote:
Is het zaterdag.quote:
Denk je dat ze dat een eerlijke deal vinden, 20 minuten Diamond Sea voor ¤10,-?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik heb eens een keer een plaatje aangevraagd
Voor 10 euro. Welke plaat houd ik nog even voor me.
Sonic Youth stond niet op de kaartquote:Op vrijdag 22 december 2023 09:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat een eerlijke deal vinden, 20 minuten Diamond Sea voor ¤10,-?
Kiwi van Harry Styles op panfluit?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engelbewaarder?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey Ho?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo lief dit.quote:
quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:28 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ondanks het weer wel gezellig?
Omdat ik geen zin heb in dat gepest en getreiter van jullie. Maar daar gaan we het hier verder niet over hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2023 04:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zien we jou niet in het warme bad wat DRT heet?
Covid?quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Barend was gisteren al mokertjeschor
Son Mieux?quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Volgend jaar vraag ik een plaat aan die meer kans heeft om gedraaid te worden..
Dat denk ik elk jaar, maar tot nog toe niet gelukt. Misschien dit jaar wel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Volgend jaar vraag ik een plaat aan die meer kans heeft om gedraaid te worden..
Mss als volgend jaar depressie/suïcide preventie een thema zou zijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat denk ik elk jaar, maar tot nog toe niet gelukt. Misschien dit jaar wel.
feit, maar kan me wel voorstellen dat t voor sophie niet echt prettig aanvoeldequote:
Is daar wel iets van laten horen? Dan heb ik het ook gemist.quote:
Holy Diver is wel lekker hoor @PippenScottiequote:
Geen idee haha. Zag dat ie ‘even’ was geweest terwijl ik nog niet thuis was..quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Is daar wel iets van laten horen? Dan heb ik het ook gemist.
wie?quote:
NOS nieuws over usb kabeltjesquote:
quote:
Door Wijnand was het leuk in plaats van tenenkrommend gênant.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:18 schreef engine het volgende:
Wijnand gaat stuk en Barend kapt het af
Kaboutertje Putlucht.quote:
Barend en Benner hebben ook wel chemie, al heb ik bij Wijnand en Rob wel het idee dat het een beetje op isquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:22 schreef PjotterFRL het volgende:
Barend en Wijnand moeten weer samen radio gaan maken. Die chemie is er nog altijd.
Wie is die Rocco dan?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Rocco komt er net achter dat Jeroen vd Boom uit Nijmegen komt
Ja ik vind die middagshow best leuk om te luisteren. Rob heeft een leuke ochtendshow gemaakt maar ik denk ook dat het een beetje op is. Tijd voor verandering.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Barend en Benner hebben ook wel chemie, al heb ik bij Wijnand en Rob wel het idee dat het een beetje op is
Gitarist/co-zanger bij De Staat en ook zanger bij zijn eigen band 4B2Mquote:
Okee thanks.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gitarist/co-zanger bij De Staat en ook zanger bij zijn eigen band 4B2M
Ik vind De Staat ook goed.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:32 schreef TheVulture het volgende:
4B2M is trouwens wel een prima bandje
Ja maar die zijn natuurlijk al vrij bekendquote:
Ditquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch wel een SR voor in de boeken hoor, dat hele plein
Ninja edit.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Linde Schone, die mag sinds 3FM de nieuwe koers heeft ingezet niet meer zo prominent gedraaid worden geloof ik
Net als alle andere zuchtmeisjes minus Froukje en S10
quote:
Eefje hoor je ook nog heel af en toe, maar inderdaad veel minder ruim dan voorheen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Linde Schone, die mag sinds 3FM de nieuwe koers heeft ingezet niet meer zo prominent gedraaid worden geloof ik
Net als alle andere zuchtmeisjes minus Froukje en S10
Ze hebben hem vast geweigerd of hij wilde geld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh god, Rene LeBlanc, dat die kerel nog niet geprobeerd heeft om in beeld te komen deze week als NijmegenaarDie man zou zijn moeder nog verkopen voor 30 seconden zendtijd
Wat ook prima is, want dat werd op een gegeven moment wel echt heel vervelend eentonig allemaalquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eefje hoor je ook nog heel af en toe, maar inderdaad veel minder ruim dan voorheen.
En dan heel slecht ook nog.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ok, 5000 EUR maar wel even vooral je eigen bedrijf pluggen
Haha, jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ok, 5000 EUR maar wel even vooral je eigen bedrijf pluggen
Joh, toen zat Barend hits te knallen op 538. Weet hij veel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Barend heeft niet door dat Waltzburg ook nog wel een tijdje geplugd is op 3FM... volgens mij in 2020 nog live tijdens de LifeLine
Eefje zelf niks mis mee, maar het werd wel veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ook prima is, want dat werd op een gegeven moment wel echt heel vervelend eentonig allemaal
Ja klopt, maar ik vind het altijd wel matig dat een redactie of Wijnand hem dat niet even influistertquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:52 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Joh, toen zat Barend hits te knallen op 538. Weet hij veel.
Mooi indrukwekkend gedaan van zo'n jonge gastquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:41 schreef PjotterFRL het volgende:
Schreeuwde er nou iemand BOODSCHAP door de brievenbus?![]()
Ik vind haar iets minder,voor de rest een prima sfeer.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:13 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind dit een heerlijk jaartje. Ze zitten er goed in en ze zijn alle drie echt superleuk om te horen
Boobies.quote:
Ze is een Fries. Dan staat ze gewoon al voorquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind haar iets minder,voor de rest een prima sfeer.
Dat is dan wol wer hiel moai.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:20 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ze is een Fries. Dan staat ze gewoon al voor![]()
Herpes moet je delen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt flink wat getongd in Nijmegen deze week
quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:09 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dat een varken op Islamitische wijze werd gevild, maar het is mevrouw Stax die zingt
Komt ook door die pakken denk?quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon cool dat ze dit doet, maar we weten nu wel hoeveel autotune er gebruikt wordt bij The Masked Singer
Vraag ik die andere gewoon aan .quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:21 schreef hole1988 het volgende:
Melanie gaat winnen.
Melanie Ryan - 17.503
Tessa June - 11.776
IKNOWNOA - 4.574
Flaire - 1.593
Swan - 485
Die van eerder op de avond,dan ben je wel even stil.Vandaar ook een mooie actie.quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:31 schreef Shii het volgende:
Krijg wel steeds tranen in m'n ogen van de persoonlijke verhalen. Wat een verschrikkelijke ziekte.
Ja ik vind die verhalen er ook echt inhakken dit jaar, vooral bij de jonge mensen met kinderen die een doodvonnis krijgen vind ik het extra heftig.quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:31 schreef Shii het volgende:
Krijg wel steeds tranen in m'n ogen van de persoonlijke verhalen. Wat een verschrikkelijke ziekte.
Gokje,management?quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:30 schreef hole1988 het volgende:
Er is een gek die 5.000 euro heeft gedoneerd voor Melanie. https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/melanie-ryan?page=2
Hoi Fruit, ja daar ben je stil van.quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van eerder op de avond,dan ben je wel even stil.Vandaar ook een mooie actie.
Hoi Paddo.
Ja hoorde net dat fragment en was ook op de site aan het lezen naar de persoonlijke verhalen. Zo aangrijpend.quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik vind die verhalen er ook echt inhakken dit jaar, vooral bij de jonge mensen met kinderen die een doodvonnis krijgen vind ik het extra heftig.
Goed dat jij er bent dan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:38 schreef Shii het volgende:
Wat gaat dit topic langzaam. Er is inmiddels alweer een miljoen bij toch?
Dat je niet meer kan doen wat je altijd hebt gedaan is toch vreselijk.quote:
Ja zeker verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 01:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je niet meer kan doen wat je altijd hebt gedaan is toch vreselijk.
Ik denk dat ze er ook wel een kamertje bij Van der Valk bij wil boeken jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ze wil wel heel graag.
[ afbeelding ]
Ik snap hem wel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Wijnand gezopen? DIe is ontzettend melig wakker geworden
Dat is de bedoeling.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er ook wel een kamertje bij Van der Valk bij wil boeken ja
Ja inderdaad, maar 500 euro voor een ontbijtje is ook wel lachwekkend hoog gegrepen denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Wijnand gezopen? DIe is ontzettend melig wakker geworden
Wat zou jij bieden Shii?quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar 500 euro voor een ontbijtje is ook wel lachwekkend hoog gegrepen denk ik.
Nee joh, dat is in no time bij elkaarquote:Op zaterdag 23 december 2023 02:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar 500 euro voor een ontbijtje is ook wel lachwekkend hoog gegrepen denk ik.
Zit bij de biedingen te kijken, maar niet alles is in trek.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, dat is in no time bij elkaar
Voor een ontbijtje met hem heb ik niets over, maar als ik iets zie dat ik leuk vindt, zou ik er wel op bieden.quote:
Ik zag iets met Caroline vd Plas,hoe hoog staat die?quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Zit bij de biedingen te kijken, maar niet alles is in trek.
7 zetelsquote:Op zaterdag 23 december 2023 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag iets met Caroline vd Plas,hoe hoog staat die?
Hoe op met me.quote:
Ja ik zie het, maar snap het niet helemaal. Er moet 500 euro geboden worden, zodat hij gaat eten met Esmeray of kun je bieden om zelf met hem te gaan eten?quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:04 schreef hole1988 het volgende:
Toch al 142 euro binnen.
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/barend-ontbijt
Als de 500 euro gehaald wordt mag Esmeray er op.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar snap het niet helemaal. Er moet 500 euro geboden worden, zodat hij gaat eten met Esmeray of kun je bieden om zelf met hem te gaan eten?
Ditquote:Op zaterdag 23 december 2023 02:08 schreef Shii het volgende:
Er moet 500 euro geboden worden, zodat hij gaat eten met Esmeray
Nee,je kan storten.quote:
Mevrouw Van Deelen is alvast de kamer ernaast aan het boekenquote:
Deze acties gaan altijd rap.quote:
Ik hou daar van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |