Kom er ook niet vaak eigenlijk.. ook al loop ik als in het centrum ben er wel langsquote:Op woensdag 20 december 2023 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ben ik al decennia niet meer geweest
Zet er maar een passende foto in die bij de TT pastquote:Op woensdag 20 december 2023 10:57 schreef gianni61 het volgende:
moet mijn foto in de OP blijven staan?
Heeft hij verse broodjes?quote:Op woensdag 20 december 2023 10:57 schreef gianni61 het volgende:
vandaag niet, vrijdag waarschijnlijk nogquote:Op woensdag 20 december 2023 11:19 schreef Sally het volgende:
Nogmaals haaii!![]()
Hm, voor mij geen broodjes.
Ga je nog langs de slager....
Ah, oké.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag niet, vrijdag waarschijnlijk nog
Goeiesmorreges Stigskequote:
Sallykequote:
Vond je vorige foto wel mooierquote:Op woensdag 20 december 2023 10:57 schreef gianni61 het volgende:
Oh jammer! Visje lust ik ook wel!quote:Op woensdag 20 december 2023 13:01 schreef gianni61 het volgende:
het was rustig bij de viskraam, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan
ik kan wel even terug hoorquote:
Oeh, doe es!quote:
ik weet niet of het nog lekker is als ik het moet komen brengenquote:
Sta in Velpquote:Op woensdag 20 december 2023 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of het nog lekker is als ik het moet komen brengen
hmm, dat is 1,5 uur ongeveer schat ikquote:Op woensdag 20 december 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sta in Velp
Kun je daarna zo door naar @:Sally
quote:Op woensdag 20 december 2023 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is 1,5 uur ongeveer schat ik
Ff doorrijden danquote:Op woensdag 20 december 2023 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even Maxicosi bellen voor tips om nog harder te gaan misschien?quote:
ik doe mn bestquote:
Wat doe je in Velp, of all places dan?!quote:Op woensdag 20 december 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sta in Velp
Kun je daarna zo door naar @:Sally
Hmmmm - dank!!quote:
Wel Velp Gelderland hèquote:Op woensdag 20 december 2023 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er meer dan 1 Velp?quote:Op woensdag 20 december 2023 14:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmm - dank!!
[..]
Wel Velp Gelderland hè
Ook Velp in Noord-Brabantquote:Op woensdag 20 december 2023 14:36 schreef gianni61 het volgende:
oh, en het is 1 uur en 50 minuten zie ik
oh, ik ken alleen die wat aan Arnhem is vast gegroeidquote:
Zo zijn er meer plaatsen die twee keer voorkomenquote:Op woensdag 20 december 2023 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik ken alleen die wat aan Arnhem is vast gegroeid
Plaats waar ik werk heeft ook een naamgenoot in Friesland.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo zijn er meer plaatsen die twee keer voorkomen
Oh lezen ze dan geen postcode?quote:Op woensdag 20 december 2023 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plaats waar ik werk heeft ook een naamgenoot in Friesland.
Dat is schijnbaar wel eens fout gegaan bij leveranciers
geen idee. is ook wel wat jaren geledenquote:
Oh..quote:Op woensdag 20 december 2023 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. is ook wel wat jaren geleden
School van zoonquote:Op woensdag 20 december 2023 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat doe je in Velp, of all places dan?!
zeiden ze dat niet voor vandaag ook al?quote:
Volgens mij niet..quote:Op woensdag 20 december 2023 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeiden ze dat niet voor vandaag ook al?
oh, dan zal het aan mij liggenquote:
ja, andere kant van de wereldquote:
moeilijk te zeggen, misschien is het wel heel leuk daar waar jij woontquote:
Ga er eens logerenquote:Op woensdag 20 december 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen, misschien is het wel heel leuk daar waar jij woont
dat is misschien wel heel gezelligquote:
Van mij welquote:Op woensdag 20 december 2023 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien wel heel gezellig
en mag Lovely daarna ook bij mij komen logeren?
Valt wel meequote:Op woensdag 20 december 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen, misschien is het wel heel leuk daar waar jij woont
Wat vind je van Limburg?quote:
Méé, of tegen.....?quote:
je bent welkomquote:Op woensdag 20 december 2023 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar ik denk wel mooi
Pas later in de middag of avond volgens mijquote:Op woensdag 20 december 2023 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De liefde?
Snel genieten met @:gianni61 voor de storm komt
Ben benieuwdquote:Op woensdag 20 december 2023 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pas later in de middag of avond volgens mij
quote:Op woensdag 20 december 2023 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De liefde?
Snel genieten met @:gianni61 voor de storm komt
Zij lijkt wel erg vrolijkquote:
Lovkequote:
Lekker vakantie vierenquote:
Geniet er vanquote:Op woensdag 20 december 2023 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker vakantie vieren
En met jou?
Ja zin inquote:
Nog kerst plannen?quote:Op woensdag 20 december 2023 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja zin in
Fijn te horen
Naar de familie en verder gewoon mijn eigen ding doen.quote:
Ik ook..quote:Op woensdag 20 december 2023 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar de familie en verder gewoon mijn eigen ding doen.
En jij?
om 12 uur opstaan en klagen over het vuurwerkquote:
Och dat is zo voorbijquote:
Dan ben ik vast nog wel wakker..quote:Op woensdag 20 december 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om 12 uur opstaan en klagen over het vuurwerk
Gelukkig wel..quote:Op woensdag 20 december 2023 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och dat is zo voorbij
Maar nu eerst lekker gamenquote:
Jeeej!quote:
Shop till you dropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Shop till you dropSucces!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Have funquote:Op woensdag 20 december 2023 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar nu eerst lekker gamen
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succes!Beide denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dochter op pad
Thinking is difficult, that’s why most people judge
al te veel gedaan vandaagquote:
nee, coolblue en bol.comquote:Op woensdag 20 december 2023 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, bij de bakker, slager, visboer![]()
het mag wel langzaam weer mijn kant op rollenquote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het mag wel langzaam weer mijn kant op rollen
deze week hopelijk wel nogquote:
ik ga er wel van uit.quote:
Chocola, chips,nootjes, crackers, rijstwafels met chocoladequote:
Hulstblaadjes en kerstkransjes toevallig? @pullupquote:Op woensdag 20 december 2023 20:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Chocola, chips,nootjes, crackers, rijstwafels met chocolade
Helaas niet.. morgen maar halen en kerstkrans schuimpjesquote:Op woensdag 20 december 2023 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
Hulstblaadjes en kerstkransjes toevallig? @:pullup
quote:Op woensdag 20 december 2023 20:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helaas niet.. morgen maar halen en kerstkrans schuimpjes
Wir gehen nach Centre O in Oberhausenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Schon wieder?![]()
Viel Spass dan maar weer.
En kauf dich glücklich
Wat doe je jezelf aanquote:Op woensdag 20 december 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wir gehen nach Centre O in Oberhausen
Mall sehen wie die Weinachtsmarkte dort ist
Tjaquote:
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 20 december 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Soms doe je dingen die je zelf niet zo leuk vindt om een ander een plezier te doen
Die kerstmarkt daar is echt heel erg leuk. Het is alweer een aantal jaren geleden dat ik geweest ben met m'n dochter, maar ik vind het tot nu toe de mooiste die ik gezien heb. Lekker groot met leuke kraampjes.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wir gehen nach Centre O in Oberhausen
Mall sehen wie die Weinachtsmarkte dort ist
Aah dat is fijn om te horenquote:Op woensdag 20 december 2023 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Die kerstmarkt daar is echt heel erg leuk. Het is alweer een aantal jaren geleden dat ik geweest ben met m'n dochter, maar ik vind het tot nu toe de mooiste die ik gezien heb. Lekker groot met leuke kraampjes.
Gooooeeeeeeedeemorgenquote:
giiiiiaaaaannniiiiquote:
Hallo jongedamequote:Op donderdag 21 december 2023 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gooooeeeeeeedeemorgen![]()
[..]
giiiiiaaaaannniiii![]()
Thnxquote:Op donderdag 21 december 2023 08:26 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Kijk! Voor jullie honten! F&F / Laat AI een afbeelding van je huisdier maken
centro is binnen toch?quote:Op donderdag 21 december 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
Goed weer voor een kerstmarkt toch
Kerstmarkt is buitenquote:Op donderdag 21 december 2023 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
centro is binnen toch?
dan is het heel goed weer.
Paraplu werkt vandaag niet, regenpak dan... ?quote:
Goed plan, zo.quote:
Onder het afdak, dicht tegen de tank met glühwein aan staanquote:Op donderdag 21 december 2023 09:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Paraplu werkt vandaag niet, regenpak dan... ?
Jaaaaa ik ben dat nu aan het doen leukquote:Op donderdag 21 december 2023 08:26 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Kijk! Voor jullie honten! F&F / Laat AI een afbeelding van je huisdier maken
quote:
Cuuuuuttteeee!quote:
Enige dat ik invoerde was White/Orange cat sleeping.quote:
Hoe oud is je kat?quote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Enige dat ik invoerde was White/Orange cat sleeping.
AI wist natuurlijk al dat mijn kat een lief monster is.
In september 13 geworden.quote:
Dat is een beste leeftijd voor een katquote:Op donderdag 21 december 2023 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In september 13 geworden.
Maar is nog altijd even speels zoals een jonge kater.
Zal vast komen omdat hij deels rood/oranje is.
Oranje katten hebben nogal de naam dat ze pittig kunnen zijn en een "echte" persoonlijkheid kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een beste leeftijd voor een kat
Die blijven langer speels?
Net als de roodharige mensen dusquote:Op donderdag 21 december 2023 16:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oranje katten hebben nogal de naam dat ze pittig kunnen zijn en een "echte" persoonlijkheid kunnen hebben.
Orange cats are build different.![]()
De kat van mijn zus heeft zelfs 19 mogen worden, is wel 2 maand geleden overleden.
Zo dat is wel een leeftijd zeg..quote:Op donderdag 21 december 2023 16:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oranje katten hebben nogal de naam dat ze pittig kunnen zijn en een "echte" persoonlijkheid kunnen hebben.
Orange cats are build different.![]()
De kat van mijn zus heeft zelfs 19 mogen worden, is wel 2 maand geleden overleden.
Tot volgend jaarquote:
Dat zei je er niet bijquote:
Nee, maar ik had al vrijquote:
Alles waar ik zin in hebquote:
Waar heb je zin inquote:Op vrijdag 22 december 2023 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles waar ik zin in heb
Jaaaaa...quote:
quote:
Sallykequote:
Ey Stiggs. Alles kits?quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ey Stiggs. Alles kits?
Vakantie vieren nu hè
Lovekequote:
Ik kom eraan!!quote:Op donderdag 21 december 2023 09:03 schreef Sally het volgende:
Vandaag bij ons de Kerstborrel.
Bij ons is dat altijd de 'opmaken wat er nog is'-dag (horeca)
We gaan 2 weken dicht.
We hebben tapas dag
Dit vraagt om een feestelijk topique in JUIquote:
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit vraagt om een feestelijk topique in JUI![]()
![]()
Dag te laatquote:
We hebben allemaal onze mindere momentenquote:
Waar?quote:
Oh, en ik heb ook een leven hequote:
Ja ik sliep hahahquote:
Ja maar omdat je hier postte dacht ik,quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, en ik heb ook een leven heOp vrijdagen altijd wat te doen overdag - en zo meteen boodschappen.....
Shoppen overleefd?quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lovvvv![]()
[..]
kan geen shop
Meer zien
Er is teveel gekocht ja.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik
Wel geslaagd?
Mailykequote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Lovely mensen
[..]
Yallow Greeeeeeeeeeeees
[..]
yo stig
Mailsyyyyyyyyquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Lovely mensen
[..]
Yallow Greeeeeeeeeeeees
[..]
yo stig
quote:
Mailyquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Lovely mensen
[..]
Yallow Greeeeeeeeeeeees
[..]
yo stig
Dat het niet meer in de auto past.quote:
het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het niet meer in de auto past.
Dat is wel veel ja..quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je naar je bankrekening kijkt en denk wtfquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd om shoptoeslag toe te passen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je naar je bankrekening kijkt en denk wtf
Tijd om de staatsloterij te winnenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd om shoptoeslag toe te passen.
Greys een vrachtwagen.quote:
Ook in mijn mini ( die ik hiervoor had ) paste verrassend veelquote:
Dochter moet zelf maar betalen!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd om de staatsloterij te winnen
Doet ze ookquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dochter moet zelf maar betalen!
Eerste stap gezetquote:
Oh, laat haar betalen dan!quote:
Doet ze ookquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, laat haar betalen dan!
Das ook weer niet nodigquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das ook weer niet nodig
Zou ik nooit aannemen.
Maar was de kerstmarkt wel leuk?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lovvvv![]()
[..]
kan geen shop
Meer zien
Jij ook, Maantjequote:
Jij ook M00Nquote:
Hier nu pas aan de koffie!quote:
Fijne dagen ook van mij uit!!quote:
ma1lyquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Van mij ook![]()
![]()
![]()
Niemand vergeten?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Van mij ook![]()
![]()
![]()
Niemand vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedenavond!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:56 schreef Sally het volgende:
Vertel mij alles !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedenavond!
Hoi
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedenavond!
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedenavond!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |