Dat zou een kleine ramp zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sassuolo kruipt langzamerhand naar de degradatiestreep.
Kunnen we Pedersen weer verwelkomen aankomend seizoen
Beter dan Nieuwkoopquote:
quote:Giménez mist Kökçü bij Feyenoord: 'Beste speler van vorig seizoen'
Martijn Krabbendam
22.15,
Vandaag
Reacties
Santiago Giménez vindt het jammer dat Orkun Kökçü afgelopen zomer vertrok bij Feyenoord. De middenvelder verruilde de Rotterdamse club voor Benfica. Volgens de Mexicaanse spits was Kökçü in het kampioensjaar de beste speler van Feyenoord.
Giménez mist Kökçü bij Feyenoord: 'Beste speler van vorig seizoen'
DELEN:
'Niet alleen ik, de hele groep mist Orkun Kökçü', vertelt Giménez in een uitgebreid interview in de kerstspecial van Voetbal International. 'Behalve aanvoerder was hij ook de beste speler die we hadden vorig jaar én een goede gozer in de kleedkamer. Ik mis hem ook omdat ik binnen en buiten het veld goed met hem overweg kon.'
'Hij heeft ook die mentaliteit van willen winnen ten koste van alles en ging vaak voorop in de strijd', vervolgt de aanvalsleider van Feyenoord. 'Turkse furie, dat lijkt wel een beetje op het Mexicaanse temperament. Maar als ik dit zo zeg, doe ik andere jongens tekort. Quinten Timber is Nederlander, maar zijn mentaliteit is ook een en al vuur.'
Giménez blikt in de kerstspecial van VI uitgebreid terug op 2023, waarin tal van momenten voorbijkomen. Bijvoorbeeld een feestende Gernot Trauner. 'Hij weigerde de microfoon af te geven, een van de leukste momenten van het jaar.'
Leuk interview.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Arne mist Seba/Poolgod overduidelijk.
Opvallend. Kökcü en Szeba als aanjager worden toch wel duidelijk gemist ja.quote:Slot: ,,Ik zeg bij Feyenoord: als je niet meer afhankelijk wilt zijn, moeten jullie zorgen dat je vier keer zo veel kansen creëert als je tegenstander en twee keer zo hard werkt. In alle wedstrijden die wij dit seizoen dik gewonnen hebben, zien we in de data dat we 20 of 30 procent meer gelopen hebben dan de tegenstander. Wedstrijden die we niet wonnen: maar 3 of 6 procent meer.’’
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leuk interview.
[..]
Opvallend. Kökcü en Szeba als aanjager worden toch wel duidelijk gemist ja.
PoolGod.quote:Szymanski bij Feyenoord was ook zo’n karakter. Op het moment dat de rest denkt ‘pfff, moeten we weer’, geven zij extra gas.’’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd me nooit zo bezig met subtoppers.quote:
Je bent Ajaxsupporter af?quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik houd me nooit zo bezig met subtoppers.
Nooit geweest. Althans, qua posts. Jij komt er vaker dan ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent Ajaxsupporter af?
@:firefox1
Je bent een uitstekende user dus wat mij betreft graag zo houdenquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
Ik als 1e niet Feyenoorder, is dat goed of juist niet?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:06 schreef De_Kraam het volgende:
021 0845 De_Pel
021 0845 De_Kraam
(lol)
Vermoedens vanquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:26 schreef De_Kraam het volgende:
031 0314 De_Kraam
031 0314 De_Pel
(lol)
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent Ajaxsupporter af?
@:firefox1
quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Arne mist Seba/Poolgod overduidelijk.
Boswandeling genot @Calandquote:‘Warming-up? Weg ermee’
Bosz: ,,Ik geloof in écht trainen, de techniek. Als speler ging ik vroeger altijd eerder naar buiten ’s morgens. Vier tegen twee spelen, zes tegen twee. Kwam de trainer daarna: ‘Jongens, warming-up!’ Ik ben al warm, dacht ik dan, verspilde tijd. Dus toen ik zelf trainer werd, heb ik als eerste het armzwaaien en knieheffen eruit gegooid. Beter meteen positiespel zes tegen twee, bal alleen beneden kniehoogte. Wij doen dat bij PSV elke dag tien minuten en ik zie gewoon dat iedereen er vaster, vaardiger en beter door wordt.’’ Slot: ,,Bij ons zitten Sipke Hulshoff (assistent-trainer, red.) en ik met spelers ook veel op het voetenwerk. Hoe snel kun jij als speler van richting veranderen? Met bal. Zonder bal. Dat is wat in de absolute top nodig is.’’
Peter slaat de plank hier wel mis maar dat mag als je alles wint.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Boswandeling genot @:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |