Ik weet het niet... lijken wel druppels die kapot slaan ofzo op iets eronder. Of hagel.quote:
Inderdaad. Het is ook te warm voor snil.quote:Op zondag 24 december 2023 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik weet het niet... lijken wel druppels die kapot slaan ofzo op iets eronder. Of hagel.
Nee, precies. Nog niet zo vaak en veel gehad dit jaarquote:Op zondag 24 december 2023 17:31 schreef Haags het volgende:
Lekker boeie, gourmetten doen we met kerst nog steeds binnen.
Laat die regen maar vallen hoor, niets mis mee.
We kunnen nog wel wat regen gebruik ja. Het is nog onwijs droogquote:Op zondag 24 december 2023 17:31 schreef Haags het volgende:
Lekker boeie, gourmetten doen we met kerst nog steeds binnen.
Laat die regen maar vallen hoor, niets mis mee.
Morgen weer een bak water erbijquote:Op zondag 24 december 2023 19:41 schreef DemonRage het volgende:
Dit jaar en vooral dit najaar erg veel dagen met 10+, 20+ en 30+ mm neerslag op knmi-stations.
Hier in Eindhoven is dit jaar ook veel meer gevallen dan normaal, t/m 23-12-2023 totaal zo'n 1123mm:
[ afbeelding ]
De topper was wel die 45,7mm op 20 oktober.
En vandaag komen er weer 16mm bij
Rondje regennieuws:
Omroep Brabant: Hele nieuwbouwwijk staat blank na enorme regenval, water kan niet weg
Nu.nl: Twentse gemeente ondergelopen door aanhoudende regen
Nu.nl: Waterschap plaatst schotten vanwege hoge waterstand
https://www.weerplaza.nl/weerberichtquote:Het weer vandaag en morgen
Vandaag, eerste kerstdag, is het bewolkt en vanuit het zuiden trekt een gebied met langdurige regen het land binnen. Het kan vooral vanmiddag soms stevig doorregenen, in het midden en zuiden valt 10 tot 20 millimeter regen. In het noorden blijft het tot de avond droog. Bij een matige tot vrij krachtige zuidwestenwind blijft het zacht met 10 tot 12 graden. Vanavond valt ook in het noorden regen, tijdens de nacht wordt het overal droog. Tweede kerstdag verloopt vriendelijker met droge perioden en soms ruimte voor de zon bij 9 of 10 graden.
Grondwaterpeil staat inmiddels gelijk me het maaiveld.quote:Op maandag 25 december 2023 07:35 schreef Sunri5e het volgende:
Is het grondwaterpeil inmiddels hersteld of kampen we nog met droogte?
Echte klimaatactivisten zullen altijd moord en brand en we vergaan blijven roepen.quote:Op maandag 25 december 2023 07:35 schreef Sunri5e het volgende:
Is het grondwaterpeil inmiddels hersteld of kampen we nog met droogte?
Oprechte vraag. Ik ben geen klimaatdrammer. Maar er was toch sprake van dat het grondwater diep in de bodem flink gezakt was. Is dat inmiddels ook weer op peil?quote:Op maandag 25 december 2023 08:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Echte klimaatactivisten zullen altijd moord en brand en we vergaan blijven roepen.
Zo, ja we hebben nog last van droogte!![]()
![]()
En van die klimaatontkenwappies zullen altijd, zodra het even geregend heeft, blijven roepen dat het "allemaal onzin" is (ook al wordt ook gewoon dit jaar hitterecord na hitterecord verbroken)quote:Op maandag 25 december 2023 08:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Echte klimaatactivisten zullen altijd moord en brand en we vergaan blijven roepen.
Zo, ja we hebben nog last van droogte!![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, precies. Nog niet zo vaak en veel gehad dit jaar
Verhuizen naar de Canarische eilanden een optie? Daar is het vrijwel altijd droog.quote:Op zondag 24 december 2023 19:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We kunnen nog wel wat regen gebruik ja. Het is nog onwijs droog
ik ben een klimaatontkenwappie, die denkt dat wij geen invloed hebben op het klimaat.quote:Op maandag 25 december 2023 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En van die klimaatontkenwappies zullen altijd, zodra het even geregend heeft, blijven roepen dat het "allemaal onzin" is (ook al wordt ook gewoon dit jaar hitterecord na hitterecord verbroken)
200 miljoen jaar geleden liepen er hele andere dieren op aarde. Ik bedoel maar!quote:Op maandag 25 december 2023 09:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben een klimaatontkenwappie, die denkt dat wij geen invloed hebben op het klimaat.
vroeger een paar honderd miljoen jaar terug hadden we een ijstijd, die de halve aarde bedekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |