Hier nietquote:Op maandag 25 december 2023 13:49 schreef Haags het volgende:
Zon en al de hele dag droog hier, weinig mis mee lijkt me.
Die ellende komt nu al op ons afquote:Op maandag 25 december 2023 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In principe niet. De sneeuwgrens lag relatief hoog. Veel lager gelegen gebieden hebben ook regen gehad. Het geeft vaak hoogwater als het eerst koud is en in veel lager gelegen gebieden ook sneeuwt en het vervolgens gaat dooien met wind en regen, dan heb je dubbel zoveel water. Veel sneeuw in de lagere delen is reeds weg.
Alle sneeuw wat hogerop dooit, ook in het voorjaar, gaat vrijwel altijd geleidelijk en geeft geen piek.
idd, die zijn door een asteroïde inslag uitgevaagd. dat je het maar weet!!quote:Op maandag 25 december 2023 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
200 miljoen jaar geleden liepen er hele andere dieren op aarde. Ik bedoel maar!
Leuk weer voor elektrische auto's.quote:
Als ik zie hoe hard het nu in het noorden van Drenthe regent gaat die waarde van 1,5 nog fors omhoog.quote:Op maandag 25 december 2023 20:11 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
En we gaan weer lekker over die 20mm heen in het zuidoosten van het land.
In de rest van het land regent het nu wel goed door idd:quote:Op maandag 25 december 2023 21:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ik zie hoe hard het nu in het noorden van Drenthe regent gaat die waarde van 1,5 nog fors omhoog.
Hier miezert het zelfs nog terwijl de buienradar aangeeft dat het droog is.quote:Op maandag 25 december 2023 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier niet
Wel droog, mocht ook wel weer eens.
Hier ook weer gewoon regen zonder endequote:Op maandag 25 december 2023 21:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Hier miezert het zelfs nog terwijl de buienradar aangeeft dat het droog is.
Hopelijk staat mijn huis er straks nog. Ik zit in Antwerpen, Kerst vieren met mijn schoonouders. Het regent hier al de hele dag. Mijn schoonmoeder is echt gruwelijk natquote:Op maandag 25 december 2023 21:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ik zie hoe hard het nu in het noorden van Drenthe regent gaat die waarde van 1,5 nog fors omhoog.
Godverdomme nee toch, vies goor kutjaar is dit toch ookquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gaat 2023 op de valreep toch nog een flinke storm meepakken?
Vandaag en morgen in de gaten houden of deze erin blijft of dat het als nog met een sisser afloopt, maar als het niet met een sisser afloopt kunnen we al het mooie vuurwerk wel vergeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op alle vlakte is dit een kut jaar, hoewel ik dit jaar meer onweer heb gehoord dan al die andere jarenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Godverdomme nee toch, vies goor kutjaar is dit toch ook
Wauw dat zou zuur zijn. Misschien ook het laatste jaar dat je in de meeste gemeenten nog gewoon zelf vuurwerk mag afsteken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag en morgen in de gaten houden of deze erin blijft of dat het als nog met een sisser afloopt, maar als het niet met een sisser afloopt kunnen we al het mooie vuurwerk wel vergeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |