Nee joh, dat is in no time bij elkaarquote:Op zaterdag 23 december 2023 02:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar 500 euro voor een ontbijtje is ook wel lachwekkend hoog gegrepen denk ik.
Zit bij de biedingen te kijken, maar niet alles is in trek.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, dat is in no time bij elkaar
Voor een ontbijtje met hem heb ik niets over, maar als ik iets zie dat ik leuk vindt, zou ik er wel op bieden.quote:
Ik zag iets met Caroline vd Plas,hoe hoog staat die?quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Zit bij de biedingen te kijken, maar niet alles is in trek.
7 zetelsquote:Op zaterdag 23 december 2023 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag iets met Caroline vd Plas,hoe hoog staat die?
Hoe op met me.quote:
Ja ik zie het, maar snap het niet helemaal. Er moet 500 euro geboden worden, zodat hij gaat eten met Esmeray of kun je bieden om zelf met hem te gaan eten?quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:04 schreef hole1988 het volgende:
Toch al 142 euro binnen.
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/barend-ontbijt
Als de 500 euro gehaald wordt mag Esmeray er op.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar snap het niet helemaal. Er moet 500 euro geboden worden, zodat hij gaat eten met Esmeray of kun je bieden om zelf met hem te gaan eten?
Ditquote:Op zaterdag 23 december 2023 02:08 schreef Shii het volgende:
Er moet 500 euro geboden worden, zodat hij gaat eten met Esmeray
Nee,je kan storten.quote:
Mevrouw Van Deelen is alvast de kamer ernaast aan het boekenquote:
Deze acties gaan altijd rap.quote:
Ik hou daar van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |