Ik denk niet dat je kampioen gaat worden. Helaas, leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
zie dit maar als Argentinië die verloor van Saudie Arabië op WK zeg maar
Kennelijk is nog niet iedereen er van overtuigd dat Ajax betere verdedigers moet kopen.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel goals heeft Ajax intussen tegen dit seizoen in officiele wedstrijden, de tering.
Vijf verdedigers. Minstens.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kennelijk is nog niet iedereen er van overtuigd dat Ajax betere verdedigers moet kopen.
Maar als je verder gaat met wat je hebt kun je echt dieper zinken dan Feyenoord in 2010.
Je bent zuurquote:Op donderdag 21 december 2023 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders krijg ik weer te horen dat ik zuur ben.
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:47 schreef Shreyas het volgende:
Minimaal vijf nieuwe aankopen: drie voor de defensie, één middenvelder en één aanvaller.
Ja minimaal dus kunnen het er ook vijf zijn. Ik zou er tien kopen!quote:
Misschien nog een Kroatisch international?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kennelijk is nog niet iedereen er van overtuigd dat Ajax betere verdedigers moet kopen.
Maar als je verder gaat met wat je hebt kun je echt dieper zinken dan Feyenoord in 2010.
Die mening mag jij hebben uiteraard.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja minimaal dus kunnen het er ook vijf zijn. Ik zou er tien kopen!
Baumgartl halen.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Misschien nog een Kroatisch international?
Bedankt.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die mening mag jij hebben uiteraard.
Die mening mag jij hebben uiteraard.quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die mening mag jij hebben uiteraard.
Champions League??! Hallucinante teksten dit.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:06 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je op een gegeven moment wel iets van risico moet gaan nemen. Linksom of rechtsom moet je eigenlijk die Champions League in. Drie/vier seizoenen geen champions league gaat ook problemen opleveren.
Je zit straks hoogstwaarschijnlijk al op twee. Je hebt nu nog een kans om in te grijpen.
Financieel gezien, pino. Context.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Champions League??! Hallucinante teksten dit.
Punt is dat niks doen ook geen optie is.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker nog een paar kopen. Werkt wel hebben we gezien.
Dan maar vis.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is dat niks doen ook geen optie is.
Baumgartl zou in deze Ajax-selectie na Hato wellicht de beste verdediger zijn. Dat zegt overigens vooral iets over wat we nu hebben.quote:
Voor een goede zes zou ik toch wel even een greep in de kluis doen.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat niet om niks doen. Gericht 1 of 2 spelers halen en doorgaan met waar je mee bezig was. Grootste fout vandaag wmb niet starten met de ploeg die je aan het bouwen bent.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |