Ninja edit.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Linde Schone, die mag sinds 3FM de nieuwe koers heeft ingezet niet meer zo prominent gedraaid worden geloof ik
Net als alle andere zuchtmeisjes minus Froukje en S10
quote:
Eefje hoor je ook nog heel af en toe, maar inderdaad veel minder ruim dan voorheen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Linde Schone, die mag sinds 3FM de nieuwe koers heeft ingezet niet meer zo prominent gedraaid worden geloof ik
Net als alle andere zuchtmeisjes minus Froukje en S10
Ze hebben hem vast geweigerd of hij wilde geld.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh god, Rene LeBlanc, dat die kerel nog niet geprobeerd heeft om in beeld te komen deze week als NijmegenaarDie man zou zijn moeder nog verkopen voor 30 seconden zendtijd
Wat ook prima is, want dat werd op een gegeven moment wel echt heel vervelend eentonig allemaalquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eefje hoor je ook nog heel af en toe, maar inderdaad veel minder ruim dan voorheen.
En dan heel slecht ook nog.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ok, 5000 EUR maar wel even vooral je eigen bedrijf pluggen
Haha, jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ok, 5000 EUR maar wel even vooral je eigen bedrijf pluggen
Joh, toen zat Barend hits te knallen op 538. Weet hij veel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Barend heeft niet door dat Waltzburg ook nog wel een tijdje geplugd is op 3FM... volgens mij in 2020 nog live tijdens de LifeLine
Eefje zelf niks mis mee, maar het werd wel veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ook prima is, want dat werd op een gegeven moment wel echt heel vervelend eentonig allemaal
Ja klopt, maar ik vind het altijd wel matig dat een redactie of Wijnand hem dat niet even influistertquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:52 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Joh, toen zat Barend hits te knallen op 538. Weet hij veel.
Mooi indrukwekkend gedaan van zo'n jonge gastquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:41 schreef PjotterFRL het volgende:
Schreeuwde er nou iemand BOODSCHAP door de brievenbus?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |